2026-05-17, 01:14
Medlem
Bulgarien var ju skitdålig. Hur f-n kunde den få så många röster? Sämsta vinnaren på väldigt länge.
Citera
Medlem
AnonymStammiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Jag vill insupa lite zionisttårar. Är det någon som har förslag på ett snyftinlägg någonstans eller har idioterna loggat ut?

Varför snyfta när det heliga landet Israel fick andraplatsen?
Citera
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Undrar vad som hänt om Israel vunnit? Hade Eurovision överlevt det?
Citera
Medlem
Hatrunkarens avatar
Rätt låt vann.

Visst låten i sig var ytterst värdelöst. Men, kul scenspel, en duktig artist ganska bra jobbat där med improv för att få ihop nått typ av scenspel i slutet.

Sedan på andra fronten, tittar favoriten vann, det är inte alltid självklart det.

Ska bli skoj att se nästa år, kommer nog vara någorlunda okej, inget kan ju varre värre än årets värdskap. Men samtidigt jag tänkte ju detta om förra årets också, och fy fan, det var än änglakyss i jämförelse med detta.
Citera
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlanetCaravan
Ja, politik ska inte få avgöra.

Men onödigt att blanda in en användares bet. Han kanske behövde de pengarna till mediciner?
Äh, han hade bara supit skallen av sig ändå för de pengarna.
Citera
Medlem
Abdi-Lena-Alkissons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
I jämförelse med Felicias bidrag var den riktigt bra.

Felicia är den sämsta jävla skit Sverige nånsin har skickat. Fullständigt värdelös låt.
Citera
Medlem
LimitedByAsholess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Detta visar att Israels kamp för sin existens och överlevnad är EXTREMT önskat och populärt bland folket. "Låten" skulle inte ens gått till final under normala omständigheter.

NU är den TVÅ!!!!! Visar på Israels oerhört starka ställning bland folket. Vi älskar Israels KAMP!

Men också, grattis till Bulgarien och min favorit Bangaranga!! Vilken toppenkväll!!!!!!!!!!!!

Publikens supervrål när de förstod att Bulgarien vann visade klart och tydligt hur "populära" dina idoler judarna verkligen är.
Haha trots mygel lyckades man inte vinna, vilka jävla losers...
Citera
Medlem
Patrik2108s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skatterattsjurist
Fast rent objektivt tyckte jag att israel var betydligt bättre än Bulgarien, var någon av dessa två länder värda en eurovision seger? Inte i min bok.. men jag har ju inte röstat själv på denna cirkus så borde väl inte få säga något annat än grattis Bulgarien...
Israel var nog lite mer i min smak också men Bulgarien har ju fart och energi.
Citera
2026-05-17, 01:15
Medlem
midvintermorkers avatar
Det gick bra för Palestinamaffian 😂👍
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Nu blir det VM i försök till bortförklaring eller total ignorering att Israel vann andra-platsen i Eurovision. Inse; andra platsen.

En ganska dålig låt hade Israel. Kan ni Israelhatare förklara varför den då kommer tvåa i hela tävlingen.

Även jag är glad att Bulgarien vann. En kanonlåt. Och eftersom Hamas styr public service i Västeuropa hade det sannolikt dödat tävlingen om Israel hade vunnit. Så detta är absolut optimala utfallet som jag ser det!!!!!
Finns bara en förklaring: stödröster, för som du säger var låten medelmåttig.

Sen betyder det inte att det är enorma mängder som röstade fram Israel. Det räcker att få cirka 10% av rösterna för att få en massa poäng. De fick väl ungefär sju poäng per land i snitt. Det kan ha räckt med att få 5-7% av rösterna per land.
Citera
Medlem
SodaFointains avatar
Hade man tippat 100 kr på bulgarien vann man asså 1000 kr om man kört på coolbet för där var den på 10
Citera
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulsmurf2
Undrar vad som hänt om Israel vunnit? Hade Eurovision överlevt det?
De hade hållit tävlingen i typ Tyskland. Trist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in