2026-05-14, 21:52
Moderator
Dr Kings avatar
Johan K tidernas sämsta förrädare alla kategorier. Otroligt hur någon fortfarande kan lyssna på honom då han har haft fel gång på gång på gång på gång …
Citera
2026-05-14, 21:53
Medlem
Klokt av Patrik att plantera teorin angående att det bara är 2 förrädare.
Citera
2026-05-14, 22:56
Medlem
Det här omgången är rekord worldwide i hur långt förrädarna har gått utan att ha fått någon bortröstad.

Och det är inte för att de är exceptionellt smarta eller att alla trogna är ovanligt dumma utan att det är en person som är värre än Trump nämligen Johan Kukucaslan.

Han har sämre självinsikt än Trump, mindre logik och reson än honom för när han fått in en idé så släpper han den inte oavsett hur knäppt det är men ändå så har han på något sätt övertalningsförmåga likt Trump så att majoriteten går med honom.

Det är helt ologiskt att han tyckte det var uppenbart att Julia var trogen, tar upp hennes analys och slutledningsförmåga och sen går på Luay istället för Miriam trots att Julia har snackat sönder öronen på folk att hon tror det är Miriam och lägger fram bevis för det. Luay var ju mer en buddy in crime iom att de hängde mycket.

Jag skulle säga att han ensam står för bedriften att det är rekordlänge som förrädarna gått oupptäckta.
Citera
2026-05-14, 23:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Johan K tidernas sämsta förrädare alla kategorier. Otroligt hur någon fortfarande kan lyssna på honom då han har haft fel gång på gång på gång på gång …
Du menar den bäste förrädaren igenom tiderna som inte ens var förrädare
Citera
2026-05-14, 23:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ilbuono
Det här omgången är rekord worldwide i hur långt förrädarna har gått utan att ha fått någon bortröstad.

Och det är inte för att de är exceptionellt smarta eller att alla trogna är ovanligt dumma utan att det är en person som är värre än Trump nämligen Johan Kukucaslan.

Han har sämre självinsikt än Trump, mindre logik och reson än honom för när han fått in en idé så släpper han den inte oavsett hur knäppt det är men ändå så har han på något sätt övertalningsförmåga likt Trump så att majoriteten går med honom.

Det är helt ologiskt att han tyckte det var uppenbart att Julia var trogen, tar upp hennes analys och slutledningsförmåga och sen går på Luay istället för Miriam trots att Julia har snackat sönder öronen på folk att hon tror det är Miriam och lägger fram bevis för det. Luay var ju mer en buddy in crime iom att de hängde mycket.

Jag skulle säga att han ensam står för bedriften att det är rekordlänge som förrädarna gått oupptäckta.
tycker mer en liknelse med putin är bättre alla ssom inte är med honom försvinner spårlöst och omkommer under mystiska omständigheter
Citera
2026-05-14, 23:17
Medlem
meganegerdases avatar
Tycker det var genialisk idé av Patrik att ha med enbart trogna på dödslistan (vad gör den ens för nytta? Fullständigt meningslöst koncept....).

Just för att det finns en poäng i att ha med en förrädare för att "lyssna av" så är det ju sneaky att inte ha det.

Ett alternativ såklart att ha med alla tre förrädarna
Citera
2026-05-14, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Jag tycker att kukhuvet Johan borde testa på en karriär som heltidspolitiker, för det är just sådana egenskaper som han besitter som eftersöks inom det gebitet, att ju mer fel du har med allt ditt samlade babbel desto mer tror din omgivning på att du är en väldigt trovärdig person!

I Sverige skulle han lätt kunna bli nästa stora landsfader och där sitta i ohotat bo i decennier om det vill sig riktigt väl.
Citera
2026-05-14, 23:26
Medlem
Skönt! En utlänning mindre. Luay Mohageb åkte ut.
Hoppas att den utländska Miriam Bryant åker ut nästa gång.
Utlänningen Parham Zadeh verkar gå under radarn.
Men en utlänning som lever farligt är (den inte allt för smarta) Johan Kukukaslan.
Han har ju drevat mot trogna hela säsongen och kan då misstänkas för en förrädare.
Citera
2026-05-14, 23:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av meganegerdase
Tycker det var genialisk idé av Patrik att ha med enbart trogna på dödslistan (vad gör den ens för nytta? Fullständigt meningslöst koncept....).

Just för att det finns en poäng i att ha med en förrädare för att "lyssna av" så är det ju sneaky att inte ha det.

Ett alternativ såklart att ha med alla tre förrädarna
Vore ju lika genialiskt ta med alla tre förrädarna på dödslistan tycker jag, så hade jag gjort om jag vore honom.
Citera
2026-05-14, 23:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av CurreKurt
Skönt! En utlänning mindre. Luay Mohageb åkte ut.
Hoppas att den utländska Miriam Bryant åker ut nästa gång.
Utlänningen Parham Zadeh verkar gå under radarn.
Men en utlänning som lever farligt är (den inte allt för smarta) Johan Kukukaslan.
Han har ju drevat mot trogna hela säsongen och kan då misstänkas för en förrädare.
miriam har ju överlevt på hon charmat louay jag tror tom de nuppat efter sett hans besvikels i gravkammaren.

vem är den här parham ens? han röstar ju bara med drevet och säger absolut ingenting någongång.

johan tror jag alla i spelet trogen som förrädare insett är helt efterbliven och bara låter vara
Citera
2026-05-14, 23:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nummer-1
Jag tycker att kukhuvet Johan borde testa på en karriär som heltidspolitiker, för det är just sådana egenskaper som han besitter som eftersöks inom det gebitet, att ju mer fel du har med allt ditt samlade babbel desto mer tror din omgivning på att du är en väldigt trovärdig person!

I Sverige skulle han lätt kunna bli nästa stora landsfader och där sitta i ohotat bo i decennier om det vill sig riktigt väl.
ja i MP FI eller V så tror jag han har en lysande framtid kanske även som integrationsminister åt S med
Citera
2026-05-14, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sphere00
Klokt av Patrik att plantera teorin angående att det bara är 2 förrädare.
Nja. Farligt spel om du frågar mig. Risken finns ju att han bränner sig där. Men som vi sa tidigare, de andra deltagarna är nog för dumma för att snappa upp något kring det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in