2026-05-12, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dolemite
UFO-teorier i allmänhet tycker en del är intressant, men frågan är hur många av Rasks prenumeranter som tycker att just Rasks egna UFO-teorier är intressanta? Det låter som en liten delmängd ur en liten delmängd, då blir det inte mycket kvar.

Hans förra video har fått enorm respons, och ger många visningar.
Jag tror inte att Rask missar denna möjlighet att få ytterligare visningar.
Här kommer ett urval av ytterligare feedback:

@JesperJohansson-c3k
Seriöst gnäller dem om kvaliten på dina videos när dem ena spelar in på ett rullade skithus och den andra sitter med något som ser ut som en gammal webcam och streama och skriker hora och skit. Man kan inte ta dessa seriöst alltså

@möttafukker
Herregud

@piavagnfors2559
Hej Rask dom är ju helt besatta av dig , Alla dessa småkreatörerna dom har inget eget o komma med , de är ta mig fan inte klokt,

@ninaw3644
Förstår inte varför du lägger ner energi på att ge dom bevis på saker dom inte har med att göra. Dom kan stoppa upp något i röven och göra något vettigt istället. Ge dom inte ett skit. Alla normalt funtade människor vet vad det är för dåliga ursäkter till människor dom är.

@belalugosidead
43:00 jag upplever att deras sätt att prata om människor vittnar om en otroligt vidrig värdegrund. Påminner om extremhöger retorik o hur attityden i nazi tyskland var på den tiden. O det säger jag inte bara för att jag ogillar o vill förringa dem, utan det är sakligt.

@ulrikajohannesson7771
Vem fasen orkar lyssna på dem? Mår illa bara höra rösterna 🤮

@emiliaholmberg3320
Axel och Medviktarna ska inte sitta och snacka produktionskvalitet när de själva bara sitter och gör reaktionsvideor av lågt innehållsvärde.

@missaangelica
Rask! Du behöver inte förklara dig för oss som tittar! Vi tittar för att vi gillar det du gör! De klagar på allt som har med dig att göra för att de är så meningslösa och äckliga och du ger dem de de vill ha när du svara på allt... Skit i allt det löjliga de kommer med, de är patetiska så gå inte ner till deras nivå!! Dom är så pinsamma! 😂

@AnnikaHjerpe
Vilket språk Axel använder, blir mörkrädd. Vad har hänt honom i hans liv. Måste ha varit ett stort trauma. Ha det bra Rask ( tack för en riktigt bra, intressant video 😊

@ulrikajohannesson7771
Fy fan vilka sjuka människor, tur det inte finns avkommor där. Det är ju för fasen inte redigt att hålla på så. Hade skämts om jag varit släkt med dem. Tack för en bra video. Va rädd om dig och familjen ❤❤

@malouandersson6952
Inte många hästar i stallet 😂 undran om dom hade en taskig uppväxt grus i vällingen & taskig vaggade 😂

@malin74
Härligt med en Rask video såhär på söndagskvällen😊 kärlek till dig och familjen❤️

@BambiGBG
Vad har de med att göra vem som står på vilket nr. Spelar ingen roll vem bilderna var ämnad för… bilderna var ju så dåligt gjorda och syftet var ju bara för att skada mellan dig och din fru.

@feliciaedwertz
Så Gott med en RASK-video så här på tidiga kvällen! Glad söndag till dig och familjen, RASK!

@annso111-j9w
Man kan ha olika åsikter, man behöver inte gilla andra heller. Man kan t om avsky andra människor som man anser har helt skilda åsikter, rätt eller fel har ingen betydelse egentligen. MEN det här som Medviktarna och Skilleras (samt deras svans med hatare som sitter med 78 konton vardera) gör går till en överdrift utan dess like.. Från första början har dessa antagit en jäkla massor, att anta något är inte fakta eller ens sanning. Man kan absolut sitta och diskutera men att anta saker och ting och presentera det som fakta eller sanning är något helt annat.
Måste vara jobbigt att vara så besatta och lägga så enormt mycket tid och energi som dessa människor gör 🤷🏼‍♀️
Samma personer är inne på Skilleras streams varje dag, har dessa människor inget liv?

