2008-01-02, 22:27
Medlem
Chat Noir

Vart kommer Chat Noir att flytta?
Citera
2008-01-03, 18:03
Bannlyst
Enligt vad jag har hört skall de inte flytta utan lägga ner verksamheten.
Min källa är en kvinna i branschen som är "släkt i släkten" med en av ägarna.
Lika bra att de stänger, det stället har ju varit på dekis i flera år, nu är det nästan bara slipspacket som går dit och det är inte så mycket en strippklubb som ett ställe för att lura pengar av slipsfyllon och engångsbesökare. Maxim och Wandas håller en mycket högre klass med mycket mer vanliga jämlika tjejer som det går att prata med.
Citera
2008-01-03, 19:04
Medlem
fentssons avatar
Kommer ihåg ett ställe som låg ett par hundra meter ifrån chattan, tror det hette babydoll! Finns det kvar? Var mitt första besök på en "porrklubb" eller om vi ska säga porrbio med striptease! En tjej frågade om jag ville ha en privat dans, jag fågade vad det kostade. 500 pix så hon och blinkade med ena ögat, så då trodde jag full som jag var att det gick och få mer när man väl var i det lilla rummet! Men döm till min förvåning, det var en jäkla glasväg mellan oss! Kände mig toklurad! Så jag spritsade glädjedropparna rakt på den jävla glas rutan! Hon såg inte så glad ut, hon sa till mig att andvända pappret innan jag kom! Sen drog jag upp byxorna och försvann ut i göteborgs natten!

Sen var jag på ett ställe i möndal, ligger över motorvägen vid scandic, minns inte vad det hetter! Där var det den där tjejen från Baren för ett gäng år sedan! Tror hon heter Belinda eller liknade! Där fick jag talla henna på brösten och känna lite på hennes rumpa! Allt detta för 500pix utan glasruta!

Nu mera så raggar jag i baren på hotellet jag bor på eller ringer in någon skaplig glädjeflicka! Då vet man vad man får!!!
Citera
2008-01-05, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fentsson
Kommer ihåg ett ställe som låg ett par hundra meter ifrån chattan, tror det hette babydoll! Finns det kvar? Var mitt första besök på en "porrklubb" eller om vi ska säga porrbio med striptease! En tjej frågade om jag ville ha en privat dans, jag fågade vad det kostade. 500 pix så hon och blinkade med ena ögat, så då trodde jag full som jag var att det gick och få mer när man väl var i det lilla rummet! Men döm till min förvåning, det var en jäkla glasväg mellan oss! Kände mig toklurad! Så jag spritsade glädjedropparna rakt på den jävla glas rutan! Hon såg inte så glad ut, hon sa till mig att andvända pappret innan jag kom! Sen drog jag upp byxorna och försvann ut i göteborgs natten!

Sen var jag på ett ställe i möndal, ligger över motorvägen vid scandic, minns inte vad det hetter! Där var det den där tjejen från Baren för ett gäng år sedan! Tror hon heter Belinda eller liknade! Där fick jag talla henna på brösten och känna lite på hennes rumpa! Allt detta för 500pix utan glasruta!

Nu mera så raggar jag i baren på hotellet jag bor på eller ringer in någon skaplig glädjeflicka! Då vet man vad man får!!!

Både Baby Doll och stället i Mölndal är nedlagda, men flera av tjejerna som jobbade där finns nu på Maxim på Andra Långgatan.
Citera
2008-01-06, 15:19
Medlem
NEEEEEEJ, ska dom lägge ner?
nu blir jag uppriktigt sagt ledsen, tyckte dom hade fina brudar på det stället!
vilka adresser hittar man dom andra två klubbarna på som ni talar om i tråden?

edit: maxim och wandas hette dom tydligen
Citera
2008-01-06, 16:46
Medlem
fuskas avatar
Ligger inte en av dom på Andra långatan? i det där vita fula huset.?
Citera
2008-01-06, 19:25
Medlem
serotonins avatar
Båda ligger på Andra Långgatan, inte långt ifrån varandra.
Citera
2008-05-05, 17:05
Bannlyst
Bästa strippklubben i GBG?

