2026-05-15, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpollon
utbildade i vad då? tomtelinjen med inriktning schackspel eller?

De kan ju iof vara utbildade av proffesor och rasforskare tobias hubinette han är väl ändå begåvad

Tobbe Hubinette blev ju hedersdoktor för gudskull.

Citera
2026-05-15, 00:21
Medlem
1754s avatar
Leo är en av dom största nollorna i Sverige. Går det inte att utvisa fanskapet?
Citera
2026-05-15, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krille10
Tobbe Hubinette blev ju hedersdoktor för gudskull.

Jag vet därför jag tog han som exempel på utbildade vänstermänniskor
Citera
2026-05-15, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Celeron
Efter att ha tagit del av ett par händelser under den senaste tiden börjar jag personligen mer och mer ifrågasätta vissa saker som påstås om just Leo "Kinesen" Carmona. T.e.x att han skulle vara självaste "hjärnan" bakom det stora Arlandarånet 2002 (möjligen i själva verket bara med som en i gänget). Hans beteende på sistone verkar ju inte, enligt mitt tycke i alla fall, påvisa varken ett särskilt högt intellekt eller någon större impulskontroll. I stället för en högintelligent och kontrollerad medelålders man på 60 år så beter sig Carmona som en tonåring med ett enormt självhävdelsebehov och en extremt dålig impulskontroll.

Och slutligen rent praktiskt så tror jag knappast att en lönnfet 60-åring skrämmer en ganska vältränad Nick Alinia som dessutom inte är främmande för att ta en strid när det behövs. Som när han brottade ner en vänsterextremist på 1:a maj som försökte mucka gräl med honom och som upprepade gånger försökte ta hans telefon.
Det är väl just det som kanske är hans problem, en gång i tiden kanske han var något, sen har han denna bilden att leva upp till, plus kåkskadad.
Citera
2026-05-15, 00:49
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exemplarisk.
Debatten hann inte ens börja innan Leo Carmona (grundare av rapgruppen Kartellen) blev aggressiv och skulle kasta ett BORD på Nick Alinia. Han blev dock stoppad av programledaren Victor som blev rasande.

Vad fan är detta? Här är debatten:

https://www.youtube.com/watch?v=XyJ_2BXVbH4

För att se klippet innan debatten där Leo ska kasta ett bord på Nick så kolla här:

https://youtu.be/fAJqMoU0YxI?t=273

Vad tycks om debatten?
Leo är en lågfungerande sociopat. Och lågfungerande är inte ens ett ord.
Citera
2026-05-15, 00:52
Medlem
Storfetdases avatar
Haha lite mer av detta i dessa såkallade "debatter". Roligare att titta på än höger-vänster bajskastning.
Citera
2026-05-15, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exemplarisk.
Leo frågar hur Alinia och Stegrud hade sex och att hon ser ut som en giraff i jämförelse. Hög nivå på den killen.

Fast jag tror nog att vi alla har undrat just den frågan….
Citera
2026-05-15, 01:04
Medlem
Mjälls avatar
"Jag är från orten så låt oss prata" säger han i någon jävla TV-studio

Alla PK-genier som älskar att importera fler såna snubbar står förstås bakom hans geniala ord. Kabla ut skiten på SVT tack.
Citera
2026-05-15, 01:14
Medlem
Det är ganska ironiskt att han anklagar allt och alla för rasism, samtidigt som han själv använder kommentarer som ”gå och operera din höknäsa” riktat mot Nick, en s.k höknäsa är ett etniskt utseendedrag som är vanligt bland många människor från bland annat Iran och andra delar av Mellanöstern. Att håna någon för ett sådant drag kan jämföras med att säga att någon borde operera bort sin hudfärg.

När han dessutom använder uttryck som ”din kurd fitta”, där kurder används som skällsord, blir det ännu tydligare att hans egna uttalanden är starkt rasistiska och nedvärderande.
Citera
2026-05-15, 01:40
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda
Sjukt att nån kan bjuda denna Leo till nån seriös debatt... det var ju ändå ganska komiskt..
Pontus Anjo Björklund gjorde ju precis detta för ungefär 18 månader sedan. Det blev början på hans långsamma förfall som tar sin kulmen senare i år. Amen🙏
Citera
2026-05-15, 01:49
Medlem
Johan As avatar
Leo Carmona ska inte gå lös. Samhället måste skyddas från sådana individer. Förvaring är en bra metod, det finns säker fler.
Sedan kan jag förstå att man retar sig på Nick Alinia. Han har en dryg attityd.
Citera
2026-05-15, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda
Sjukt att nån kan bjuda denna Leo till nån seriös debatt... det var ju ändå ganska komiskt..

Är väl det som är helt grejen med Dialogiskt? Som gör det intressant och attraktivt? Att "otänkbara" debatter äger rum som aldrig hade skett i vanlig media. Med det kommer givetvis potentiella risker. Programledaren är ju även öppen för en debatt mellan NMR och AFA/vänstern, vilket NMR förmodligen skulle ställa upp på, men knappast den andra sidan för de är hjärndöda imbeciller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in