@SocietyFilth
Det här blir ju min och min kvinnas kvällsmys tills dess att jag ska glida iväg till hemma orten för arbete. 😂
🙏🥰 Tack för en god video.

@Kaffehörnan
Han har ej mycket ordföråd. De är lätträknade

@evastromberg71
Vuxen bäbisar är dessa individer. Sa redan från början när dom började dela videos att dom inte va sunda. Hur kan dom få existera på youtube. ?
Deras ända sätt att få uppmärksamhet/bekräftelse är väll på detta vis. Men deras konton växer inte direkt. De säger en hel del.

@Void.Sprite
Dom svamlar och håller på om saker som inte är relevanta,herre.

@britt-mariesjlbergh
Jag har gått städ utbildning och där fick vi lära oss att använda Ajax glasputs på handfat o toastolar 😊

@ingvargoransson229
Hej rask dom är max 14 år

@vanjasoltanian6646
AÖ pratade ju om IQ, tidigare video, han pratade då om personer utan haka som att det vore ett tecken på låg IQ. Hans uttalande ger ytterligare svar på hur det står till med hans eget IQ. Hans sätt att tala om och till andra tycker han är så häftigt men för de flesta inte alls.
Då jag har närstående utan haka blev jag mycket illa berörd av detta. Att han tycker det är roligt visar vem Han är och att han ligger lång efter i IQ i förhållande till min närstående.

@piamia77
Min man är 55 och har bandmersh

@erikeriksson6488
Finns inget bättre än videos som man bara behöver lyssna på & gå i väg & syssla med annat😀🖖

@foxochknasen
Men vafaan är det för fel på dem? Varför kan man inte bara RESPEKTERA att vi är Olika och att det är OK.
All kärlek till dig och familjen ❤❤❤❤

@MarieStenstrom
Herregud, kan dom inte bara ge upp….. dom är såååå tröttsamma 🤦🏼‍♀️ Heja dej Rask ❤️

@Whatemma
Hahahaa sjukaste varför skulle man inte kunna gå runt med merch tröja oavsett ålder 🤣🤣Axel 🤡

@Hevian-b2s
Din frur har en egen hjärna och vilja. Tror dessa att du styr henne så är de på väldigt djupt vatten.

@asajohansson1890
Kan inte göra annat än att skratta åt deras intresse för dig. Känn dig hedrad som är så omtalad. Härligt med folk som måste bry sig om allt och lägga näsan i blöt 👍😂❤️

@maritawennersten9111
Gott att du kör det du själv skulle vilja se. Det uppskattar jag väldigt mycket. Tackar för denna, detta gjorde du bra 🫡

@Maja89536
Snälla fixa en live mellan dig & Alex så ska vi se om han är lika kaxig när du sätter han på plats 😂❤🙏

@malinobergg
15 min - haha jag gör EXAKT likadant... eller så spelar jag på telefonen samtidigt som jag lyssnar och minimerar ner youtube så rutan inte är ivägen 😅

@raija1967
Deras grammofonskiva har fastnat 🥱🥱🥱

@Hevian-b2s
Det är inte lätt när man har fiber i väggen men bara ett par rostiga gem i skallen. 😂

@Gubbjaevel
Jag ör 57 bast och har bandmerch tröjor, tygmärken och nitbälte 🤘😎🤘

@christinaakerblom2529
Hur är dessa personer funtade, du e bäst rask ❤

@catharinamalmqvist2789
Dom är hemska och kommer aldrig och sluta. 🥲

@moony521
14:50 älskar att du träffa mig 100% rätt, använder själv denna videon som bakgrund medan man flamsar runt just i detta nu när jag tittar 😅

Joo. hans följare vill nog ha drama. Att han göttar ner sig i Temu träsket.
Jag kanske inte delar hans Ufo teorier men själva ämnet intresserar MIG mer iaf.
Jag vill bara ha ngt soft som rullar i bakgrunden och på så sätt dög den videon bättre.
Smaken är som baken.
Han sexsnack är inget jag klickar igång. Så.. jag röstar för Epstein och Ufon
Citera
2026-05-12, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Joo. hans följare vill nog ha drama. Att han göttar ner sig i Temu träsket.
Jag kanske inte delar hans Ufo teorier men själva ämnet intresserar MIG mer iaf.
Jag vill bara ha ngt soft som rullar i bakgrunden och på så sätt dög den videon bättre.
Smaken är som baken.
Han sexsnack är inget jag klickar igång. Så.. jag röstar för Epstein och Ufon

