Citat:
Du vet med 100% säkerhet att Högsta domstolen inte gav prövningstillstånd utan fastställde tings- och hovrättens dom. MånsPetter och övriga klanen Zelmerlöw kastade ut Ciara och hoppades att hon skulle åka hem till England utan barnen.
Nej, jag glömde inte "mindre sannolika". Jag struntade i det, då det ändå inte betyder något.
Jag vet heller inte att samtliga rättsinstanser prövade fallet - och därmed lät sig påverkas?
Och om du anser att inte ens Trump kan påverka (en instans som liknar) en svensk tingsrätt får du kanske kolla upp lite närmre vad han är kapabel till.
Jag vet bara att CJ fått hjälp av någon som gjort något som sades dels vara "omöjligt" och dels sett till att pojkarna "sover i sitt riktiga hem". Någon CL ska "gottgöra på något sätt" samt "aldrig svika". Någon som behöver veta att hon (Ciara) går att lita på.
Två av hennes mäktiga bekanta är Läckberg
- och vännen i Förrädarna.
Jag vet heller inte att samtliga rättsinstanser prövade fallet - och därmed lät sig påverkas?
Och om du anser att inte ens Trump kan påverka (en instans som liknar) en svensk tingsrätt får du kanske kolla upp lite närmre vad han är kapabel till.
Jag vet bara att CJ fått hjälp av någon som gjort något som sades dels vara "omöjligt" och dels sett till att pojkarna "sover i sitt riktiga hem". Någon CL ska "gottgöra på något sätt" samt "aldrig svika". Någon som behöver veta att hon (Ciara) går att lita på.
Två av hennes mäktiga bekanta är Läckberg
- och vännen i Förrädarna.
Det var bra att hon hade vänner som såg vad som höll på att hända och stöttade henne med stämningen mot klanen så hon fick tillbaka sina barn. Det hade varit tragiskt om barnen hade hamnat hos kokainisten med sina uppenbara brister i föräldraförmågan. Det hade förmodligen slutat med ett omhändertagande och placering på något svenskt HVB-hem. MånsPetters föräldrar har misslyckats totalt med uppfostran av sin son, de hade definitivt förstört även barnbarnen om de hade lyckats med sin kidnappning.
MånsPetter är cancellerad och barnen hemma i sitt riktiga hem, och så levde de lyckliga i alla sina dagar.