2026-05-12, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Jag tycker han gjorde bort sig när han som seriös journalist på SVT, vinnare av Guldspadar, grävare av rang enligt sig själv, sitter och hånar och förminskar, både Anjo och Jocke. (Tror inte han var speciellt imponerad av Cluee heller, tyckte även det lös igenom). Det riktigt pyr arrogans av honom.
T o m kallar Jocke för Jockiboi flera gånger och det gjorde han enkom för att förminska. Det tycker jag är sjukt osympatiskt och oseriöst.
Han har förbrukat rätten att kalla sig opartisk.
Han borde inte ha medverkat hos Cluee, det är min åsikt.
Faktum är att Joakim själv nyligen förnyat varumärket Jockiboi och aktivt skyddar det juridiskt mot andra som använder det utan tillstånd. Det visar väl på att han inte har några problem med att kallas så, det är ju hans etablerade varumärke.

Så även om BGB säger Jockiboi flera gånger kan det knappast ses som förminskande från Joakims perspektiv. Att tolka det som osympatiskt och oseriöst känns därför lite överdrivet.
Citera
2026-05-12, 12:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Faktum är att Joakim själv nyligen förnyat varumärket Jockiboi och aktivt skyddar det juridiskt mot andra som använder det utan tillstånd. Det visar väl på att han inte har några problem med att kallas så, det är ju hans etablerade varumärke.

Så även om BGB säger Jockiboi flera gånger kan det knappast ses som förminskande från Joakims perspektiv. Att tolka det som osympatiskt och oseriöst känns därför lite överdrivet.

Den jag svarade på här hade i alla fall förstånd att bekräfta att man kan ha olika åsikter.

JAG anser att BGBs sätt att prata på är förminskande. Från MITT perspektiv.
Tro det eller ej, så skiter jag fullständigt i vad Joakim tycker.
JAG tycker och har tyckt länge, att det sätt BGB för sig på, pratar och hur han uttrycker sig på, på alla kanaler där jag sett honom, är arrogant, hånfullt, överlägset, förminskande och att han saknar självinsikt och ödmjukhet. Vet inte hur många gånger jag kan berätta om vad JAG tycker.
Om det är så intressant.

Vad du tror att Jocke borde tycka eller tycker, är helt ointressant för mig.
Citera
2026-05-12, 12:58
Medlem
UTubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa

JockeyBoy har tipsat Anjo om att skapa en dokumentär om BoJörans dokumentärer, JockeyBoy kommer ta hem guldspaden 2027 och ställa den brevid alla kristallen pockaler
Citera
2026-05-12, 13:00
Medlem
UTubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, det gör det faktiskt inte.
Tvärtom, backa bandet så hade de färre följare och ungefär lika många eller fler visningar tidigare.
Så hur man än räknar har intresset dalat en del.

Då räknar du fel för JockeyBoy går det bättre för en alldrig
Citera
2026-05-12, 13:19
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UTube
JockeyBoy har stort stöd i allmänheten, han vinner flera kristaller år på år, miljontals personer vill se honom som DJ men biljeter blir slutsålda. Han är ej talanglöss
Det enda som betyder nått är stödet, uppmärksamheten och kärleken från ens familj och vänner ”Allmänhetens” stöd betyder NOLL när man inte har familj och vänner hahha fyfan vad ytligt.

BOI är så ensammen han att han tvingas leva på ytligheten i form av sina barnfans som säger att han är ”bra” och ”bäst” hahahahhaa
Han är totalt talanglös!
Fråga tex Anis don demina om jockis så kallade ”talang” inom DJ och fråga tex Fares Fares ang hans ”talang” som ”film och formatskapare” HAHAHAHA kissar ner mig!!!
Citera
2026-05-12, 14:19
Medlem
UTubes avatar
JockeyBoy var en annan person när han var barn. En annan menniska. Han var ETT BARN!
Det är svårt för Svt BoJöran att inse
Citera
2026-05-12, 14:44
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
JockeyBoy var en annan person när han var barn. En annan menniska. Han var ETT BARN!

Nej – det är inte svårt för BGB att förstå.

