2026-05-10, 23:19
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Blev de egoistiska för att de växte upp i en Bullerbynvärld - eller vad beror det på? Varenda inlägg som man läser av en boomer så kan man se att boomersarna bara brydde sig om sig själva. Det är bara jag, jag, jag hela tiden. Hur kunde boomersarna bli så himla egoistiska och vidriga? Hur kommer samhället att bli när de dör - kommer samhället att bli mycket mindre egoistiskt då? De unga lider och plågas, medan världens mest egoistiska generation spelar golf i Spanien, dricker drinkar och njuter. Jag hatar gamla egoistiska svenskar! Enligt mig är de unga svenskarna underbara. De vidrigaste människorna som finns är de som är födda mellan 1937 och 1968. Jag hatar riktigt gamla människor. Era tankar om rasförrändande boomers?

Har du sett medelåldern på Afs riksdagskandidater? Bommers så det skriker om det.
Citera
2026-05-11, 17:20
Medlem
Offerviljas avatar
Har vita människor efter den hemska förlusten i andra världskriget sedan hela tiden bara blivit bättre och bättre? 1940-talisterna är sämst, 1950-talisterna är näst sämst, 1960-talisterna är tredje sämst, 1970-talisterna är fjärde sämst, 1980-talisterna är femte sämst, 1990-talisterna är sjätte sämst, 2000-talisterna är ganska bra och 2010-talisterna är helt fantastiska?

Mina betyg på de vita människorna från de olika decennierna:

1940-talister: 1/10
1950-talister: 2/10
1960-talister: 3/10
1970-talister: 4/10
1980-talister: 4/10
1990-talister: 4/10 (Jag är själv född på tidigt 1990-tal. Vi var ganska dåliga och egoistiska när vi var unga)
2000-talister: 8/10
2010-talister: 9/10

Det är det som känns positivt och ger hopp, att unga människor idag faktiskt är friska i huvudet. De unga killarna är bättre än vad de unga tjejerna är, men även tjejerna är någorlunda friska i huvudet. Jag vill be om ursäkt för det som vi gjorde mot er. Spotta på våra gravar den dagen då vi dör. Förlåt. När jag låg i ett smutsigt tält på Hultsfredsfestivalen och knullade så var jag för egoistisk och vidrig för att förstå att jag gjorde någonting fel. Ni unga är så mycket bättre människor än vad vi var. Återigen: förlåt för sveket. Jag älskar er och ni är underbara!
Citera
2026-05-11, 17:36
Medlem
Offerviljas avatar
Korpöga - Förlåt: https://www.youtube.com/watch?v=BWFltg9HmKQ
Citera
2026-05-11, 17:43
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Har vita människor efter den hemska förlusten i andra världskriget sedan hela tiden bara blivit bättre och bättre? 1940-talisterna är sämst, 1950-talisterna är näst sämst, 1960-talisterna är tredje sämst, 1970-talisterna är fjärde sämst, 1980-talisterna är femte sämst, 1990-talisterna är sjätte sämst, 2000-talisterna är ganska bra och 2010-talisterna är helt fantastiska?

Mina betyg på de vita människorna från de olika decennierna:

1940-talister: 1/10
1950-talister: 2/10
1960-talister: 3/10
1970-talister: 4/10
1980-talister: 4/10
1990-talister: 4/10 (Jag är själv född på tidigt 1990-tal. Vi var ganska dåliga och egoistiska när vi var unga)
2000-talister: 8/10
2010-talister: 9/10

Det är det som känns positivt och ger hopp, att unga människor idag faktiskt är friska i huvudet. De unga killarna är bättre än vad de unga tjejerna är, men även tjejerna är någorlunda friska i huvudet. Jag vill be om ursäkt för det som vi gjorde mot er. Spotta på våra gravar den dagen då vi dör. Förlåt. När jag låg i ett smutsigt tält på Hultsfredsfestivalen och knullade så var jag för egoistisk och vidrig för att förstå att jag gjorde någonting fel. Ni unga är så mycket bättre människor än vad vi var. Återigen: förlåt för sveket. Jag älskar er och ni är underbara!

