2026-05-15, 13:40
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Ånej!
Folk Anna träffar fortsätter att vara avundsjuka, och försöker utnyttja henne!
Om Anna slutar umgås med någon är det för att hon valt det!!

Är det ett hot eller ett löfte?
Noterar återigen hur Anna gärna refererar till "färgade" människor. Det är inte så konstigt. En stor majoritet av afroamerikaner är kristna. I regel ganska enkelt kristna. Inte megakyrkkristna som den församling Anna tillhör vill vara. Så när de vill förmedla sina budskap gör det de enkelt.
Ett vanligt skäl till att många människor tycker om kyrkan är att de blir accepterade där för den där är. Det kan vara någon som är mobbad, har ett handikapp eller av andra skäl är utanför i det vanliga samhället. Men i kyrkan möter de kärlek och förståelse. Det är rimligt att man då gillar och accepterar läget man är i. Men istället för att hata och hämnas väljer man här att vända andra kinden till. Jag tycker inte om ditt sätt att vara mot mig, så jag förlåter dig och går en annan väg. Det är rimligt. Och fint. Sedan finns det då mäniskor som Anna (Eller Runar S...) som är så uppe i det blå och har bränt så många ljus i alla ändar att människor kring dem flyr. Men de uppfattar inte sig själva som mobbare eller onda människor. Och de är inte de heller, de är bara självupptagna narcisster. Och sådana människor är sjuka på så sätt att de inte tror att de kan göra fel. Runar ser inte ens att han gjort fel när han sitter och gråter i fängelse. Allt är bara orättvist. Anna säger varje dag att hon gör fel och inte är Guds bästa barn, men det är bara ord. Hon är ingen elak människa, hon är bara för mycket. Så när ingen orkar med henne i längden och till slut tackar nej till ännu en menlös fika där hon får berätta om alla fantastiska saker hon gjort, då krackelerar hon och kastar dem under bussen under stor dramatik. Men hon nämner aldrig några namn, för man vet ju aldrig när de kommer krypande igen. Så i deras värld är det alla andra som är förlorare och hon är den som vinner genom att behålla sin egoistska natur för sig själv.
Citera
2026-05-15, 14:19
Medlem
nytt på insta

https://postimg.cc/gallery/BbNp5xv
Citera
2026-05-15, 14:25
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av friscodricka
nytt på insta

https://postimg.cc/gallery/BbNp5xv
Gräset växer.
Ett sista försök att täcka över ogräset med grus. Det kommer inte att hjälpa. Roberta slösar bara bort ännu mer pengar.

https://postimg.cc/gallery/BbNp5xv/
Citera
2026-05-15, 14:41
Medlem
DreamTwisters avatar
Nejdå, Anna har naturligtvis fått entreprenören gratis mot att hon nämner deras namn i sina sociala medier
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Gräset växer.
Ett sista försök att täcka över ogräset med grus. Det kommer inte att hjälpa. Roberta slösar bara bort ännu mer pengar.

Citera
2026-05-15, 21:31
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Gräset växer.

Anna: "Ingen ska anklaga oss för att ligga på latsidan"

Så dags nu, en dag innan visning, att göra något åt hus och trädgård. Det har för fan legat på latsidan i flera år.
Citera
2026-05-15, 21:37
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Gräset växer.

Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Anna: "Ingen ska anklaga oss för att ligga på latsidan"

Så dags nu, en dag innan visning, att göra något åt hus och trädgård. Det har för fan legat på latsidan i flera år.

Liggsår

Hela den dysfunktionella familjen har fått liggsår av att ligga på latsidan i åratal, liggsåren uppstod redan i Solna.
Citera
2026-05-15, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Liggsår

Hela den dysfunktionella familjen har fått liggsår av att ligga på latsidan i åratal, liggsåren uppstod redan i Solna.
Är ni ens förvånade ???? Där ligger inte ett bestick rätt. Försöker hon styla sommarstugan till herrgård eller vad? Grusade gångar? 🥴😵‍💫
Citera
2026-05-15, 22:17
Medlem
Sveriges mest välstädade hus behöver en städfirma inför en visning 😂
Citera
2026-05-15, 22:28
Medlem
flugornass avatar
Är gräsmattan ens omnämnd i samband med stylingen inför visningen?
Oj jag ser Anna framför mina ögon hur hon med krafttag tar handjagaren och klipper, men mina ögon fastnar på hur byxan skär in mellan skinkorna så jag tappar fokus.
Vad bidrager snopp viftaren med inför försäljningen, och hur slutar hans öde med boende?
Han kan ju knappast flytta med till farfars gamla lägenhet, eller till Spanien om det nu är slutmålet.
Citera
2026-05-15, 23:46
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Är gräsmattan ens omnämnd i samband med stylingen inför visningen?
Oj jag ser Anna framför mina ögon hur hon med krafttag tar handjagaren och klipper, men mina ögon fastnar på hur byxan skär in mellan skinkorna så jag tappar fokus.
Vad bidrager snopp viftaren med inför försäljningen, och hur slutar hans öde med boende?
Han kan ju knappast flytta med till farfars gamla lägenhet, eller till Spanien om det nu är slutmålet.

Ja, vad händer med snoppviftaren? Det kan väl ändå inte vara meningen att han ska stå på egna ben nu, eller?
Citera
2026-05-15, 23:49
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Ja, vad händer med snoppviftaren? Det kan väl ändå inte vara meningen att han ska stå på egna ben nu, eller?

Calling LSS!
Citera
2026-05-15, 23:51
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Calling LSS!

Ja någon form av stödboende måste det ju bli...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in