Citat:
Ursprungligen postat av
Wario-Man
Folkutbytesteorin bara en högerextrem och rasistisk konspirationsteori.
Du är en tvättäkta rasist som vill föra en människofientlig och inhuman politik. Som tur är så saknas det politisk vilja att kasta ut 1,5 miljoner människor. Ingen seriös politiker skulle ens föreslå en så galen idé. Ni rasister är en obildad liten klick utan politiskt inflytande, tack och lov. Jag har ett bättre förslag. Vi kan skicka ut alla rasister istället.
Du menar att om man tror på matematik, att icke-svenskar ökar i antal och att svenskar minskar i antal, så tror man på en konspirationsteori? Det här är matematik på grundskolenivå. Att förneka detta kräver en mental gymnastik utan dess like, del av den gymnastiken är vad folkmordsförespråkare som du håller på med, att påstå att främmande folkgrupper från andra sidan jorden är samma folkgrupp som ursprungsbefolkningen. Du vet att detta är falskt, du förespråkar bara folkmord för det gynnar din egen grupp och det är inte den som folkmordet utförs på.
Men visst, fortsätter Sverige som de gör nu, att tvinga på svenskar främmande folkgrupper och att vi inte får behålla egna områden eller egen kultur utan alla måste tvångsblandas, då kommer svenskarna att börja emigrera härifrån i framtiden. Det är ofrånkomligt. Svenskarna är ett folk som röstar med fötterna, det har hänt förut och kommer hända igen. Och "rasisterna" som du kallar dem kommer vara bra många fler än vad du tror. De flesta svenskar vill inte bo med främmande människor, oavsett vad man ljuger om offentligt. Tittar bara hur de flesta svenskar bor som vurmar om mångkulturen. Bor de mångkulturellt? Nej de är segregerade precis som jag är. Enda skillnaden är att jag är ärlig medans de ljuger dig i ansiktet.