Btw, TS.
Du behöver självklart inte avslöja vilket yrke du har (själv är jag en av dom som då å då smyger omkring i tex VPNs lokaler och spelar psykolog samt infogar lite falska fakturor här å där för mitt humana bidrag till samhället - jag ska tillägga det så att
verkligen alla förstår att just nämnda är ett skämt).
Många män säger ju att dom behöver vara
tankeläsare ang kvinnor och ibland kan det stämma - sannolikt även för en del kvinnor.
Du är, med tanke på vad du skrivit hittills om dig själv, med största sannolikhet receptionist - dvs någon som möter många olika typer av människor dagligen och du behöver ha en generellt vänlig attityd mot dessa + dina kollegor och chefer. Alt skulle du kunna vara chef eller arbetsledare men just dessa brukar ganska öppet skryta om sina titlar. Lagerarbetare på ett större företag som tex kontrollant eller chaffis slog mig oxå men med lite mindre sannolikhet.
Du verkar åtminstone stortrivas med ditt yrke och kanske finns dröm-snubben i samma yrkeskategori som dig? Om inte annat så har jag en nära vän som är singel som är i din ålder. Han påstår att han endast läser på flashback men jag har mina misstankar ibland att han minsann skriver oxå FÖR SNACKA KAN HAN. (Jag extraknäcker ibland även som frilansade dating-coach bara för att folk ska stå i skuld till mig)
Oh ja, har lärt mig mkt från min ibland lite knepiga älskade halva flickvän

❤️ (samt en hel del från andra kvinnor värda min tid och energi)
EDIT: va fan ska man göra när ens dygnsrytm är helt rubbad om inte sitta på flashback å dessutom försöka träna bort hjärndimman som kommer å går som den behagar