Citat:
UFO-teorier i allmänhet tycker en del är intressant, men frågan är hur många av Rasks prenumeranter som tycker att just Rasks egna UFO-teorier är intressanta? Det låter som en liten delmängd ur en liten delmängd, då blir det inte mycket kvar.
Hans förra video har fått enorm respons, och ger många visningar.
Jag tror inte att Rask missar denna möjlighet att få ytterligare visningar.
Här kommer ett urval av ytterligare feedback:
Hans förra video har fått enorm respons, och ger många visningar.
Jag tror inte att Rask missar denna möjlighet att få ytterligare visningar.
Här kommer ett urval av ytterligare feedback:
@JesperJohansson-c3k
Seriöst gnäller dem om kvaliten på dina videos när dem ena spelar in på ett rullade skithus och den andra sitter med något som ser ut som en gammal webcam och streama och skriker hora och skit. Man kan inte ta dessa seriöst alltså
@möttafukker
Herregud
@piavagnfors2559
Hej Rask dom är ju helt besatta av dig , Alla dessa småkreatörerna dom har inget eget o komma med , de är ta mig fan inte klokt,
@ninaw3644
Förstår inte varför du lägger ner energi på att ge dom bevis på saker dom inte har med att göra. Dom kan stoppa upp något i röven och göra något vettigt istället. Ge dom inte ett skit. Alla normalt funtade människor vet vad det är för dåliga ursäkter till människor dom är.
@belalugosidead
43:00 jag upplever att deras sätt att prata om människor vittnar om en otroligt vidrig värdegrund. Påminner om extremhöger retorik o hur attityden i nazi tyskland var på den tiden. O det säger jag inte bara för att jag ogillar o vill förringa dem, utan det är sakligt.
@ulrikajohannesson7771
Vem fasen orkar lyssna på dem? Mår illa bara höra rösterna 🤮
@emiliaholmberg3320
Axel och Medviktarna ska inte sitta och snacka produktionskvalitet när de själva bara sitter och gör reaktionsvideor av lågt innehållsvärde.
@missaangelica
Rask! Du behöver inte förklara dig för oss som tittar! Vi tittar för att vi gillar det du gör! De klagar på allt som har med dig att göra för att de är så meningslösa och äckliga och du ger dem de de vill ha när du svara på allt... Skit i allt det löjliga de kommer med, de är patetiska så gå inte ner till deras nivå!! Dom är så pinsamma! 😂
@AnnikaHjerpe
Vilket språk Axel använder, blir mörkrädd. Vad har hänt honom i hans liv. Måste ha varit ett stort trauma. Ha det bra Rask ( tack för en riktigt bra, intressant video 😊
@ulrikajohannesson7771
Fy fan vilka sjuka människor, tur det inte finns avkommor där. Det är ju för fasen inte redigt att hålla på så. Hade skämts om jag varit släkt med dem. Tack för en bra video. Va rädd om dig och familjen ❤❤
@malouandersson6952
Inte många hästar i stallet 😂 undran om dom hade en taskig uppväxt grus i vällingen & taskig vaggade 😂
@malin74
Härligt med en Rask video såhär på söndagskvällen😊 kärlek till dig och familjen❤️
@BambiGBG
Vad har de med att göra vem som står på vilket nr. Spelar ingen roll vem bilderna var ämnad för… bilderna var ju så dåligt gjorda och syftet var ju bara för att skada mellan dig och din fru.
@feliciaedwertz
Så Gott med en RASK-video så här på tidiga kvällen! Glad söndag till dig och familjen, RASK!
@annso111-j9w
Man kan ha olika åsikter, man behöver inte gilla andra heller. Man kan t om avsky andra människor som man anser har helt skilda åsikter, rätt eller fel har ingen betydelse egentligen. MEN det här som Medviktarna och Skilleras (samt deras svans med hatare som sitter med 78 konton vardera) gör går till en överdrift utan dess like.. Från första början har dessa antagit en jäkla massor, att anta något är inte fakta eller ens sanning. Man kan absolut sitta och diskutera men att anta saker och ting och presentera det som fakta eller sanning är något helt annat.
Måste vara jobbigt att vara så besatta och lägga så enormt mycket tid och energi som dessa människor gör 🤷🏼♀️
Samma personer är inne på Skilleras streams varje dag, har dessa människor inget liv?
