Citat:
Ursprungligen postat av
lillalilith
Hans tårar tycker jag ser äkta ut men han gråter nog inte för att han gjort Amanda ledsen utan för att han sumpat sin chans att få en egen sexdocka, förlåt, fru.
Ja det kändes som han grät över misslyckandet i sig, och för att skapa sympati för sin person, absolut inte över att han fått Amanda att må dåligt.
När man lyssnar på hans ursäkter är de inga ursäkter, allt var formulerat så här "jag är ledsen för att du har uppfattat det så" "jag är ledsen för att du har känt det så" osv Inte en enda gång sa han "jag är ledsen över att jag
GJORDE så" utan det är bara hon som "feltolkat" allt och det är han ledsen för. "Det var aldrig min intention" säger han.
Folk blandar också ihop en lekfull sexuell jargong mellan två personer som är attraherade av varandras med ovälkomna sexuella förslag från någon man inte är attraherad av, och som inte heller slutar när man säger stopp. Det blir vem som helst äcklad av.
Ni som försvarar Seb; se framför er någon ni knappt känner, inte är kär i eller attraherad av och aldrig haft sex med. Se nu framför er att personen säger att h*n ska slicka dig och vattna dig med sin snabel. Ni ljuger om ni säger att ni inte skulle känt obehag. Det kan inte liknas med att någon ni är kär i håller på och tramsar, flirtar etc ömsesidigt.