2026-05-16, 20:45
Medlem
Helt sjukt att se folk i kommentarerna och även här på flashback ta Kinesens parti, säga att han framför ett budskap osv. Jag har aldrig ens hört honom prata förut, men maken till efterbliven idiot får man leta efter. Han kan ju inte ens formulera en enda hel mening. Vidare saknar han förmåga att lyssna på ens en enda mening som sägs, och sen när han hör det så säger han bara "jag förstår inte vad du säger".

Seriöst. Någon av er som försvarar kinesen som kan berätta lite mer om sig själv?
Citera
2026-05-16, 20:50
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertU
Helt sjukt att se folk i kommentarerna och även här på flashback ta Kinesens parti, säga att han framför ett budskap osv. Jag har aldrig ens hört honom prata förut, men maken till efterbliven idiot får man leta efter. Han kan ju inte ens formulera en enda hel mening. Vidare saknar han förmåga att lyssna på ens en enda mening som sägs, och sen när han hör det så säger han bara "jag förstår inte vad du säger".

Seriöst. Någon av er som försvarar kinesen som kan berätta lite mer om sig själv?
Folk är så hjärntvätta av den palestinska nazi-ideologin de tar allt skräp de kan få som stödjer dem. I "debatten" sa Leo också att han tyckte att det var riktigt illa att Palestinarörelsen använde Kryckmannen, som han kallade autistisk, som frontfigur i tågen. Typ han såg sig själv som ett mycket bättre alternativ, haha...
Citera
2026-05-16, 21:02
Medlem
Citat:

Du är feminiserad som han nick alinia 🤭 kinesen är riktig man som vågar säga som det är 👍
Citera
2026-05-16, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Du är feminiserad som han nick alinia 🤭 kinesen är riktig man som vågar säga som det är 👍
Hans åsikter säger jag ingenting om, hans intelligens däremot. Vad menar du att det är han säger? För jag hörde honom inte lyckas formulera en enda mening.

Så, kan du berätta om dig själv? Är du neger? Arab? Har du någon utbildning? Jobb? Andra kunskaper eller kvaliteter?
Citera
2026-05-16, 21:33
Medlem
dude2ks avatar
Asså vad i hela friden.. våldsvänstern gör bort sig antar jag.
Citera
2026-05-16, 21:38
Medlem
.Mlyric.s avatar
Mycket underhållande!
Citera
2026-05-16, 21:42
Medlem
Oavsett vad man tycker politiskt, så kan ju inte på allvar säga att Nick gjorde något som helst fel under hela debatten? Leo har ju en solklar psykos eller så kanske han alltid haft det där sjukt narcissistiska beteendet? Storhetsvansinne kanske kan vara värt att nämna också....

Sjukt att denna debatt pågick i 55 minuter, vilket tålamod av Nick. Programledaren låter det ju fortsätta pågrund av hur många visningar han vet han kommer håva in
Citera
2026-05-16, 22:09
Medlem
Turkmostafas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-Zombie-Host
Att få ett föremål slaget i sitt huvud kan mycket väl krossa kraniet. Det vore på exakt alla sätt korkat att stå kvar och låta en dåre kanske döda en.

Menar du på riktigt att du upplevde det som en "tuff" handling av den tjocke?
Vad har man armar till han är feg så fort han ser bordet springer han som en råtta!

Vad är skillnaden mellan en råtta och en fascist? Den andra är en bottenätande varelse som lever i avlopp och sprider sjukdomar, och den andra är en gnagare.
Citera
2026-05-16, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seasons15
Kinesen måste vara den största sopan som gått i ett par skor. Lägre IQ får man leta efter.

Fet 50 åring som låter som en förortskid, svamlar konstant och kan knappt fullför en hel mening.

Varför viftar han med ett bord ens haha. Han hade ju fått stryk av en 8 åring flicka.
Han är i alla fall mera ärlig än denna falska nick
Citera
2026-05-16, 23:37
Medlem
Charles-Lyntons avatar
Debatten visar väl om inte annat på hur enormt viktigt det är för den svenska demokratin att invandrarnas ättlingar från en så tidig ålder som möjligt lär sig att tala svenska. Det vore ju fördärvligt om dessa tre herrar talade spanska, portugisiska respektive persiska.
Citera
2026-05-16, 23:38
Medlem
Citat:
Hans åsikter säger jag ingenting om, hans intelligens däremot. Vad menar du att det är han säger? För jag hörde honom inte lyckas formulera en enda mening.

Så, kan du berätta om dig själv? Är du neger? Arab? Har du någon utbildning? Jobb? Andra kunskaper eller kvaliteter?
Han är frustrated att politiker vågar inte kritisera Israel t ex för de rädda bli kallade antisemiter 🥺

När det gäller mig jag europeisk invandrare men inte feminiserad som dig 🤭
Citera
2026-05-16, 23:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Charles-Lynton
Debatten visar väl om inte annat på hur enormt viktigt det är för den svenska demokratin att invandrarnas ättlingar från en så tidig ålder som möjligt lär sig att tala svenska. Det vore ju fördärvligt om dessa tre herrar talade spanska, portugisiska respektive persiska.

"Det vore ju fördärvligt om dessa tre herrar talade spanska, portugisiska respektive persiska."

Vore förjävligt om de inte kunde....... öh, alla är ju svennar? Vem kan vad?

Säger som kurder på flykt, lek smart och du kommer lyckas, kompis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in