@SocietyFilth
Det här blir ju min och min kvinnas kvällsmys tills dess att jag ska glida iväg till hemma orten för arbete. 😂
🙏🥰 Tack för en god video.
@Kaffehörnan
Han har ej mycket ordföråd. De är lätträknade
@evastromberg71
Vuxen bäbisar är dessa individer. Sa redan från början när dom började dela videos att dom inte va sunda. Hur kan dom få existera på youtube. ?
Deras ända sätt att få uppmärksamhet/bekräftelse är väll på detta vis. Men deras konton växer inte direkt. De säger en hel del.
@Void.Sprite
Dom svamlar och håller på om saker som inte är relevanta,herre.
@britt-mariesjlbergh
Jag har gått städ utbildning och där fick vi lära oss att använda Ajax glasputs på handfat o toastolar 😊
@ingvargoransson229
Hej rask dom är max 14 år
@vanjasoltanian6646
AÖ pratade ju om IQ, tidigare video, han pratade då om personer utan haka som att det vore ett tecken på låg IQ. Hans uttalande ger ytterligare svar på hur det står till med hans eget IQ. Hans sätt att tala om och till andra tycker han är så häftigt men för de flesta inte alls.
Då jag har närstående utan haka blev jag mycket illa berörd av detta. Att han tycker det är roligt visar vem Han är och att han ligger lång efter i IQ i förhållande till min närstående.
@piamia77
Min man är 55 och har bandmersh
@erikeriksson6488
Finns inget bättre än videos som man bara behöver lyssna på & gå i väg & syssla med annat😀🖖
@foxochknasen
Men vafaan är det för fel på dem? Varför kan man inte bara RESPEKTERA att vi är Olika och att det är OK.
All kärlek till dig och familjen ❤❤❤❤
@MarieStenstrom
Herregud, kan dom inte bara ge upp….. dom är såååå tröttsamma 🤦🏼♀️ Heja dej Rask ❤️
@Whatemma
Hahahaa sjukaste varför skulle man inte kunna gå runt med merch tröja oavsett ålder 🤣🤣Axel 🤡
@Hevian-b2s
Din frur har en egen hjärna och vilja. Tror dessa att du styr henne så är de på väldigt djupt vatten.
@asajohansson1890
Kan inte göra annat än att skratta åt deras intresse för dig. Känn dig hedrad som är så omtalad. Härligt med folk som måste bry sig om allt och lägga näsan i blöt 👍😂❤️
@maritawennersten9111
Gott att du kör det du själv skulle vilja se. Det uppskattar jag väldigt mycket. Tackar för denna, detta gjorde du bra 🫡
@Maja89536
Snälla fixa en live mellan dig & Alex så ska vi se om han är lika kaxig när du sätter han på plats 😂❤🙏
@malinobergg
15 min - haha jag gör EXAKT likadant... eller så spelar jag på telefonen samtidigt som jag lyssnar och minimerar ner youtube så rutan inte är ivägen 😅
@raija1967
Deras grammofonskiva har fastnat 🥱🥱🥱
@Hevian-b2s
Det är inte lätt när man har fiber i väggen men bara ett par rostiga gem i skallen. 😂
@Gubbjaevel
Jag ör 57 bast och har bandmerch tröjor, tygmärken och nitbälte 🤘😎🤘
@christinaakerblom2529
Hur är dessa personer funtade, du e bäst rask ❤
@catharinamalmqvist2789
Dom är hemska och kommer aldrig och sluta. 🥲
@moony521
14:50 älskar att du träffa mig 100% rätt, använder själv denna videon som bakgrund medan man flamsar runt just i detta nu när jag tittar 😅
Joo. hans följare vill nog ha drama. Att han göttar ner sig i Temu träsket.
Jag kanske inte delar hans Ufo teorier men själva ämnet intresserar MIG mer iaf.
Jag vill bara ha ngt soft som rullar i bakgrunden och på så sätt dög den videon bättre.
Smaken är som baken.
Han sexsnack är inget jag klickar igång. Så.. jag röstar för Epstein och Ufon
Han borde förmedla ämnet mer objektivt och fokusera på fakta, konsensus och evidens, snarare än personliga åsikter eller obekräftade teorier.
båda sidorna är lika hatiska mot varandras kreatörer.