Citat:
Ursprungligen postat av
Dynami
Jag fick/köpte det via agenturen jag jobbade för, hur dom fick tag på det har jag ingen aning om. Och det var i slutet på 90-talet, det stämmer. Och det var verkligen inget spännande liv jag levde, jag var en fattig student som enbart gjorde det för pengarna.
Du tolkar mig helt korrekt.
Jag kände inte så mycket, visst var det supernervöst i början men det blev ganska snabbt väldigt platt, ibland kände jag att jag skiter i det här, men jag behövde pengarna och "ställde upp" ändå.
Jag nischade inte in mig på något, agenturen bokade in mig på träffar med dessa kvinnor, ofta startade träffen på en restaurang eller i en bar, sedan blev det vad det blev. Dom köpte min tid.
Kvinnor kan få sex hur lätt som helst utan att betala skulle jag påstå, men att få det andra är nog svårare, jag tror många män bara vill sätta på men inte orkar med känslor, långa samtal, bekräftelser och komplimanger, alltså det motsatta.
Som ung student så levde jag ett studentliv med fester, och visst låg jag med tjejer jag tände på. Gjorde du inte det själv som ung hora eller var du mest hemma och återhämtade dig?
Hur började du jobba och varför? Tände du på du kunder som satte på dig med en stor kuk eller fick du det privat istället? När du säljer sex, gör du det oskyddat eller är det gummi på vid varje tjänst?
Du verkar vara lite uppjagad och har taggarna utåt? Konstig approach du har till detta. Eller är det jag som läser dig fel? 😞
Det är så kul att allas berättelser kommer fram här. Tack för att du delar med dig! Män som säljer sex till kvinnor är så få så det är verkligen supervärdefullt att du delar dina berättelser! 🫶
Du säger alltså att alla manliga kunder som här på forumet skriver om alla kåta kvinnliga providers de har träffat är osmarta? Där handlar det typ bara om olika sexuella aktiviter så kaaaanske att nån lurar sig själv att tro att horan på riktigt är kåt. När du sålde sex till smarta kvnnor så trodde de ändå att de köpta kompimnagerna om viktnedgång, nya bröst och ny frisyr var på riktigt? Till skillnad från män som köper sex av "kukgalna" horor? Då är väl kvinnornna du sålde till inte smarta öht? Eller vad pratar du om? Fattar inte.
Det här med sildenafil! Vilken jävla superagentur du måste ha signat med som hade tillgång till sildenafil innan sildenafil ens fanns ute på marknaden! Supercoolt ju! Lite som att du är av en annan värld. Super!
Hade du kunnat jobba utan sildenanfil tror du? Även om dina kunder mest ville ha komplimanger av dig så måste ju kuken spelat en roll? De av manligt kön (oavsett ålder) som säljer kuk har ju en stor och uthållig kuk? Men du var mest nåt sorts betalt charntroll som fick betalt för att smörja och lyssna på kunder? (det är ju det andra män "står ut med" för att få knulla enligt dig) Du var kanske inte hora, du var ett betalt charmtroll som ställde upp för att du behövde pengarna och var så jävla bra på att charma och få kunden att må bra?
Du kände "inte mycket" när du sålde sex förutom att du var superervös först och sen tippade över till att känna att du sket i det hela men ändå gjorde det för pengar? Inget mer än så? Har du blockat känslor tror du? Kan du inte utveckla det här? Du sitter inne på erfarenhet som andra i tråden inte har.
Scheisse pommes friesse! Du är på riktigt! Berätta mer om dina känslor!!!
Det blr la tjötigt om jag ska dra allt IGEN. Men ok!!! Jag började hora genom agentur när jag pluggade utomlands och inte kunde språket bra nog för att kunna få ett decent extrajobb. Du sålde ju ändå dina tjänster i ett engelsktalande land? Eller? Du valde ändå att hora trots att du kunde språket? (jag utgår från att du pratade engelska in The US även om det var typ 30 år sen du var aktiv?)
Jag är fortfarande en skapligt ung hora. Och ja -- jag har alltid haft ett privat sexliv. Jag knullar av attraktion, kåthet, förälskelse och kärlek. Privat och utan betalning! Det har väl inte med ålder att göra? Jag hoppas att alla gör det! (om man inte får betalt för jobb! det finns nåt som bottnar i kåthet/kärlek/attraktion/allt av dessa också)
När jag jobbade genom agentur så var det svårt för mig att vara "selektiv". Så klart man kan välja själv hur "selektiv" man är vg gäller antal bokningar och när och var och vad. Men annars är det ju svårt att vara selektiv när man jobbar genom agentur. Man vet sällan vem. Du verkar veta nåt annat typ? Har jobbat på ett helt annat sätt typ? Du skötte bokningar själv trots allt gick genom agentur? Det kanske fanns nåt annat bokningssystem då efterson agenturen fxade sildenafil åt dig när slidenefil faktiskt inte ens fanns? Vad tror du om det?
Och ok, nu drar jag det den sista gång. Det är la trist! Men i Swe och alla andra länder är KIF alltid med skydd. Gör OWO och låter kunder slicka utan här i Swe. Jag vet att det är en risk jag tar men jag testar mig regelnbundet på mottagningar och det värsta som hänt är att en kund kommer i in mun. Då ler man sött och säger att det är ok.