2026-05-12, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagmottelassie
Vilka 5 är häktade?

Vem är personen som vänder på BO så han slår i huvudet i ”trappan”
Där han ligger är på andra sidan gatan där han blev stucken.

BO har kanske kunnat släpa sig några meter över gatan och sedan fått hjälp att ta sig över till andra trottoaren. Eller så har han själv stapplat över gatan och fallit ihop då han ses ligga på mage.
Mannen i vitt som vänder på honom vid trappan har en väldigt blodig sko men man ser inget annat blod på honom så svårt att tänka sig att han hjälpt till att bära/släpa över BO. Kanske ville se om BO levde då han vände på honom.
Citera
2026-05-12, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaudJerker
Häktningsframställan

https://www.transfernow.net/dl/202605127rE97VIx

Alla tre med samma efternamn, varav en på samma adress som GM.
Citera
2026-05-12, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Alla tre med samma efternamn, varav en på samma adress som GM.
Det är tre bröder
Citera
2026-05-12, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaudJerker
Häktningsframställan

https://www.transfernow.net/dl/202605127rE97VIx

Imponerande alla tre till mord. Inte nån medhjälp eller så utan klart och tidligt. Jag är faktiskt imponerad. De lär få livstid allihopa.
Citera
2026-05-12, 16:45
Medlem
tomyhockeys avatar
Jag googlar efternamnet på h@lili Kristanstad det är 16 träff kan det vara stora albanska släkten albanska klaner i Kristanstad .
Citera
2026-05-12, 16:55
Medlem
StonedAssassins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sevanol123
Imponerande alla tre till mord. Inte nån medhjälp eller så utan klart och tidligt. Jag är faktiskt imponerad. De lär få livstid allihopa.

hoppas livstid och utvisning!
Citera
2026-05-12, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
Det är tre bröder

Ja, där är klanen. Tråkigt att det är en familj med unga söner som inte kan behärska sig.
Citera
2026-05-12, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedAssassin
hoppas livstid och utvisning!

Hoppas jag också. Men om familjerna har bråkat över en fotbollsmatch för 10 år sedan lär de vara svenska medborgare hela bunten.
Citera
2026-05-12, 17:06
Medlem
StonedAssassins avatar
Citat:
Hoppas jag också. Men om familjerna har bråkat över en fotbollsmatch för 10 år sedan lär de vara svenska medborgare hela bunten.

spelar ingen roll! Du har gängkriminella som har torskat för riktigt grova narkotika smugglingar, som har växt upp i Sverige, barn, familj etc men som har fått sina medborgarskap klippta och utvisade!
Citera
2026-05-12, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sevanol123

(Mitt kursiva).
Kan de två andra bröderna ha pucklat på eller också huggit BO efter att första GM stack honom (och som inte har visats på film här)?
Citera
2026-05-12, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R1D2
Vilka är de som är motbevisade? Om du är en av tomtarna som tror att han levde innan han kom till akuten så bör du nog läsa på vad som händer om man får sin aorta klippt. Killen var stendöd inom 2 min efter att han blev knivhuggen.

Hur är det med läsförståelsen?
Han jag citerade sa ju precis det, varpå jag skrev: Exakt!

Hur tydlig sösd man behöva vara?
Citera
2026-05-12, 17:16
Medlem
Citat:
(Mitt kursiva).
Kan de två andra bröderna ha pucklat på eller också huggit BO efter att första GM stack honom (och som inte har visats på film här)?

Ja, tillräckligt med bevis för mord finns det på allihopa. Vi få se.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in