2026-05-13, 08:25
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UTube
Igår på YouTube har min Anjo sett till att BoJöran och Clew News blir svag om benen genom att avslöjar alla lögner de sprider om JockeyBoy
I valborg samlade JockeyBoy ihop Anjo och Alex Cheesy och nu är de enad front mot excon Olof K. och ska hjelpa Christofer för Linnea har ej pengar att hjelpa Christofer
Det är charmigt hur mycket du brutal HÅNAR jockiboi med dessa lågbegåvade inlägg. Welcome to the club brother!
Citera
2026-05-13, 08:32
Medlem
UTubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jag lovar dig att han aldrig vågar tacka ja till Shaolin Heroes. Pussyboi är bara tuff bakom en skärm på internet, korta inhopp i produktioner eller när han får bestämma över klippningen (familjen Lundell, spökjakt, tv4-”dokumentären”), i en realityserie som Shaolin Heroes kommer alla få se hur okarismatisk, tråkig, ointressant, obildad och psykiskt sjuk han är - precis som det slutade i Hatet. Och är det något Jockiboi är rädd för så är det att allmänheten ska få se hans rätta jag.

Han kommer aldrig tacka ja till något sådant.
Du pratar som att det är ett kommande framtida beslut,dvs du har dålig koll, han tackade direkt nej till både Spelet och Shaolin Heroes

JockeyBoy är inte en simpel medverkare i Svt program, han är en helt eget TV-kanal

Alla Svt avhopparna kan få ansöka om att vara med i Jockes program
Citera
2026-05-13, 08:34
Medlem
Kul att inte ens Alex Ceesay ville sova över hos Sveriges Diddy pga Diddybois och deras drogmissbrukande.
Citera
2026-05-13, 09:19
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Kul att inte ens Alex Ceesay ville sova över hos Sveriges Diddy pga Diddybois och deras drogmissbrukande.
Han kanske är rädd för att bli tvingad att klä sig som en liten flicka och röka så jockiboi kan sitta i ett hörn och runka
Citera
2026-05-13, 09:20
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Igår på YouTube har min Anjo sett till att BoJöran och Clew News blir svag om benen genom att avslöjar alla lögner de sprider om JockeyBoy
I valborg samlade JockeyBoy ihop Anjo och Alex Cheesy och nu är de enad front mot excon Olof K. och ska hjelpa Christofer för Linnea har ej pengar att hjelpa Christofer
Märks tydligt att du är ett fan av jockiboi med tanke på hur stavar. Låg IQ samt låg intelligens är ju standard för jockiboi`s fan`s
Citera
2026-05-13, 10:06
Medlem
Jockiboi är absolut inte en charmig TV-personlighet. Han använder TV för att maniskt mata ut sitt hat mot sin mamma. Det kallas maktmissbruk.

I samtliga produktioner han deltagit i har han i 99% av programmen relaterar han till sin egen barndom.

Senast i Körslaget så lånade han Håkan Hellströms låt och bytte ut; mamma sa, till: morfar sa. Samtidigt som han hade en tjej som satt och höll i hans bara fot under hela framträdandet. Detta skriker OFFERKOFTA.

Så lille Jockiboi med hundar! Kom inte och påstå att BGB och Cluee inte släpper dokumentären HATET. Den dokumentären är högst relevant fortfarande då Jockiboi ff lever kvar i sin barndom och nu gör allt för att förstöra för C o L och lillen.
Citera
2026-05-13, 10:46
Medlem
UTubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Märks tydligt att du är ett fan av jockiboi med tanke på hur stavar. Låg IQ samt låg intelligens är ju standard för jockiboi`s fan`s
Märks tydligt att du är ett fan av Svt som hatar alla Svt konkurrenter, skapa några egna TV program istället för att vara avundsjuk på JockeyBoy hela dagarna 🤣
Citera
2026-05-13, 12:08
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Märks tydligt att du är ett fan av Svt som hatar alla Svt konkurrenter, skapa några egna TV program istället för att vara avundsjuk på JockeyBoy hela dagarna 🤣
Har du detta som heltidsjobb att sitta och spamma i Jocje/Anjo-trådarna?
Bara för att man ogillar, i detta fall Jockiboi, så betyder inte det per automatik att vi är avundsjuka på honom!

