Citat:
Ursprungligen postat av
Guldner.Spessart
Därför att de är ideologiskt bundna till en vänsterkriminologi som ytterst säger att bara man tar bort klassklyftorna så tar man bort kriminaliteten. De kriminella är alltså inte problemet, utan deras socioekonomiska förutsättningar, menar vänstern. Detta har sålts in i flera decennier till de flesta svenskar. Men det är motbevisat i
epidemiologiska studier/tvillingstudier. Fast en ideologi är en ideologi. Vänstersidan har alltså bestämt sig för vad som är problemet och vill agera utifrån det. Som vi alla andra förstår fungerar det inte.
Finns blonda vita svenskar från ordnade villaförhållanden som är gatusmarta, duktiga på våld och
på yrkeskriminalitet.
Jag känner en ful, fet, utfattig och outbildad negress i brasilianska megastaden São Paulo
( jag har försörjt henne sedan 2014 men nu fick hon kneg som diskare på en restaurang där,,tack fucking Gud )
och hon har NOLL kapacitet till att vara kriminell.
Så detta ser jag som ännu en anledning till att spola ner vänsterns patetiska ideologi i toaletten.
Aa, och sen har vi ju alla hårt knegande fattiga El Salvadorianer som inte har blivit mareros
( medlemmar av Mara Salvatrucha 13 ), dvs majoriteten av folket där.
Så att skydda alla hemska våldsamma kriminella som stackars Sverige lider av, är så jävla fult, fegt, patetiskt och inhumant så det inte är sant.