Citat:
Ursprungligen postat av
2.3
Fel pakt? Om han hade spelat med översteprästen Ola och hans församling bestående av Aza, Carro och Nathalie så hade han varit nr 5 i den pakten. Nr 6 ifall Mensur inte fått problem med ryggen.
Nu är han någonstans mellan nr 3 och 5 i den pakt han valde.
Jag tror definitivt att Jonas och Sonja offrar Halil före Lasse ifall det närmar sig final. Att Sonja slängde Lasse framför bussen nu berodde på panik och att hon just nu trodde det var bättre att offra honom.
Ponera sedan att Iki och Anna skulle komma in igen. Då är de 3 st ihop med Marie och är Jonas och Sonja då utan Lasse och Halil så ligger de risigt till.
Så för Jonas och Sonja är det inte självklart vem som skulle offras om de måste offra någon i sin pakt. Men som sagt, i syd skull Lasse aldrig gå före de jag nämnde.
snälla du nathalie är inte ens inne i tävlingen just nu, Iki ser inte ut vara nära komma in heller efter dagens gränslandstävling och inte anna heller.
Lasse är en grinig gubbe, jag är helt säker på han kommer ta det personligt sonja förhandlade fram en nackdel till honom, och jag är helt säker på caroline kommer berätta det var hennes ide sonjas ge just lasse den.
Lasse är först ut i den pakten om det blir kannibalism, det har de ju fö sagt själva flera gånger hur du missat det vet jag inte och det här var en ganska tydlig markering med, hade varit smartare ge halal den faktiskt och även jonas då det inte påverkat honom.
Men sonja är likt många andra kvinnor i tävlingen och tråden inte direkt einsteins avkommor hennes förhandlingsförslag var ju rent av pinsamt dåliga

krävde röstning trodde hon på dej själv eller Är det någon i årets säsong som är sämre än din look a like melina förhandla så är det ju sonja helt klart