2026-05-11, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shrubbery
#776 känns som någon slags Killinggänget-karaktär. Han är med i samtalet och ger respons på det som sägs, men det är ändå som om han för en helt parallell diskussion. Sävliga svar. ”Jaja” och halvt oavslutade meningar. Lite på autopilot som när man försöker avsluta ett telefonsamtal.

Man har sett snarlikt beteende förr. Tänker på #657 som bara upprepade likartade ”goddag yxskaft”-liknande fraser. Båda vill såklart därifrån. Det rimliga i deras situationer är såklart att kuta, men de verkar ha någon tvångsmässig föreställning om att bara de kan behålla lugnet, verka oberörda och få det att framstå som att inget utöver det vanliga har skett; då är de safe. Det är ett sätt att inte tappa ansiktet. Lite som ifall man hamnade i slagge på mellanstadiets skolgård: Man kunde stå där med grava och helt olidliga smärtor efter en snyting eller pungspark. Men det viktiga var hela tiden att låtsas inför den andre killen att det inte alls gjorde ont.

Mycket bra analys. Visst var #776 "helt off" på något vis och du förklarade det på pricken.
Citera
2026-05-11, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av israelisinnocent
Hur har det gått för tidningsbudet aka journalisten på cykel?
Han bedrev sin egna dumpen?

Finns det fler cykelgäddor? Scooter?

Tyvärr vet jag inte, men för mig är han den otvivelaktigt mest intressanta konfrontationen att se. Hans avslöjande minspel är oslagbart.
Citera
2026-05-11, 23:25
Medlem
tassanpassadpistols avatar
Usch. 708:an vill man bara skära snorren av.

Fy vilken otäcking.
Citera
2026-05-11, 23:52
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tassanpassadpistol
Usch. 708:an vill man bara skära snorren av.

Fy vilken otäcking.
Gäddorna är alltid otäcka, i varierande grad. Du kan kolla in loggarna på ett av mina absoluta hatobjekt utöver det ärkeperversa svinet #746 - myskillen Veberödssadisten #601 -, och se vad du tycker sedan. #601 är en alltigenom usel och vidrig jävel som inte borde få gå lös bland oss normala människor överhuvudtaget. "Skära snorren av" är bara ett ödmjukt och respektfullt förslag i sann svensk anda, som jag ser det. För individer som #601 finns det lämpligare åtgärder.
Citera
2026-05-12, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Gäddorna är alltid otäcka, i varierande grad. Du kan kolla in loggarna på ett av mina absoluta hatobjekt utöver det ärkeperversa svinet #746 - myskillen Veberödssadisten #601 -, och se vad du tycker sedan. #601 är en alltigenom usel och vidrig jävel som inte borde få gå lös bland oss normala människor överhuvudtaget. "Skära snorren av" är bara ett ödmjukt och respektfullt förslag i sann svensk anda, som jag ser det. För individer som #601 finns det lämpligare åtgärder.

Mkay. Jag ska kolla in 601:an.

746:an kommer nog alltid att vara mitt hatobjekt nummer 1. Jag vill ut och mörda när jag läser hans logg. Dock känns telefonsamtalet bra som nerkylning. Det jävla svinet bönade och bad - underbart!
Citera
2026-05-12, 00:52
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:

746:an kommer nog alltid att vara mitt hatobjekt nummer 1. Jag vill ut och mörda när jag läser hans logg. Dock känns telefonsamtalet bra som nerkylning. Det jävla svinet bönade och bad - underbart!
Ja, kolla in fanskapet. #601 är en individ som vill få väldigt små barn att gråta av smärta när han förgriper sej på dom. Det finns en särskild plats i helvetet för missfoster som #601.
Citera
2026-05-12, 08:32
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av israelisinnocent
Hur har det gått för tidningsbudet aka journalisten på cykel?
Han bedrev sin egna dumpen?

Finns det fler cykelgäddor? Scooter?

Finns 2st Gäddor till som kommer på cykel och har varselväst
Citera
2026-05-12, 11:39
Medlem
sfrges avatar
Citat:

746 skyller på att allting är fantasier. Det får mig att tänka på en tidigare gädda som kallades "Fantasimannen". Han skyllde också på fantasier.
"Det här är bara fantasier! Ibland fantiserar jag om att mörda nån!"

Patrik avarar ungefär: "Du verkar vara en trevlig person!"
😅😅

Vi kanske kan börja kalla 746 för "Fantasimannen 2,0".
Citera
2026-05-12, 15:54
Medlem
SDUs avatar
775 är en av de roligaste på länge på grund av samtalet

Vilken misslyckad människa alltså

Sen så nämner han en numera avliden gädda som tydligen ska ha varit snut innan han blev påkommen som gädda. Tror jag såg gäddan häromdagen men glömde numret på honom.

Någon som vet vilket nummer den tidigare avlidna gäddsnuten har?

https://www.familjesidan.se/cases/1c11c19e-50d1-4d26-8db1-c6ed7d755898/candles

"har efter en tids sjukdom hastigt lämnat oss"

Jaha okej

Vilken sjukdom då? Naken transdansare på ett flak sjukdom?
Citera
2026-05-12, 15:54
Medlem
12cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SDU

Någon som vet vilket nummer den tidigare avlidna gäddsnuten har?

Citera
2026-05-12, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, kolla in fanskapet. #601 är en individ som vill få väldigt små barn att gråta av smärta när han förgriper sej på dom. Det finns en särskild plats i helvetet för missfoster som #601.
Gädda #200 som vill kn*lla ihjäl ett nyfött spädbarn 🤮 Lyssna på hans vidriga telefonsamtal i konfrontationen.

Sitter idag på rättspsyk men får ha internet och fortsätta kontakta barn. Helt obegripligt.
https://dumpen.se/?s=%23200
Citera
2026-05-12, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
746 skyller på att allting är fantasier. Det får mig att tänka på en tidigare gädda som kallades "Fantasimannen". Han skyllde också på fantasier.
"Det här är bara fantasier! Ibland fantiserar jag om att mörda nån!"

Patrik avarar ungefär: "Du verkar vara en trevlig person!"
😅😅

Vi kanske kan börja kalla 746 för "Fantasimannen 2,0".

746:an. Han känns faktiskt som en dedikerad pedofil som länge har begrundat sina störningar och kommit fram till detaljrika försvar för det. Lägg till att han stavar avsevärt bättre i chattloggen än vad andra gäddor gör, och att han resonerar om Dumpen på ett sätt som nästan inga andra gäddor har uppvisat eller brytt sig om.

Många är annars översexuella mongon som säkert skulle trycka könet i en dammsugare hellre än att "tråkigt onanera". Med det inte sagt att de inte är farliga för barn, för det är de. Men 746:an sticker ändå ut.
Och hans berättelser om grova övergrepp framstår, utifrån hans egna ord, som mycket sanna och begångna av en människa som hela tiden flyttat fram sina gränser utan ånger eller skuld.

En väldigt sjuk person, som inte borde få finnas till längre.
Senast redigerad av tassanpassadpistol 2026-05-12 kl. 16:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in