2006-09-19, 20:50
Medlem
Stubins avatar
Wandas > alla andra (i götet)
Citera
2006-09-20, 23:21
Medlem
Moulin Rouge, överlägset.
Citera
2006-09-21, 12:52
Medlem
rikkus avatar
Vilken är bäst då och vad kostar dom?
Citera
2006-09-22, 05:31
Medlem
PappaBoegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stubin
Wandas > alla andra (i götet)

Jag var på Wandas när jag hälsade på en polare i Göteborg, skabbigaste stället jag varit på i mitt liv. Visserligen är det enda strippklubben jag varit på, men så jävla smutsigt som det var där...

Inträde var 150kr/person, en halvliters folköl på flaska kostade 60kr. Dom spelade jävligt jobbig musik (fast så kanske det är på alla ställen?), det fanns en liten porbio och en övervåning nerlusad med transvestiter. Det övriga klientelet satt och stirrade framför sig som om de levt nerdrogade i 500 år. Bleh.
Citera
2006-09-22, 09:43
Medlem
rikkus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappaBoeg
Jag var på Wandas när jag hälsade på en polare i Göteborg, skabbigaste stället jag varit på i mitt liv. Visserligen är det enda strippklubben jag varit på, men så jävla smutsigt som det var där...

Inträde var 150kr/person, en halvliters folköl på flaska kostade 60kr. Dom spelade jävligt jobbig musik (fast så kanske det är på alla ställen?), det fanns en liten porbio och en övervåning nerlusad med transvestiter. Det övriga klientelet satt och stirrade framför sig som om de levt nerdrogade i 500 år. Bleh.

Låter mindre bra :/
Citera
2006-09-22, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rikku
Låter mindre bra :/

Låter som i stort sett alla porrklubbar jag har varit på... Den där "privata" blicken som män får då de inte söker kontakt med någon annan man, utan försöker ignorera deras existens och bara låtsas om att flickorna existerar. Mycket lustigt.

Jag ber att få instämma i att Wandas är bäst i Göteborg. De har flest tjejer vid varje given tidpunkt, enligt min erfarenhet.
Citera
2007-09-28, 14:17
Medlem
Strippa i Göteborg

Hej!

Jag söker en strippa i Göteborg hon har tidigare jobbat på XL (när det fanns) och på moulin rouge i Mölndal (när det fanns).
Hon jobbade varannan fredag eller lördag på dagtid. Jag har frågat på moulin rouge där det ligger nu men dom vet inte vem det är.
Hon brukade ha spetsstrumpor, höga stövlar ibland glasögon och ljust hår.
Jag skulle gissa på utseendet och brytningen att hon kommer från öst, Ryssland eller baltländerna.
Hon är nog inte den snyggaste strippan i Göteborg (lång långt ifrån) men hon gav bra privat.

Är det någon som vet var och när hon jobbar nu?
Citera
2007-12-16, 16:16
Bannlyst
Lapdans i Göteborg

Strippklubbarna i Göteborg har har aldrig haft lapdans även om en del tjejer har gett en sådan ändå, men på Maxim har de numera lapdans. Jag har inte tvättat ansiktet sedan igår då hon gned könet mot mina läppar. Kostade 1000:- egentligen men jag fick så klart rabatt. Så nu är det Maxim på andra långgatan 34 som gäller. Chat Noir skall för övrigt stängas i januari, och gärna för mig har ju alltid varit den smutsigaste hanteringen där.
Citera
2007-12-16, 16:37
Medlem
Bajsfacistens avatar
Lapdans. Haha, är det något felstavning av någon same som dansar runt en eld i traditionsenlig dräkt. Du är då sjuk.
Citera
2007-12-16, 16:44
Medlem
RyssJävels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsfacisten
Lapdans. Haha, är det något felstavning av någon same som dansar runt en eld i traditionsenlig dräkt. Du är då sjuk.

Snarare svengelska på hög nivå
Citera
2007-12-16, 18:06
Bannlyst
Lapdans!, en medveten ordvits fattar ni väl!
Margaritas ante porcos iactare
Citera
2007-12-22, 08:46
Medlem
serotonins avatar
Låter bra det här. jag har varit på Maxim några gånger och tyckt det verkar lovande.Trevliga och fina brudar.
Beställde en tabledance också fast den var inget extra, valde väl fel tjej. Vad var det för tjej som gav dig lapdance då? Fin? Svensk? Silikon? Du behöver inte outa hennes namn men en liten hint kanske?
By the way, har Wandas frusit till is helt på sistone eller? Var där för ett tag sedan efter ett långt uppehåll och brudarna skulle fan ha pengar bara för att sätta sig ner och prats med en Jag drog efter en kvart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in