Om jag ska vara helt ärlig så har jag inte tittat på hela UFO-avsnittet, det blev lite "för mycket" när jag hann fram till pratet om att han som barn tänkte att hela universum kan vara som en enda cell i ett större universum.
Fick flashbacks från Men In Black-filmerna och tänkte att jag redan har hört och läst om alla varianter av de där teorierna om universums oändlighet och vad det innebär.
Inte minst har de flesta teorier förmedlats i form av Science Fiction-filmer, vilket jag visserligen tycker är spännande för att vidga mitt egna perspektiv på alla olika teorier.
Det ger inte mig, personligen, så mycket att höra just Rasks barndomsteorier om detta.
Men man ska aldrig säga aldrig, om jag har tid över nån gång, så kanske jag orkar titta igenom hela.
Citera
2026-05-12, 12:58
Medlem
Citat:
Om jag ska vara helt ärlig så har jag inte tittat på hela UFO-avsnittet, det blev lite "för mycket" när jag hann fram till pratet om att han som barn tänkte att hela universum kan vara som en enda cell i ett större universum.
Fick flashbacks från Men In Black-filmerna och tänkte att jag redan har hört och läst om alla varianter av de där teorierna om universums oändlighet och vad det innebär.
Inte minst har de flesta teorier förmedlats i form av Science Fiction-filmer, vilket jag visserligen tycker är spännande för att vidga mitt egna perspektiv på alla olika teorier.
Det ger inte mig, personligen, så mycket att höra just Rasks barndomsteorier om detta.
Men man ska aldrig säga aldrig, om jag har tid över nån gång, så kanske jag orkar titta igenom hela.

Han borde förmedla ämnet mer objektivt och fokusera på fakta, konsensus och evidens, snarare än personliga åsikter eller obekräftade teorier.

Gör han så så blir det bättre.
Citera
2026-05-12, 13:07
Medlem
2k visningar på 15 timmar, antar att det gråtrunkas i båset nu när han faktiskt borde inse att ingen bryr sig om hans kanal om det inte handlar om drama med andra, större namn.
Citera
2026-05-12, 13:25
Medlem
Maskotens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
2k visningar på 15 timmar, antar att det gråtrunkas i båset nu när han faktiskt borde inse att ingen bryr sig om hans kanal om det inte handlar om drama med andra, större namn.
Fast vilket namn är större än Carl Fredrik Alexander Rask? Visste du att han på regelbunden basis skickar meddelanden i en gruppchatt där Jockeboi är med?? Om Rask tittar vem som "sett" hans meddelande i gruppchatten, så står det inte bara Anjo utan även Joakim Lundell! Har du den möjligheten eller? Va? Va? Kan du skicka ett meddelande som förr eller senare skrollas förbi på Jockebois telefon så att statusen för meddelandet går från "mottaget" till "visat"? Jag skulle ge bort fru, barn, ett till barn och mitt sista barn, och mitt anseende, rykte, karriärmöjligheter, framtid och relationer, jag skulle kasta ALLT för det.

Om någon har åsikter, typ att jag borde skaffa ett jobb eller sluta begå brott, då vänder jag andra kinden till, för jag vet att jockeboi vet vem jag är.
Citera
2026-05-12, 13:39
Medlem
Maskotens avatar
Nästa 1a April så tänker jag boka rådgivning hos Snuskbaronen. Jag och min tjej har problem då jag har ett stort könsorgan och hon får ont. Efter att jag skrev den där punkten så ploppade det upp en tanke i mitt huvud, "du kanske knullar henne fel? var mer försiktig? utforska om det blir bättre eller sämre med längre förspel" osv, så rådgivning behövs inte, för jag är inte helt sjuk i huvudet.