Jag skulle aldrig i mitt liv vilja vara i hans skor. Fan vad nervös jag skulle vara om jag läste här och det gick upp för mig hur illa jag satt i klistret. Med det sagt är det ingen som tror att du är JB så du kan lägga ner det överdrivna tugget nu.
Citera
2026-05-13, 12:14
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Ska tilläggas att i ett klipp som visas i dokumentären också, så säger Jockiboi att han i boken inte tog med när mamma Annika fick han att elektrifiera sig med en lampsockel för att han blev så illamående när han LÄSTE det.

Kan inte du UTube svara på varför Jockiboi ljög om det här?
Citera
2026-05-13, 13:05
Medlem
Citat:

Din Anjo? Äger du honom? Christopher är nog by the way inte intresserad av den kretsen av människor och dessutom ser han säkert till att göra rätt för sig utan att blanda in Jockiboi igen. Han har förstört för mycket. Det är slut med det nu. Bye bye Jockiboi
Citera
2026-05-13, 15:09
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Det är en… annan människa
Snygg ändå! Te puedo hablar en español? Ser du vem jag är?
Vi är typ släkt fast inte med blod. Eller egentligen inte alls. Bara en kul grej.

On topic: Har du sett nya Spökjakt? Det är svinbra trots att Jockiboi är med. Mkt bättre än tidigare säsonger. Ja, jag erkänner. Jag GILLAR spökjakt:-)
Citera
2026-05-13, 23:16
Avstängd
Alex Ceesay har lagt upp en video från Joakim Lundells partybuss och spelning.

Inte kunde man väl tro att den kontroversiells kåkfararen Alex Ceesays varumärke skulle förstöras av att associeras med Joakim Lundell?

Alex Ceesays kommentarsfält domineras av följare som vill att Alex ska skippa det umgänget, påpekar att det är dåligt att associeras med Jocke och Anjo och att dom trodde bättre om Alex än att han skulle röra sig i sådana kretsar. Kommentarerna representerar förmodligen gemene hen på YouTube, då Alex Ceesay inte har haft någon tidigare konflikt eller relation med någon sida i ”dramat”.

Några av kommentarerna:
51 likes
Citat:
Mannen skippa det umgänget.
32 likes
Citat:
Här ser man också äkta kommentarer som visar att Jocke och Anjo inte alls är så älskade som dom låtsas på sina egna kanaler där blockerar och raderas det ständigt.
29 likes
Citat:
Usch varför hänger du med Jocke och banjo de är äckligast i branschen
22 likes
Citat:
Wow.. umgås med Jockiboi. Nu sjönk du i mina ögon.
22 likes
Citat:
Hahaha mannen du har skämt ut dig, du hänger med Jockiboi Lisen och Anjo jag tummar ner och avföljer dirr!!
17 likes
Citat:
Usch att du vill associeras med Joakim Lundell efter allt som kommit ut om hur han falskeligen hängt ut sin egen mamma och hittat på historien om sin uppväxt och hur han hänger ut människor och förstör deras liv när de slutar följa hans order. Hade högre tankar om dig alex. Avföljer……
16 likes
Citat:
Alex, håll dig långt borta från Jockiboi!
8 likes
Citat:
alex snälla skippa de här umgänget, mannen skit i dem jocke pundell och grejer. Mycket kärlek Alex!
7 likes
Citat:
du kan bättre än dem alex, 100%
4 likes
Citat:
Fräscht att hänga med peddoboi och Anjo. dessa influerare skulle hänga med Hitler om det gav följare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in