2026-05-16, 22:19
Medlem
Hur kan en tjej som tycker det är fel att köpa sex medvetet välja träffa en man som köpt sex?
Jag är mannen och hon har sålt sex.
Jag har aldrig köpt av henne.
Men av en kompis till henne.
Vi har haft lite kontakt då och då på rs.
Vid påsk helgen undrade hon om ville ha sex med henne utan att betala.
Nu blev inget samlag men vi blev ett par under kort tid.
Nu är det slut och hon säger att det äcklar henne att vara med någon som köpt sex.
När frågar varför hon överhuvudtaget ville träffa mig får jag inget svar på det.
Citera
2026-05-16, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treviksbo
Hur kan en tjej som tycker det är fel att köpa sex medvetet välja träffa en man som köpt sex?
Nu är det slut och hon säger att det äcklar henne att vara med någon som köpt sex.
När frågar varför hon överhuvudtaget ville träffa mig får jag inget svar på det.
Livet går vidare!
Citera
2026-05-16, 22:32
Medlem
Citat:

Ja det är obegripligt att man kan vara så låg att man måste köpa sex för att kunna ha sex. Det är ganska rejält patetiskt.
Citera
2026-05-16, 22:42
Medlem
SphericalHamsters avatar
Varför ville hon sex med sin horkompis?
Det var det du skrev.

Sex är nice, det has för lite sex nuförtiden för folk är så anala om det.
Citera
2026-05-16, 22:55
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Antingen är hon skitzo eller så sa hon bara så för svepskäl för att kunna göra slut å kunna få sälja igen. Antar att det blev inkomst bortfall när det blev ni under den där korta tiden.
Citera
2026-05-16, 22:59
Avstängd
Skulle gissa på att enbart skrev det för att vara maniuplativ.
Citera
2026-05-16, 23:11
Medlem
CC75s avatar
Du förväntar dig ett bra, ärligt och logiskt svar från en person som är f-uped? Det kommer du inte att få. Släpp det och gå vidare.

// CC
Citera
2026-05-16, 23:28
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Det kanske inte är de stabilaste tjejerna som säljer sex till att börja med.
Citera
2026-05-16, 23:38
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avhandla
Ja det är obegripligt att man kan vara så låg att man måste köpa sex för att kunna ha sex. Det är ganska rejält patetiskt.

TS skrev väl inte att han måste köpa sex för att få det? Sluta hitta på trams. TS kanske vill visa respekt för kvinnan och göra rätt för sig. Då betalar man som en man med hög moral utan att knysta.
Citera
2026-05-17, 01:03
Medlem
Till alla er som går upp i lågor över sex mot betalning till de som vill känna sig som människa, men har svårt att få det på "accepterad" väg: Det är bara sex, at the end of the day och kommer alltid vara något var människa vill uppleva nån gång i livet. Get over it.
Citera
2026-05-17, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maya833
Till alla er som går upp i lågor över sex mot betalning till de som vill känna sig som människa, men har svårt att få det på "accepterad" väg: Det är bara sex, at the end of the day och kommer alltid vara något var människa vill uppleva nån gång i livet. Get over it.

Bra sagt. Vissa älskar verkligen att håna, hata och trycka ner sexköpare. Men det är väl en enkel grupp att ge sig på för de som måste trycka ner andra för att kunna känna sig bättre själva.
Citera
2026-05-17, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Bra sagt. Vissa älskar verkligen att håna, hata och trycka ner sexköpare. Men det är väl en enkel grupp att ge sig på för de som måste trycka ner andra för att kunna känna sig bättre själva.

Sex är farligt och smutsigt och skall endast få upplevas om de får bestämma hur andra skall utföra det. Svenskar in a nutshell...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in