Men skulle jag besökt Rask och berättat om detta problem så skulle han avbrutit precis där, och sagt att han själv har ett enormt könsorgan, 20cm lång, 15cm omkrets, lång även i slakt tillstånd. Jag och min partner skulle bli chockade och resa oss och gå därifrån, men inte förrän min tjej örfilar pervot och berättar hur olämplig hans kommentar var. Rask skulle peka på sitt diplom och kalla oss för outbildade feta horor och slänga ut oss ur kliniken. Men det gick inte så bra för bara han tog tag i min arm och försökte dra den någonstans så bröt han nästan av sin egen handled. Den har inte utfört ett ordentligt jobb på decennier, om man exkluderar handjobb.
Citera
2026-05-12, 16:14
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maskoten
Nästa 1a April så tänker jag boka rådgivning hos Snuskbaronen. Jag och min tjej har problem då jag har ett stort könsorgan och hon får ont. Efter att jag skrev den där punkten så ploppade det upp en tanke i mitt huvud, "du kanske knullar henne fel? var mer försiktig? utforska om det blir bättre eller sämre med längre förspel" osv, så rådgivning behövs inte, för jag är inte helt sjuk i huvudet.

Men skulle jag besökt Rask och berättat om detta problem så skulle han avbrutit precis där, och sagt att han själv har ett enormt könsorgan, 20cm lång, 15cm omkrets, lång även i slakt tillstånd. Jag och min partner skulle bli chockade och resa oss och gå därifrån, men inte förrän min tjej örfilar pervot och berättar hur olämplig hans kommentar var. Rask skulle peka på sitt diplom och kalla oss för outbildade feta horor och slänga ut oss ur kliniken. Men det gick inte så bra för bara han tog tag i min arm och försökte dra den någonstans så bröt han nästan av sin egen handled. Den har inte utfört ett ordentligt jobb på decennier, om man exkluderar handjobb.

Äsch, han skulle säkert kunna daska iväg dig från kliniken med sin 3km långa manslem!
Citera
2026-05-12, 16:24
Medlem
vichy6s avatar
Såg han köpa jeans idag!
Citera
2026-05-12, 16:32
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Såg han köpa jeans idag!
Är det sant att han handlar kläder från barnavdelningen?
Citera
2026-05-12, 16:33
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Är det sant att han handlar kläder från barnavdelningen?

Nån typ iaf. Kanske barn?
Citera
2026-05-12, 17:27
Medlem
Citat:
Vilka tror att Rask kommer släppa uppföljaren till BESVARAR DERAS SKRÄP! https://www.youtube.com/watch?v=x4oEkO47pcg under dagen?

Det finns risk för att Rask fastnar i UFO-spåret, men det vore synd för det tror jag bara intresserar honon själv mer än vad alla hans tittare är intresserade av.

Den första reaktionsvideon har fått i princip uteslutande positiv feedback i kommentarerna:

@Lyckeboa
Det sjukaste i allt det här, är deras brutala mani kring dig.
Du behöver inte försvara dig öht. Deras beteende säger allt. Det är dom som är sjuka och besatta och alla tre behöver akut psykvård.

@IngmarieNilsson-op9me
Dom har inget annat att prata om, dom få som nu lyssnar på deras ’skit’ . Tack för videon 👌👍

@ChrisC17H21NO4
Det är gött att lyssna på dig och veta att jag bara behöver lyssna.

@Matte1990
Riktigt bra video!. Som du säger så redigerar dom sin sanning hela tiden men ändå tillräckligt lite för stt dom som följer dom inte märker det😂.
Bästa va din reaktion när Axel sa "snart 40 och har bandmerch" 🤣🤣🤣

@JohanDahlb
Men varför skickar man en bild man misstänker eller förmodligen vet är fejkad till personen som är på bilden, ungefär som om det vore en smygfotad bild? När personen på bilden står och posar och tittar in i kameran 😄 Och vad är egentligen grejen med bilden? Om det nu var en riktig bild så är det absolut inget märkvärdigt. Två personer som blir fotade tillsammans. Det är bara så konstigt.
När man sen hör att lokal är inblandad är det lätt att dra egna slutsatser (som inte nödvändigtvis behöver stämma).

@UVA-uv
Jag älskar att lyssna serier eller video. Perfekt att ha i lurar eller att bara lyssna innan jag ska sova.

