2026-05-12, 22:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av R1D2
Såklart har hon knarkat i sina dagar om hon inte gör det som shaman. Du glömde att hon sade att det kändes som hon var hög när hon kände doften av schampo. Säger man det så är man troligtvis van att bli hög..
Spelar ingen direkt roll för mig om hon har knarkat, det har ändå de flesta människor i dagens läge provat på, med olika resultat.

Hon är en fin tjej hur som helst och älskar när hon satte barnrumpan Sonja på plats som inte hade något sätta emot och bara blev lika pinsamt dålig som i förhandlingen hon var med i sist.

Av tjejerna som är inne i robinson just nu är caroline helt ohotat bäst på alla sätt och vis.

Vågar nästan lova att 90% av hela robinson gänget någongång provat droger.
Citera
2026-05-12, 22:43
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpollon
Spelar ingen direkt roll för mig om hon har knarkat, det har ändå de flesta människor i dagens läge provat på, med olika resultat.

Hon är en fin tjej hur som helst och älskar när hon satte barnrumpan Sonja på plats som inte hade något sätta emot och bara blev lika pinsamt dålig som i förhandlingen hon var med i sist.

Av tjejerna som är inne i robinson just nu är caroline helt ohotat bäst på alla sätt och vis.

Håller helt med, Caroline är bäst.
Citera
2026-05-12, 23:20
Medlem
Citera
2026-05-12, 23:37
Medlem
Citera
2026-05-13, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Men vad yrar du om?

Ifall jag får beviljad ledighet i typ 5 veckor, då får jag det. Företaget får då ”acceptera” att jag senare dyker upp med namn och titel i TV4. Detta kan man inte göra ett skit åt.

Om de å andra sidan inte beviljar ledigheten (ingen har rätt till 5 veckor sammanhängande semester) så får jag såklart sparken om jag skiter i deras avslag och drar ändå. Det kallas arbetsvägran.

Man får inte sparka någon för att den fånar sig på TV.

Och igen då för tusende gången.

- Vad går Robinson ut på?
- Vilka har tvingats lämna pga Melina?

Det är ju det jag menade, att företaget inte alltid måste bevilja ledigheten.

Robinson går ut på att vinna, och ha så mycket energi som möjligt till slutet så att man orkar att vinna. Det går ju givetvis inte med en sådan som förstörde så många veckor som Melina.

Att Melina var så usel i tävlingar ledde väl t.ex. till att det andra laget fick möjlighet att skicka Mensur till Gränslandet?

Och indirekt att behöva dras med Melina så länge ledde ju till att laget blev slutkört och haft slut på energi, aldrig några matvinster etc. som gjort att snöbollen bara rullat sig större och större medans det andra laget fick mer och mer kraft och därmed vann mer och mer eftersom de inte hade någon handikappad kärring att behöva gå ut på kissrast med.
Citera
2026-05-13, 00:43
Medlem
fonders avatar
Sonja är så mycket orm att hon t.o.m. i synken vägrar säga sanningen om att det var hennes val att ge Lasse nackdelen, hur kan halslögnen se sig själv i spegeln?! Bra att Caroline sa som det var.

Den andre ormen, Jonas, går det tyvärr för bra för med den hemliga immuniteten i fickan. Hoppas att han ska tappa den eller något liknande.
Citera
2026-05-13, 05:49
Medlem
Citat:
snälla du nathalie är inte ens inne i tävlingen just nu, Iki ser inte ut vara nära komma in heller efter dagens gränslandstävling och inte anna heller.

Lasse är en grinig gubbe, jag är helt säker på han kommer ta det personligt sonja förhandlade fram en nackdel till honom, och jag är helt säker på caroline kommer berätta det var hennes ide sonjas ge just lasse den.

Lasse är först ut i den pakten om det blir kannibalism, det har de ju fö sagt själva flera gånger hur du missat det vet jag inte och det här var en ganska tydlig markering med, hade varit smartare ge halal den faktiskt och även jonas då det inte påverkat honom.

Men sonja är likt många andra kvinnor i tävlingen och tråden inte direkt einsteins avkommor hennes förhandlingsförslag var ju rent av pinsamt dåliga krävde röstning trodde hon på dej själv eller Är det någon i årets säsong som är sämre än din look a like melina förhandla så är det ju sonja helt klart
Nej, jag har inte missat att produktionen tryckt på att Lasse varit på väg att svikas av Sonja och Jonas. Vilket inte behöver betyda att det ens varit nära. Som sagt, vi får se om han är längst ner på stegen i gamla lag nord eller kanske ett par pinnhål högre upp. I lag syd hade han iaf varit kanonmat oavsett om Nathalie kommer tillbaka eller ej. Eller tror du att den tighta trean skulle börja hugga varandra i ryggen.

