2026-05-12, 22:30
Medlem
larserik32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Jag tar temu på stort allvar och jag är över 12. Jag råkar också, till skillnad från dig, ha ett tresiffrigt IQ. Det finns ingen som är ”kvar i december” för att man kallar Jockiboi för ”Jockiboi”. Vad yrar du om?

Han är och förblir den han alltid varit. En råttliknande gam med en fetisch för unga, rökande flickor i stövlar. Enligt min analys börjar många ur Joakims egen följarskara att förstå detta. Det är därför du ser ett dalande engagemang på hans videos/stories etc.
Skryt om ditt inte särskilt imponerande IQ bäst du vill. Bogöran och Clue är kvar i dec och pratar om Hatet och försvarar morsan Annika.

Jocke har ingen fetish för minderåriga, det har redan avhandlats i tråden.
Citera
2026-05-12, 22:43
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larserik32
Jocke gör ännu en suce serie. Samtidigt är Cluee, Bölman och Bogöran kvar i december och kallar Jocke för jockiboi.

Deras högfärdighet gör det omöjligt för alla över 12 att ta temu på allvar

Svt har kommit med svansen mellan benen till Jocke och ber på bara knän om att han ska medverka i Shallin Heros

Jag kan tänka mig det, för humorn det skulle bli går ju inte att köpa direkt.

Låt mig gissa. Han tackade nej ..
Citera
2026-05-12, 23:33
Medlem
larserik32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Jag kan tänka mig det, för humorn det skulle bli går ju inte att köpa direkt.

Låt mig gissa. Han tackade nej ..
Jocke är en charmig och underhållande tv personlighet, ja!

Jocke måste prioritera sina framträdanden
Citera
2026-05-13, 00:05
Medlem
micro113s avatar
Citat:

Han bör absolut göra det. Prioritera
I program där det inte krävs talang och det räcker med att vagga i otakt passar han absolut bäst.
Han bör nog inte ge sig in på några riktiga utmaningar.
Vi är helt överens där.
Citera
2026-05-13, 00:58
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Skryt om ditt inte särskilt imponerande IQ bäst du vill. Bogöran och Clue är kvar i dec och pratar om Hatet och försvarar morsan Annika.

Jocke är ju kvar i sin barndom, Jocke ältar fortfarande svt dokumentären, Jocke kan inte släppa saker och gå vidare i livet.

Hur ser du på att Jocke påstår att allt han sagt står i hans soc papper, när det faktiskt inte står där?
T.o.m i Svt dokumentär säger han att det han påstår står i hans soc papper.
Citera
2026-05-13, 02:26
Avstängd
Citat:
Svt har kommit med svansen mellan benen till Jocke och ber på bara knän om att han ska medverka i Shallin Heros
Jag lovar dig att han aldrig vågar tacka ja till Shaolin Heroes. Pussyboi är bara tuff bakom en skärm på internet, korta inhopp i produktioner eller när han får bestämma över klippningen (familjen Lundell, spökjakt, tv4-”dokumentären”), i en realityserie som Shaolin Heroes kommer alla få se hur okarismatisk, tråkig, ointressant, obildad och psykiskt sjuk han är - precis som det slutade i Hatet. Och är det något Jockiboi är rädd för så är det att allmänheten ska få se hans rätta jag.

Han kommer aldrig tacka ja till något sådant.
Senast redigerad av Pallal 2026-05-13 kl. 02:33.
Citera
2026-05-13, 02:34
Avstängd
Citat:

Joakim har karisma som ett svett grässtrå.
Citera
2026-05-13, 05:59
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:

Charmig?! Han har ju exakt NOLL utstrålning och charm! Det är bland annat på grund av detta som jag är så fascinerad av att han, trots det, kunnat få så stor publik!
Citera
2026-05-13, 06:03
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:

Hur och var har det avhandlats i tråden? Det finns bevis för hans fetisch. Har han överkommit den, menar du? Otroligt ovanligt om han lyckats självläka sin hebefili. Men JB är ju en ytterst ovanlig person som tycks vara med om de mest besynnerliga sakerna. Som att minnas händelser från 8 års ålder, helt plötsligt, när han är 31. En på miljonen!
Citera
2026-05-13, 08:03
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Jocke är ju kvar i sin barndom, Jocke ältar fortfarande svt dokumentären, Jocke kan inte släppa saker och gå vidare i livet.

Hur ser du på att Jocke påstår att allt han sagt står i hans soc papper, när det faktiskt inte står där?
T.o.m i Svt dokumentär säger han att det han påstår står i hans soc papper.

Ska tilläggas att i ett klipp som visas i dokumentären också, så säger Jockiboi att han i boken inte tog med när mamma Annika fick han att elektrifiera sig med en lampsockel för att han blev så illamående när han LÄSTE det.
Senast redigerad av EnAnnanManniska 2026-05-13 kl. 08:07.
Citera
2026-05-13, 08:08
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Så Larserik32 kan ju besvara varför Jockiboi ljög just där? För det går inte att prata bort. Det var en lögn
Citera
2026-05-13, 08:23
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jag lovar dig att han aldrig vågar tacka ja till Shaolin Heroes. Pussyboi är bara tuff bakom en skärm på internet, korta inhopp i produktioner eller när han får bestämma över klippningen (familjen Lundell, spökjakt, tv4-”dokumentären”), i en realityserie som Shaolin Heroes kommer alla få se hur okarismatisk, tråkig, ointressant, obildad och psykiskt sjuk han är - precis som det slutade i Hatet. Och är det något Jockiboi är rädd för så är det att allmänheten ska få se hans rätta jag.

Han kommer aldrig tacka ja till något sådant.
Du fick med exakt det jag skulle skriva, tack Pallal! Huvudet på spiken! Detta är endast varför pussyboi tackar nej för då finns det enorm risk för att hans sanna jag skall synas. Råttan är BARA med om han får bestämma över klippningen. Exakt så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in