Fast rent objektivt tyckte jag att israel var betydligt bättre än Bulgarien, var någon av dessa två länder värda en eurovision seger? Inte i min bok.. men jag har ju inte röstat själv på denna cirkus så borde väl inte få säga något annat än grattis Bulgarien...
Typ 20 plats kom vi på och Bulgarien vann. Det är kul när den som ej leder oddset vinner. Vad var oddset på Bulgarien. Då ska det va i sofia nästa år. Bättre väder lär det va där i maj än i tex helsingfors. Får se om det blir i den delen med palmer av bulgarien
Ojojoj vilken skräll!
Den hade inte vunnit utan koreografin, den saken är klar. Men det var ett kul nummer att titta på. Läcker tjej och häftig dans av svenskarna. Tur att inte Israel vann i alla fall. Sveriges placering måste betraktas som fiasko.
Fast rent objektivt tyckte jag att israel var betydligt bättre än Bulgarien, var någon av dessa två länder värda en eurovision seger? Inte i min bok.. men jag har ju inte röstat själv på denna cirkus så borde väl inte få säga något annat än grattis Bulgarien...
Tur israel inte vann. Men låten som vann var kass.
Instämmer. Israel fick synas och slipper nu hålla i denna freak show. Finland var som jag trodde överskattat och bögeri från Danmark och Norge går inte hem längre. Kul show ikväll!