Citat:
Håller helt med. Exakt därför vi har med dessa alternativa anfallare. Men du... Gustaf Nilsson? 36 min speltid under hela våren i Clubb Brugge. Utöver det nätt och jämns ens inkallad som bänkvärmare. Och under hösten så skrapade han ihop drygt en timme matchtid.
Jag hade ärligt talat hellre haft med Zlatan. Han är lång, stark, och riktigt galet att slänga in honom när det är 10 min kvar.
Och alla ni som saknar smådivorna. Vem vill ni helst ha på bänken, en glad och peppande Sema (som fortfarande är glad av sitt hattrick mot Algeriet) eller en grinig Roony som sitter och surar för att han inte fick speltid mot Polen/Ukraina?
Jag hade ärligt talat hellre haft med Zlatan. Han är lång, stark, och riktigt galet att slänga in honom när det är 10 min kvar.
Och alla ni som saknar smådivorna. Vem vill ni helst ha på bänken, en glad och peppande Sema (som fortfarande är glad av sitt hattrick mot Algeriet) eller en grinig Roony som sitter och surar för att han inte fick speltid mot Polen/Ukraina?
håller med dig. kan nästan säkert säga att det var personkemi som var orsaken till att de lämnades utanför.
hade varit intressant med zlatan, sista 5-10 min. han hade ju inte behövt ta några allvarligare löpningar. ligga mellan anfall o mittfält. låt kidsen (isak, göken/elanga) löpa. sen ösa upp bollen vid fasta. hade varit guld. sen tror jag inte småkidsen heller hade vågat mopsat upp sig heller. nu är ju de värsta smådivorna (roony o hugo) inte med. men vissa kanske tror att de är bättre än vad de är. då hade zlatan kunnat sätta dem på plats. det ironiska här är att när zlatan härjade som bäst i landslaget sågs han som lite divig o ego o besvärlig men oftast kunde han ju backa upp snacket med prestationer i världsklass (kanske inte alltid i landslaget men iaf) till skillnad från kidsen idag och jag tror att landslagsgruppen idag hade mått bra av en mogen zlatan anno 2010-2016 när han var som bäst o störst.