@Golddiggerpåheltid
Va fan har dom sett dig städa till och med! Nu får du svepa hela lägenheten efter dolda mikrofoner samt kameror och skruva av glödlampor pennor sockor strumpor tvn ja till och med kalsongerna!skulle fan inte förvåna mig om du är buggad! Dessa människor skulle med glädje bli den nya avlyssnings myndigheten

@ChrisC17H21NO4
Hej Rask. Hoppas att du mår bra och att helgen varit fin. Det skulle varit intressant ifall dessa kreatörer samt alla deras följare provar att i en hel vecka kör sina streams och videos i vanlig ordning men att du inte får nämnas av någon alls. Jag skulle vilja veta om dom skulle haft någonting att prata om eller ha form av gemenskap alls. För det känns som att du är enda anledningen till att det ens samtalas med varandra

@jennystrom6372
Yes en Rask video ❤ nu har jag sällskap när jag städar 😊 tack

@christopherbackans560
Nu blir det intressant igen 😁, vHS var det intenigår man såg 😂. Vi fick slänga alla vårakasetter då vi kollade bokstavligt sönder alla filmer. Banden fastnade mer än ofta inne i spelaren och det såg ut som att den spydde kassettband 😂😂❤. Kul att se dig igen 😊.

@Sannael65
Dom har haft fritt spelrum att vända, vrida och ljuga om dig en lång period och nu när du bemöter och bevisar deras lögner blir det jobbigt att se till att fasaden av deras uppmålade fantasier och lögner inte raseras. Vi får se hur länge dom klarar av att behålla den falska fasaden...till slut kommer det att slå tillbaka på dom själva. Bra att du bemöter deras agerande och lögner bästa Rask💯❤

@smultronkyssar
Tragiska människor 👀
Deras självhat lyser igenom så starkt...
En människa som är trygg i sig själv (någon som älskar sig själv) varken pratar så om andra eller sprider hat på detta vis 🤷🏻

@beersandrandom4006
Inte direkt oväntat, är så trött på denna vuxenbebis som sitter och gapar och är dryg

@Golddiggerpåheltid
Så nu analyserar dom gamla bilder med lupp och förstoringsglas!vad blir härnäst att dom kommer att krypa omkring bland dina sopor där dom hittar ett par trasiga kalsonger som dom kommer att analysera i sönder och leta efter fläckar! Kan faktiskt se dom krypa runt genom soprummet i jakt efter något smaskigt att använda mot dig!

@FLoWlof
rengöringsmedel som rengörnings medel, det som är i glasrengörings flaskorna är bra för blanka ytor och glas. Men man kan endå rengöra typ allt annat med det. Inte så att saker gör sönder för att det står fönsterputs rengöring etc på flaskan och att kemikalierna i är magiskt gjordew för fönster? Kemikalier som kemikalioer liksom

@drNordic
Frågan är väl hur psykopatens adoptivmorsa eg dog..?

@Anna-LenaSvensson-y5q
Bry dig inte så mkt om vad andra håller på mig, lev i kärlek till dig själv 💚💫💫💫

@Tittarhitådit
Den senaste tiden har Axel, Medviktarna och Tojje alla dagar i veckan bara reagerat på DINA videor och pratar bara "skit" om DIG! SLUTA försvara dig inför dem, de har ändå inget med dig och din familjs privatliv att göra! VARFÖR anmäler DU inte deras kanaler??

@pifrid
Herr Medvikt är ju inte direkt en ängel han heller med tanke på det han sa om Anjo m.m.
Hos vår hyresvärd står allt på mig, förutom telefonnumret som går till min man.
Axel är som vanligt kränkt för att han blir bortgjord. 🙄

@PeterEngblom
Finns 5 fel på axel ö närmare tusen fel på axel ö lol

@Whatemma
3:46 Axel erkänner här hur han och herr medvikt egentligen känner för dig🤣 Du får männen att skaka Rask 😄🎉

@thereseviberg4151
Jag måste bara kommentera igen och säga att detta måste väl vara solklar stalking samt trakasserier? Inte för att sådant brukar ske under öppen ridå i vanliga fall men detta är ju inget vanligt fall. Det här är ju fullständigt sjukligt beteende, att ägna hela sina liv åt en människa, och här pratar vi väl om kollektiva hallucinationer eller nått? 😱😱
All kärlek till dig och familjen ❤️❤️

@annas5423
Jag tillhör kategorin som har lurar nör jag lyssnar på bla dig Rask. Precis som du säger så vill jag inte sitta och titta.

