Citat:
Det verkar som att det har blivit ett missförstånd här och att du har dragit förhastade slutsatser om vad jag faktiskt menar. Om du läser mitt förra meddelande igen så ser du att jag aldrig har påstått eller skrivit att UFO:n kategoriskt skulle vara utomjordiska farkoster. Det var en helt egen tolkning som du gjorde, och den stämmer helt enkelt inte med hur jag tänker.När du börjar förklara förkortningen för mig slår du därför in öppna dörrar. Vi är helt överens om den tekniska och militära definitionen av ett oidentifierat flygande föremål. Det jag lyfte fram var bara det faktum att ordet i språklig praxis och populärkultur har dubbla betydelser, vilket emojin vi alla använder är ett tydligt bevis på. Det handlar alltså inte om att jag går på propaganda, utan om att jag har en förståelse för hur ord används i ett bredare sammanhang än bara det strikt militära.Eftersom du ställde en fråga om hur man bevisar att något objekt på jorden är utomjordiskt, så är svaret att det gör man såklart inte utan handfasta, vetenskapliga bevis. Det är just därför det förblir oidentifierat. Eftersom vi båda i grunden är överens om att ingen vet vad dessa föremål är så länge de är oidentifierade, så saknar den här diskussionen faktiskt grund. Du argumenterar mot en åsikt som jag aldrig har haft, vilket gör att hela debatten blir ganska meningslös.
Du skrev först vad jag gick i för tro, men nu låter det som vi har ganska lika åsikter förutom en detalj då som vi redan gått igenom. Ursäkta om det blev ett missförstånd, lätt hänt i text när man inte känner varann och hör ton. All good then!
) att förbereda sina församlingar på att vara beredda på att det finns andra civilisationer i rymden, med tanke på dokumenten som kommer att släppas.