2026-05-12, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Då avbryter man och säger ”ursäkta mig Pablo, men du gör konstiga miner och det förstör min vibe litegrann”. Inte genomlider man en hel session med någon jävla ödla!

Har du förstklassigt sex med dig själv?

Aa jag vettefan… Det har dock hänt att jag ställt mig upp mitt under sex och sagt ”Nä fyfan. Vi är klara här idag” även om jag inte gjorde så med honom. Jag tror att jag blev paff över hans grimaser och bad honom ta mig bakifrån istället.

Jo men absolut kan jag ha det jävligt bra sexuellt med mig själv.
Citera
2026-05-12, 13:36
Medlem
Jag tänker att du kanske föredrar andra kvinnor
Citera
2026-05-12, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kdjfbfbrnb
Aa jag vettefan… Det har dock hänt att jag ställt mig upp mitt under sex och sagt ”Nä fyfan. Vi är klara här idag” även om jag inte gjorde så med honom. Jag tror att jag blev paff över hans grimaser och bad honom ta mig bakifrån istället.

Jo men absolut kan jag ha det jävligt bra sexuellt med mig själv.

Då vet du vad du gillar och går igång på. Du måste kanske bli klar över vad du använder sex för, har du bara kommit ett par gånger i livet så är det ju något som är fel.
Citera
2026-05-12, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max1494
Jag tänker att du kanske föredrar andra kvinnor

Nä men jag gör verkligen inte det. Det känns äckligt på riktigt. Män känns inte äckliga.

Citat:
Då vet du vad du gillar och går igång på. Du måste kanske bli klar över vad du använder sex för, har du bara kommit ett par gånger i livet så är det ju något som är fel.

Jag tror fan det är rätt jävla normalt för kvinnor??
Citera
2026-05-12, 13:52
Medlem
Citat:

Jag tror fan det är rätt jävla normalt för kvinnor??

Nej, det är inte normalt. Kanske om man är tonåring, men inte som 30+. Varför har du sex om det ändå inte är bra? Ser du det som en trisslott? Plötsligt händer det, typ?
Citera
2026-05-12, 14:02
Medlem
Citat:
Nej, det är inte normalt. Kanske om man är tonåring, men inte som 30+. Varför har du sex om det ändå inte är bra? Ser du det som en trisslott? Plötsligt händer det, typ?

Nä jag ser det som ”jag börjar bli bitter, det är dags”.
Sex kan vara bra även om det är orgasmlöst.
Citera
2026-05-12, 14:05
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Jag tror det är det jag är ute efter med att starta med en vänskap.
Jag är livrädd för ”Tjena jag heter…. Och om en månad bor vi ihop”
Jag lär gärna känna dig, om det känns lugnt. Men jag upplever helt ärligt att män idag ska fram fort! Jag träffade en kille två eller tre gånger och därefter fick jag ett sms ”det här kommer inte leda till kärlek för mig känner jag” och det enda jag kunde tänka var ”tack gode gud för hade du trott det såhär snabbt så hade jag löpt åt andra hållet”.
Givetvis upplever ni detsamma från kvinnor; men jag menar på att folk behöver lugna ner sig lite.

Jag vet inte vad för typ av relation jag vill ha mer än att jag vill ha en bästa vän i min partner snarare än en partner.
Jag vill att du ska leva ditt liv, jag ska leva mitt, och ibland blandar vi våra världar.
Jag vägrar sitta ihop med dig.
Och det viktigaste är att båda känner sig rakt igenom trygga, och att det bästa med vår relation är hur kul vi kan ha.

Då förstår jag dig lite bättre faktiskt. På sätt å vis är jag faktiskt lite likadan. Jag brukar ibland skämta med min "halv-flickvän" som jag känt i ca 20+ år (ja, du hör ju - ang att saker är komplexa) att jag köpt ett billigt slott eftersom jag vann på lotto å fråga henne ifall vi ska flytta in i nästa vecka typ. Hon och jag kan vara dom absolut enklaste människor att ha å göra med men i nära relationer dom absolut svåraste.

Du behöver helt enkelt träffa någon som är på din nivå ang allt detta. Risken finns att allting annat slutar i misär faktiskt. (vilket det varit jävligt nära på att göra i mitt eget liv)
Citera
2026-05-12, 16:53
Medlem
Citat:
Nä jag ser det som ”jag börjar bli bitter, det är dags”.
Sex kan vara bra även om det är orgasmlöst.