@thereseviberg4151
Tummat, kollat hela, kommenterat och hajpat 😁
Du är grym 💪❤️

@Isbjooorn
54:26 alltså Han vill ju bara byta ämne Axel 😂😂😂😂...

@Unbent
Här trodde man i godan ro att de lagt av, not 😅. Imponerande att du ens orkar lyssna på dem.

@ylvasandberg5204
❤❤❤❤❤. Skickar lite styrka till dej och din familj.

@ninaminscooterjamlista5585
Tja Alex 🫶🏻🩷🩷🫶🏻
Nu kör vi och lyssnar på vad the big baby och snedvikts frugan har och dillar om endast en gång sen är det klarrrt 🤨😖👍🏼👊🏻😂🤣😂🤣 typ inte va 🙈🙉😩🫣
Kram kram från Jokkis

@mattiassvedell5011
Tänk på Rask att när du inte håller med vänsterextremisterna så är du ett hot mot demokratin 😂

@PeterG-i1y
För mig tappar den andra sidan trovärdighet, när man ständigt försvarar alla som på något väljer att kritisera er. Krtitik är bra men att kritisera allt ni säger bara för att ni säger det blir bara jobbigt.
Jag tyckte om den motvikten de kom med från början men nu känns det lite fejk och att man hittar en annan åsikt i allt.
Tänk vad mycket utrymme tex Olof K hade fått i deras kanaler, ifall han inte satt inne. Hemska tanke!

@Mikael-q2w7
Dom är helt tappade, men vet du vad Rask? Ta kontakt med kvinnan som var med så kan även hon styrka saker, men även då kommer väl temu att säga att hon är köpt. Även om både hon och frugan skulle vara med så skulle de vara uppgjort. Allt man gör för att bevisa dom att de ljuger så kommer de alltid bölas om motsatsen och offerkoftan på direkt. Dom säger att de är du som skickat runt mejl på bilderna, och dom ogillar mig också, dom har inte ens visat orginal bilderna 🤣 du kan ju även ta fram kvitto från donken, men dom kommer aldrig erkänna att dom gjort fel.

@belalugosidead
Det är så jävla respektlöst att sitta så här och spekulera om en annan persons privatliv o detaljer i personens liv o familj. De hittar på skit och vrider ut o in på det. Det är saker som inte ens har med nåt att göra, det är irrelevanta saker och ingenting som allmänheten har nån nytta eller intresse av. Det här är trakasserier. Det är psyksjukt.

@LillSmurfan88
Milda makaroner varför ska dom där tre nötterna dra upp gamla saker som har hänt för länge sedan. Snacka om att dra upp gammalt skit.
Men har dom inget bättre för sig eller

@monawedholm
för 21 timmar sedan
Alltså..enligt min mening så är väl det där med sexfilmer jaha..
Har man som jag levt i snart 65 år så känns sånt inte så jäkla dramatiskt!! OM det finns såna på mig så what..då finns där en yngre och snyggare variant av mig😅
Och..sex i ett eller annat sammanhang är ju liksom orsaken till att vi alla sitter här just nu🤷‍♀️
Sen KAN jag väl förstå att det kan kännas jobbigt, ärligt talat, men vad gör det om 100 år?
Dessutom..vad har DOM själva för sexliv som bara m å s t e snacka om erat????
Att dom bara orkar!
Låt liken ligga!! Dom förtjänar inte någons uppmärksamhet.

@lottatack2406
Herregud de är ju ordentligt sjuka. 😱😱😱
(Behövde korta ned, fanns för många kommentarer att de inte fick plats i detta inlägg.)

Det är helt enkelt väldigt många människor som förstår vidden av det Rask blir utsatt för av de där hatarna.
Kommentarsfälten på Youtube-klippen återspeglar allmänhetens uppfattningar mycket mer än alla hat-inlägg i trådarna här på flashback, verkar det som.

Ser inga kommentarer som ger cred åt Joakim Lundell, som påstås "styra" och vara sektledare över Rask.
Så jag misstänker att det bara är fria fantasier från första början alla sådana spekulationer.
Citera
2026-05-12, 17:55
Medlem
bigdickricks avatar
Är det bara jag, men är inte intelligensnivån på rasks o Skilleras följare lika låga? båda sidorna är lika hatiska mot varandras kreatörer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in