Vad är som är så bra med 2010-talister? Att de är Sverigedemokrater eller att de är miljöpartister?
Citera
2026-05-11, 18:23
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Vad är som är så bra med 2010-talister? Att de är Sverigedemokrater eller att de är miljöpartister?
Några saker som är bra med dem är att de har slutat dricka alkohol, slutat röka, går på AFS-torgmöten, är besatta av Gustav Kasselstrand och inte är det minsta politiskt korrekta. Min lillasysters äldsta pojke är helt fri i sitt huvud. Han kan vräka ur sig saker om judar, svartskallar, bögar och annat som min generation aldrig skulle kunna ha sagt. Han är liksom inte ens tonåring. En väldigt tuff och fin liten kille är han.
Citera
2026-05-11, 18:26
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Några saker som är bra med dem är att de har slutat dricka alkohol, slutat röka, går på AFS-torgmöten, är besatta av Gustav Kasselstrand och inte är det minsta politiskt korrekta. Min lillasysters äldsta pojke är helt fri i sitt huvud. Han kan vräka ur sig saker om judar, svartskallar, bögar och annat som min generation aldrig skulle kunna ha sagt. Han är liksom inte ens tonåring. En väldigt tuff och fin liten kille är han.

SD är 1000 gånger större bland ungdomar än vad Afs är.
Citera
2026-05-11, 19:16
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
SD är 1000 gånger större bland ungdomar än vad Afs är.
Sverigedemokraterna är ett jättemycket större parti än vad Alternativ för Sverige är och därför blir det ju så. Nu gillar jag ju som du vet inte SD, men ser ändå deras popularitet bland unga svenskar som någonting positivt. De unga svenskarna tror att SD ska göra Sverige vitt igen. En organisation som också är väldigt populär bland de unga är Nordiska motståndsrörelsen.

Jag har spelat handboll en gång i tiden och vill påstå att jag faktiskt var ganska duktig också. Det har blivit som att vi efter halva serien ligger i botten av tabellen, men att vi nu har fått in en massa nya, unga och talangfulla spelare i laget som kommer att göra oss bra. En tjock kossa i Skuru IK slog mig i en match en gång mig på näsan så att det aldrig ville sluta blöda. Joakim Kannisto i Nordiska motståndsrörelsen har också spelat handboll.
Senast redigerad av Offervilja 2026-05-11 kl. 19:46.
Citera
2026-05-11, 19:40
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Sverigedemokraterna är ett jättemycket större parti än vad Alternativ för Sverige är och därför blir det ju så. Nu gillar jag ju som du vet inte SD, men ser ändå deras popularitet bland unga svenskar som någonting positivt. De unga svenskarna tror att SD ska göra Sverige vitt igen.

Denice Westerberg och de andra unga SD-politikerna är ju mycket bättre än Åkesson.
Citera
2026-05-13, 17:18
Medlem
Skuggvarelses avatar
Det är en fruktansvärd jävla generation... hatar muslimer (minst 30 år för sent) och älskar judar. Riktigt giftigt cocktail av totala jävla idioter som förstört Sverige och som aktivt fortsätter förstöra som Sverigedummokrater. Hatar dessa jäklar men kanske beror på att de utgör min egna föräldrageneraration också och vem hatar inte sina föräldrar liksom? Stor förmögenhet, stor egoism, vi andra kämpar som djur i det Sverige de lämnade efter sig åt oss. Tack som fan.
Citera
2026-05-13, 17:29
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggvarelse
Det är en fruktansvärd jävla generation... hatar muslimer (minst 30 år för sent) och älskar judar. Riktigt giftigt cocktail av totala jävla idioter som förstört Sverige och som aktivt fortsätter förstöra som Sverigedummokrater. Hatar dessa jäklar men kanske beror på att de utgör min egna föräldrageneraration också och vem hatar inte sina föräldrar liksom? Stor förmögenhet, stor egoism, vi andra kämpar som djur i det Sverige de lämnade efter sig åt oss. Tack som fan.

Vad tycker du om medelålders och unga Sverigedemokrater då? Jimmie är som du vet INGEN boomer.
Citera
2026-05-13, 19:22
Medlem
Skuggvarelses avatar
Citat:
Vad tycker du om medelålders och unga Sverigedemokrater då? Jimmie är som du vet INGEN boomer.

Han är en köpt politiker.

Unga Sverigedummokrater är som bäst naiva idealister eller personer med en plan. Många äro de uteslutningsärenden mot de unga. Hur tänker du själv, Johan?
Citera
2026-05-13, 20:38
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggvarelse
Han är en köpt politiker.

Unga Sverigedummokrater är som bäst naiva idealister eller personer med en plan. Många äro de uteslutningsärenden mot de unga. Hur tänker du själv, Johan?

Jag tror att SD kommer vinna skolvalet.

Många unga svenskar saknar det gamla Sverige och går därför med i SD:
(FB) Gustaf, 28, sörjer det gamla Sverige
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in