Citat:
Hur ska jag egentligen hitta dessa tjejer som jag vet från början gillar mitt utseende? Jag har försökt med alla sorters nätdejting, det går inte för mig.
Mitt råd är som sagt att gallra bort alla andra och söka dig till kvinnor som från början säger att de gillar män med ditt utseende. Du kan t ex leta på kontaktsajter där foto är det första man ser.
Kanske var det likadant du fick höra sårande ord?
Försök använda de olika tekniker som finns för att återuppbygga ditt självförtroende. Tänk på att du sitter ju liksom inte i rullstol eller har ett vanställt ansikte, du är bara kort och det är något som många tjejer fortfarande inte alls ser som negativt. Du ska inte dejta ALLA tjejer, du ska bara dejta EN tjej, och det kommer ju vara någon som tycker det är helt okej för en man att vara kort.
Kanske var det likadant du fick höra sårande ord?
Försök använda de olika tekniker som finns för att återuppbygga ditt självförtroende. Tänk på att du sitter ju liksom inte i rullstol eller har ett vanställt ansikte, du är bara kort och det är något som många tjejer fortfarande inte alls ser som negativt. Du ska inte dejta ALLA tjejer, du ska bara dejta EN tjej, och det kommer ju vara någon som tycker det är helt okej för en man att vara kort.
Nej det var inte alls en sån typ av sårande ord jag fick höra. Mitt var riktigt.
Jag försöker tänka positivt att jag inte har något handikapp som vissa andra har. Jag har ett ganska vanligt ansikte. Det absolut svåraste är fortfarande att få till en dejt. Det är typ omöjligt känns det som.
Citat:
Får jag bättre självförtroende om jag vandrar i skogen? Jag har backpackat runt i Europa och Asien däremot. Det var jävligt kul.
Låter som att en bra början är att du börjar fokusera på dig själv, och att stärka ditt självförtroende.
Hur du väljer att jobba med dig själv är lite skitsamma, då det kan vara någon form av friluftsaktivitet t.ex vandring eller bikepacking, kanske rent av något i den sk hobby kategorin som du finner intressant.
Hur du väljer att jobba med dig själv är lite skitsamma, då det kan vara någon form av friluftsaktivitet t.ex vandring eller bikepacking, kanske rent av något i den sk hobby kategorin som du finner intressant.