P.S. "halal" Du har verkligen inte gått 9 år i grundskola. :-)
Citera
2026-05-13, 05:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Jonas har alla möjliga orm-egenskaper, en riktigt äcklig typ. Fanskapet får bara inte vinna.
Mer orm än Halil och Lasse som väl är de som spelat hårdast och även de enda i år som gjort den klassiska blåsningen där några tror att de har stöd av någon eller några, som sedan gått emot dem.

T o m syd tycker ju att han är den i nord som spelat justast.
Citera
2026-05-13, 05:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Det är ju det jag menade, att företaget inte alltid måste bevilja ledigheten.

Robinson går ut på att vinna, och ha så mycket energi som möjligt till slutet så att man orkar att vinna. Det går ju givetvis inte med en sådan som förstörde så många veckor som Melina.

Att Melina var så usel i tävlingar ledde väl t.ex. till att det andra laget fick möjlighet att skicka Mensur till Gränslandet?

Och indirekt att behöva dras med Melina så länge ledde ju till att laget blev slutkört och haft slut på energi, aldrig några matvinster etc. som gjort att snöbollen bara rullat sig större och större medans det andra laget fick mer och mer kraft och därmed vann mer och mer eftersom de inte hade någon handikappad kärring att behöva gå ut på kissrast med.
Och gör de inte det så är det ju ens eget beslut att säga upp sig för att vara med i Robinson. Finns väl ingen som inte får ledigt från ett jobb, bara drar och så när de kommer hem har de fått sparken.

Och ja, Mensur hamnade där han hamnade pga att de var usla. Men han hade ju ändå åkt hem även om han inte hade varit i Gränslandet. Det är ju ännu bara två så fått lämna mot sin vilja om jag räknat rätt. Och bara en av dem från ett lag där Melina varit med. Och det var killen från Milano vad han nu hette, och han brände ju sina chanser helt på egen hand.
Citera
2026-05-13, 06:03
Medlem
Citat:

Fin tjej?

Hon fjäskar för Ola som anser att Lasse och Halil är genomfalska människor för att de blåste honom. Men han hade inte haft problem om de hade hållit sina löften till honom och istället blåst sina gamla nordkompisar. Då hade de säkert varit hedersknyfflar. Samma falska sätt som när han menade att immuniteter var för fegisar. Till dess att han menade att det var helt OK med immuniteter. För att han just då behövde en och dessutom hade en.

Hon är sjukt obehaglig och hennes "yrke" och tatueringar är det stora problemet, inte huruvida hon testat droger. Och det eviga smilandet förstås.
Citera
2026-05-13, 06:22
Avstängd
Citat:
Nej, jag har inte missat att produktionen tryckt på att Lasse varit på väg att svikas av Sonja och Jonas. Vilket inte behöver betyda att det ens varit nära. Som sagt, vi får se om han är längst ner på stegen i gamla lag nord eller kanske ett par pinnhål högre upp. I lag syd hade han iaf varit kanonmat oavsett om Nathalie kommer tillbaka eller ej. Eller tror du att den tighta trean skulle börja hugga varandra i ryggen.

P.S. "halal" Du har verkligen inte gått 9 år i grundskola. :-)
Men käre barn jonas och sonja valde alliera sig med IKI och Marie på bekostnad av lasse då har det gått långt, omn du verkligen tror bara produktionen skapat det är du lika funktionshindrad som din idol melina, blev ännu tydligare nu när han fick nakdelen men det fixade väl produktione med enligt dig

Finns ingen tight trea i Olas lag enligt mig, om du inte ens förstår varför jag skriver halal istället för halil så bekräftar det bara min fördom om ditt IQ är i samma nivå ssom din idol melina
Citera
2026-05-13, 06:24
Avstängd
Citat:
Fin tjej?

Hon fjäskar för Ola som anser att Lasse och Halil är genomfalska människor för att de blåste honom. Men han hade inte haft problem om de hade hållit sina löften till honom och istället blåst sina gamla nordkompisar. Då hade de säkert varit hedersknyfflar. Samma falska sätt som när han menade att immuniteter var för fegisar. Till dess att han menade att det var helt OK med immuniteter. För att han just då behövde en och dessutom hade en.

Hon är sjukt obehaglig och hennes "yrke" och tatueringar är det stora problemet, inte huruvida hon testat droger. Och det eviga smilandet förstås.
De du inte förstår är de tig ola i hand och lovade honom rösta med honom, de gjorde de knappast med det andra laget.

Hade de villjat ha ryggen fri hade de ju bara gått över och sagt det öppet med så hade det inte setts som något svek som det blev nu.

Det här är grundläggande principer känns väldigt konstigt jag behöver förklara så enkla saker för dig, är du ens myndig?

Ja du hade melina och troligtvis Iki och Marie som kvinnliga favoriter, jag väljer caroline före alla dem alla dagar i veckan ett ganska självklart val skulle jag säga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in