2026-05-14, 18:13
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Nej du framstår inte som gammal eller äldre än Sampe eller vad nu gammal egentligen innebär för ålder i sammanhanget.

Du framstår mer som en överdriven "fanboy" utav Sampe samt på tok för principfast i sammanhanget

Jag tror nog mer att Sampe är så anonym kring sina ev förhållanden för att han föredrar att köpa sex regelbundet.
Med tanke på sina goda likvider där han sig inte bryr så mycket om kön så länge han får spotta den prostituerade i ansiktet och munknulla personen i fråga tills han kommer långt ner i svalget.

Att du ens vet hur gammal denna Teo är säger också en del hur mycket fanboy du är.
Men men, olika specialintressen har väl vi alla.

Fanboy kan jag ju uppenbarligen inte vara till att börja med. Fangirl om någonting, men nä. Jag har väl förvisso följt Sampes kanal till och från i typ 10 år, så lite koll har jag väl på honom och grabbarna. Särskilt när det gäller just hans bror Teo har jag också stött på honom några gånger IRL genom åren. Därav att jag kanske har lite mer koll på honom. Stockholm är ju som bekant inte så stort som det ibland verkar.

Och som Sampe själv sagt hur många gånger som helst när han fått den tämligen uttjatade frågan: Han har dejtat lite till och från genom åren, men inget seriöst, och alltid varit singel. I övrigt har han integritet kring sitt privatliv. Gott så.
Citera
2026-05-14, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
Fanboy kan jag ju uppenbarligen inte vara till att börja med. Fangirl om någonting, men nä. Jag har väl förvisso följt Sampes kanal till och från i typ 10 år, så lite koll har jag väl på honom och grabbarna. Särskilt när det gäller just hans bror Teo har jag också stött på honom några gånger IRL genom åren. Därav att jag kanske har lite mer koll på honom. Stockholm är ju som bekant inte så stort som det ibland verkar.

Och som Sampe själv sagt hur många gånger som helst när han fått den tämligen uttjatade frågan: Han har dejtat lite till och från genom åren, men inget seriöst, och alltid varit singel. I övrigt har han integritet kring sitt privatliv. Gott så.

HAHA; okej "fangirl", låter förvisso helt cp men men.
Om vi ska sluta bråka en stund så undrar jag om du har något skvaller om Sampes bror i relation till Sampe själv?
Syftar då på om han besväras eller känner avundsjuka jämt emot Sampe sett till hur rik Sampe är?

Har svårt att tänka mig att han själv har samma förmogenhet.

Och var ärlig nu, du som ändå träffat honom IRL några gånger, upplevs han tex mer sammanbiten med tanke på ovanstående?
Citera
2026-05-14, 18:56
Medlem
Han är 100% gay och denna info kommer från ursäktas senaste avsnitt samt Nara på snap har bekräftat detta. Säg vad ni vill men detta är säker källa
Citera
2026-05-14, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigesstoltvjjbh
Han är 100% gay och denna info kommer från ursäktas senaste avsnitt samt Nara på snap har bekräftat detta. Säg vad ni vill men detta är säker källa

Det var väl via homointresset som han träffade grabbarna i JLC?
Citera
2026-05-14, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xowodim
Det var väl via homointresset som han träffade grabbarna i JLC?

Snälla länka till den video där det sägs.
Citera
2026-05-14, 19:52
Avstängd
Detta Homorykte har cirkulerat i åratal nu...

och mitt svar är..

OCH?

Vad spelar det för roll om han är gay?

Är det för att ni ska sitta och fnissa och säga..."HAHA SAAAA JUUU DET...HAN ÄR BOEG!!!"

"BOGEN ER UTE !!!"
Citera
2026-05-14, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorSmegma

och mitt svar är..

OCH?

Är det för att ni ska sitta och fnissa och säga..."HAHA SAAAA JUUU DET...HAN ÄR BOEG!!!"

"BOGEN ER UTE !!!"

För att vi kanske tycker det är attraktivt och vill kunna runka till bekräftelsen att han ocskå är bög.
Fantiserar om att nu finns det en liiiiiten chans att jag eller någon annan får snaska Sampekuk.

Sluta vara så jävla ignorant.
Senast redigerad av Ratdancer 2026-05-14 kl. 20:09.
Citera
2026-05-14, 20:10
Avstängd
Citat:
För att vi kanske tycker det är attraktivt och vill kunna runka till bekräftelsen att han ocskå är bög.
Fantiserar om att nu finns det en liiiiiten chans att jag eller någon annan får snaska Sampekuk.

Sluta vara så jävla ignorant.

Så klart. Glömde "er" - Ni som redan är boegar och hejar på pastejköket.
Citera
2026-05-14, 21:14
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
HAHA; okej "fangirl", låter förvisso helt cp men men.
Om vi ska sluta bråka en stund så undrar jag om du har något skvaller om Sampes bror i relation till Sampe själv?
Syftar då på om han besväras eller känner avundsjuka jämt emot Sampe sett till hur rik Sampe är?

Har svårt att tänka mig att han själv har samma förmogenhet.

Och var ärlig nu, du som ändå träffat honom IRL några gånger, upplevs han tex mer sammanbiten med tanke på ovanstående?

Jag känner absolut inte honom så, bara råkat på honom som allra hastigast i några olika sammanhang. Men utifrån det skulle jag säga; Nej, inte alls, på något sätt. Till att börja med var det ju han som filmade och redigerade Sampes videos själv i ganska många år, så han har ju säkerligen tjänat ganska bra med pengar på det också. Han har absolut inte gått lottlös i det. I övrigt är mitt intryck av honom att han, liksom sin lillebror, är väldigt jordnära och trevlig. Han har ju förövrigt precis fått barn nu också (vilket Sampe också nämner i en av sina senaste videos).
Citera
2026-05-14, 22:40
Medlem
Citat:
Så klart. Glömde "er" - Ni som redan är boegar och hejar på pastejköket.

Oj, vilken hycklare du blev nu från att uttryckt dig såhär:

Citat:

och mitt svar är..

OCH?

"BOGEN ER UTE !!!"

Nu är det ju du som drar dig med nedvärderande skällsord om homosexuella, idiot.
Citera
2026-05-16, 09:18
Medlem
Är han gay? Jag har svårt att tro på det ryktet.
Citera
2026-05-16, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Är han gay? Jag har svårt att tro på det ryktet.
Gay eller ej men han har sex med män sen får du dra slutsatsen själv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in