Jag tycker att Wandas tyvärr blivit allt sämre de senaste åren.
Det har ju alltid haft sina sidor att frekventera det stället, senaste gången jag var där blev jag redan i ingången tillfrågad av ett fyllo om jag "vilje följa med honom upp" och när jag gick därifrån ville någon dåre på gatan sälja koks till mig.
Dessa mindre lustiga sidor har kompenserats av alla trevliga tjejer där men tyvärr har många av dem slutat och ersätts med tjejer med en mer kallhamrad affärsmässig attityd som är vanlig i Sthlms klubbar.

Amanda, Angel, Anna Blå, Candy, Donna, Rachel, Sammie, Sofia, Stefani är några av de tjejer jag verkligen saknar med ett mer normal kompisattityd och som verkligen kom ihåg vad man pratade om senast även om det var över ett år sedan.

Det finns visserligen ett par normala tjer kvar där som Carina, Stella, Patricia, Diddi men tyvärr dominerar stolpskotten, som tror de jobbar på McDonald och verkligen går in för att behandla folk som kunder.

Enligt tjejerna har också gästantalet minskat och men andelen otrevligt fyllodrägg har ökat. Jag antar att det kan bli en negativ spiral, otrevligare gäster leder till otrevligare och distanserade tjejer och så vidare eftersom de som vil ha det mer normalt undviker att komma dit.

Maxim ligger ju på samma gata med kanske hälften så många tjejer som jobbar, 6-8 tjejer på helgkvällar, efter vad jag har observerat verkar det vara betydligt mer avslappnad och vänlig stämmning där med fina, intelligenta och social tjejer som Parisa, Jade, Ella, Melina och Roxy
Man får för övrigt oftast betydligt mer för pengarna där på tabledance eller lapdancen särskilt om man är gamla bekanta.

Tyvärr sköts väl klubben lite dåligt, enda stället jag varit på där kassa och dörrpersonalen oftast är fulla redan tidig kvällstid och struntar i rökförbudet.
Det ger också ett sunkigt intryck att de visar porr på scenen mellan danserna, som om man gick till strippklubb för att titta på porr!

Chat Noir var det flera år sedan jag var, men det har ju alltid haft ryktet som en slipsfyllofälla med klonade opersonliga tjejer som sliter pengar ur händerna på halvt avsvimmade utländska affärsmän och slipslantisar på mässa.
Skall de aldrig riva det skitstället snart?

Kassa hemsidor:
www.wandas.se
www.clubmaxim.se

Här finns bilder på bland annat GBGs bästa strippa Diddi
http://www.svenskstripp.com/

intervju med bland annat henne

http://www.sr.se/cgi-bin/blekinge/nyheter/artikel.asp?Artikel=1717449
Senast redigerad av Värdelöst Äckel 2008-05-05 kl. 17:11.
Citera
2008-05-05, 22:01
Medlem
Wandas... stället där min klasskompis "söp" bort hela CSN-utbetalningen på 7142:- och dagen efter fick skramla ihop till hyran i klassen... Studenter har det fan inte dåligt :P
Citera
2008-05-06, 18:33
Bannlyst
Kikade in på S&M delen på wandas hemsida.

Någon som mer utförligt kan beskriva hur dem tjänsterna funkar? Är det som på bilderna? Någon som testat?
Citera
2008-06-09, 22:55
Medlem
beavernuts avatar
Har de ölförsäljning på Maxim eller?
Det är ju nackdelen med wandas att man får sitta å dricka folköl. Vill ju sitta med en rikitg öl som på Chat Noir.
Citera
2008-06-21, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beavernut
Har de ölförsäljning på Maxim eller?
Det är ju nackdelen med wandas att man får sitta å dricka folköl. Vill ju sitta med en rikitg öl som på Chat Noir.

Sucker!!

Du tror inte folköl finns på fat?

Finns inga strippklubbar med alkoholtillstånd kan jag lova.
Jäkla kul att se gubbar daska upp en tusing för en flaska "pommac" i tron att det är champagne. Sittar där och vara flådig med lyxläsk, glassigt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in