Bror, nej… du behöver ett uppvaknande!
Citera
2026-05-12, 18:15
Medlem
SnutteFia03s avatar
Tolkar det som att du "går igång" på att kunna manipulera och "leka" med dessa män, kontrollera dem. Själva utmaningen är intressant till en viss punkt då du har "tämjt" dem såpass mycket att det istället blir tråkigt och du går vidare till nästa.

Den typen av känsla av "makt" och "kontroll" är ganska vanligt att många blir berusade av.

Någonstans, kanske undermedvetet, så har du lite dåligt samvete över detta och försöker därför omformulera det du gör för dig själv när du beskriver det som "en lek" mellan 7-åringar, dvs något mer harmlöst än vad det faktiskt handlar om i praktiken.
Citera
2026-05-12, 19:50
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Bror, nej… du behöver ett uppvaknande!

*syster /grammatik-nazisten
Citera
2026-05-12, 20:04
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Tolkar det som att du "går igång" på att kunna manipulera och "leka" med dessa män, kontrollera dem. Själva utmaningen är intressant till en viss punkt då du har "tämjt" dem såpass mycket att det istället blir tråkigt och du går vidare till nästa.

Den typen av känsla av "makt" och "kontroll" är ganska vanligt att många blir berusade av.

Någonstans, kanske undermedvetet, så har du lite dåligt samvete över detta och försöker därför omformulera det du gör för dig själv när du beskriver det som "en lek" mellan 7-åringar, dvs något mer harmlöst än vad det faktiskt handlar om i praktiken.

TS borde rimligen även veta, i den ålder hon är i, att det existerar ett kvinnligt sexuellt privilegium i samhället som många kvinnor blir just maktfullkomliga och bortskämda utav. De flesta kvinnor blir väldigt förvånade eller t om förolämpade når någon snubbe "vågar" säga nej till dom (av nån anledning - kanske vill någon jävlas lite med deras privilegium då å då - vem vet).

Generellt sett så har jag inte större problem att få uppmärksamhet av kvinnor IRL trots att jag är långt ifrån nån slags Brad Pitt/Chad-typ. Dock. Har jag råkat hamna på en hbtq-klubb så märker man att det inte bara är bättre social stämning som sådan men att du även får rejält med uppmärksamhet (även om denna är oönskad i mitt fall) - det är en gigantisk skillnad och troligen liknar den vad helt vanliga kvinnor upplever på en helt vanlig klubb/krog.

OM man ska leka lite med nåns känslor så bör det endast ske på lika villkor.
Citera
2026-05-13, 03:11
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Btw, TS.

Du behöver självklart inte avslöja vilket yrke du har (själv är jag en av dom som då å då smyger omkring i tex VPNs lokaler och spelar psykolog samt infogar lite falska fakturor här å där för mitt humana bidrag till samhället - jag ska tillägga det så att verkligen alla förstår att just nämnda är ett skämt).

Många män säger ju att dom behöver vara tankeläsare ang kvinnor och ibland kan det stämma - sannolikt även för en del kvinnor.

Du är, med tanke på vad du skrivit hittills om dig själv, med största sannolikhet receptionist - dvs någon som möter många olika typer av människor dagligen och du behöver ha en generellt vänlig attityd mot dessa + dina kollegor och chefer. Alt skulle du kunna vara chef eller arbetsledare men just dessa brukar ganska öppet skryta om sina titlar. Lagerarbetare på ett större företag som tex kontrollant eller chaffis slog mig oxå men med lite mindre sannolikhet. Du verkar åtminstone stortrivas med ditt yrke och kanske finns dröm-snubben i samma yrkeskategori som dig? Om inte annat så har jag en nära vän som är singel som är i din ålder. Han påstår att han endast läser på flashback men jag har mina misstankar ibland att han minsann skriver oxå FÖR SNACKA KAN HAN. (Jag extraknäcker ibland även som frilansade dating-coach bara för att folk ska stå i skuld till mig)

Oh ja, har lärt mig mkt från min ibland lite knepiga älskade halva flickvän ❤️ (samt en hel del från andra kvinnor värda min tid och energi)

EDIT: va fan ska man göra när ens dygnsrytm är helt rubbad om inte sitta på flashback å dessutom försöka träna bort hjärndimman som kommer å går som den behagar
Senast redigerad av JohnnySamhall 2026-05-13 kl. 03:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in