BGB förstår att Boi var ett barn med ett barns hjärna. Dock är det samma person 35 år senare, när Boi börjar närma sig 45. Det Bo-Göran avslöjar i Hatet, där han granskar hur Jocke driver sina följare till att utföra hans dåd, är att det inte finns något stöd i socialpapperen för alla hans lögner. Och att dessa så kallade ”minnen” kommer till Jocke i vuxen ålder!

Han förnekar inte att Joakim har haft en hemsk barndom. Vem skulle kunna förneka det när pojken placerades i fosterhem vid åtta års ålder? När pojken hade så stora psykiatriska problem att han blev inlagd på barnpsykiatrin?! Pojken försökte mörda både sina biologiska syskon (genom strypning) och senare sin fostersyster och fosterpappa (genom att putta ner dem för en trappa). Ett sådant barn är farligt och ingenting som jag själv skulle vilja ha i min närhet! Joakim var farlig då och han är farlig nu!

Detta handlar om Joakim Lundell, som hade grava diagnoser – och fortfarande har. På 90-talet var kunskapen inte lika stor som i dag. Föräldrarna fick inte lika mycket hjälp som en familj i en liknande situation antagligen hade fått i dag. Det är sorgligt. Kanske tror Jockiboi på alla lögnerna själv, men det tror jag inte. Han använder lögner och manipulation för att få som han vill och nå dit han vill. En manipulatör av rang som måste bort!
Citera
2026-05-12, 18:43
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
SVT har dock inte kritiserat det 8 åriga Jocke sa.
Men uppenbarligen är en dokumentär för komplicerad för dig att förstå.
Citera
2026-05-12, 21:30
Medlem
micro113s avatar
Citat:
En fågel viska att JockeyBoy skratta högt åt att BoJöran inte släppte in någon av sina mest envetna krigare till klubb mötet i Norrköping. Fegt av Svt BoJöran att inte vilja visas tillsammans med pöbeln
Jag förstår att Jockiboi inte har en aning om hur det går till eller vem som styr publikinsläpp osv. Jockiboi är ju bara en pappersfigur i otakt och fixar inte med någonting alls annat än det.

Det är inte BGB som avgör vem som får komma in på publicistklubben i Norrköping. Idioter.
Citera
2026-05-12, 21:55
Medlem
larserik32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dolemite
Ser att Jocke har släppt Kurragömma #2 fri för icke-medlemmar nu!
Dessutom är Kurragömma #3 upplagd - låst till förmån för medlemmar.

Kurragömma avsnitt 1 har redan fått över 500k visningar på en vecka!
Detta ser ut att bli en succé.
Jocke gör ännu en suce serie. Samtidigt är Cluee, Bölman och Bogöran kvar i december och kallar Jocke för jockiboi.

Deras högfärdighet gör det omöjligt för alla över 12 att ta temu på allvar

Svt har kommit med svansen mellan benen till Jocke och ber på bara knän om att han ska medverka i Shallin Heros
Senast redigerad av larserik32 2026-05-12 kl. 22:00.
Citera
2026-05-12, 22:26
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larserik32
Jocke gör ännu en suce serie. Samtidigt är Cluee, Bölman och Bogöran kvar i december och kallar Jocke för jockiboi.

Deras högfärdighet gör det omöjligt för alla över 12 att ta temu på allvar

Svt har kommit med svansen mellan benen till Jocke och ber på bara knän om att han ska medverka i Shallin Heros
Jag tar temu på stort allvar och jag är över 12. Jag råkar också, till skillnad från dig, ha ett tresiffrigt IQ. Det finns ingen som är ”kvar i december” för att man kallar Jockiboi för ”Jockiboi”. Vad yrar du om?

Han är och förblir den han alltid varit. En råttliknande gam med en fetisch för unga, rökande flickor i stövlar. Enligt min analys börjar många ur Joakims egen följarskara att förstå detta. Det är därför du ser ett dalande engagemang på hans videos/stories etc.
Citera
2026-05-12, 22:30
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Han är och förblir den han alltid varit. En råttliknande gam med en fetisch för unga, rökande flickor i stövlar. Enligt min analys börjar många ur Joakims egen följarskara att förstå detta. Det är därför du ser ett dalande engagemang på hans videos/stories etc.
Stämmer bra det! Han är o förblir en pedofilsk mytomansk oälskad råtta. Och fler o fler börjar se lögnerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in