2026-05-12, 15:41
Medlem
Nejellervas avatar
Någon som orkat lyssna på hela offerkoftans besök i någon podd? Legit ändå att folk tror graviditeten var en lögn då även hennes man trodde det var ett prank

Aldrig hört talas om podden hon var med i men folk verkar absolut missnöjda att dom gav fru Lundström utrymme 😅
Citera
2026-05-12, 16:27
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Någon som orkat lyssna på hela offerkoftans besök i någon podd? Legit ändå att folk tror graviditeten var en lögn då även hennes man trodde det var ett prank

Aldrig hört talas om podden hon var med i men folk verkar absolut missnöjda att dom gav fru Lundström utrymme 😅

De bjöd garanterat in henne för att få fler lyssnare och reklam för sig. Har aldrig hört talas om den podden och ingen populär och känd podd skulle väl bjuda in henne ens. 😅
Citera
2026-05-12, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
De bjöd garanterat in henne för att få fler lyssnare och reklam för sig. Har aldrig hört talas om den podden och ingen populär och känd podd skulle väl bjuda in henne ens. 😅

Trist för dem då, att de bjuder in någon till sin Youtubekanal/podd och det första gästen säger är att "är inte Youtube ändå en döende kanal, alla sitter väl på Snapchat och TikTok?", när värdarna inte vet vem Clueenews är
Citera
2026-05-12, 18:02
Medlem
Citat:

Vilken podd?
Citera
2026-05-12, 18:05
Medlem
Citat:

Jag lyssnar/tittar nu, för att jag vill ha nåt i öronen när jag kockar, är nyfiken och är störd i huvudet ;-) och väntar på Mello....
Citera
2026-05-12, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbas
Vilken podd?

https://www.youtube.com/watch?v=kL0Ixaar374
Citera
2026-05-12, 18:07
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Jag lyssnar/tittar nu, för att jag vill ha nåt i öronen när jag kockar, är nyfiken och är störd i huvudet ;-) och väntar på Mello....

Tack för att du länkade.

Berätta det är något matnyttigt, såg/hörde bara väldigt lite och orkade inte mer 😅
Citera
2026-05-12, 18:11
Medlem
bigdickricks avatar
Lilla frun ska fly landet sen när chrippen har suttit av sitt straff ingen kommer sakna er ändå, tro mig. Vi är inte avundsjuka på er. Men kul ändå att dom lämnar landet o lämnar kvar chrippens förstfödde. Årets farsa
Citera
2026-05-12, 18:21
Medlem
Citat:
Tack för att du länkade.

Berätta det är något matnyttigt, såg/hörde bara väldigt lite och orkade inte mer 😅

10 minuter in och jag tyar nog inte mer
Med den lätthet, flams och skratt i rösten en 25-åring, snart 26, berättar om att "första gången jag var gravid var C häktad så då gjorde jag abort, sen så tänkte vi att vi ska nog bli gravida igen och sen häktades han igen och när jag fick veta att jag var gravid så var han häktad och jag skickade stickan till häktet...." osv.
Inte ordagrant. Orkar inte.
Stackars William, han med blå ögon, som får ta del av denna misär om typ 12 år?

Sen betvivlar jag inte ett ögonblick att hon är gravid, hon är gravidplufsig i ansiktet, (inget negativt!) och ser äldre ut än poddtjejerna som är 30+ båda två tydligen.

Ändå frågar hon dem "vet ni vad manifestationer är? Vet ni vad tarotkort är?"

Sen bekräftar hon även att dokumentären Hatet först hade en inriktning men sen efter ett tag tog ett annat spår och började handla om annat. BGB - vad säger du om det? Kolla i taket så kanske du ser nån förklaring.

Tillägg ;-):
Chrippa är heller inte avdelningschef eller Top G i köket, han torkar bänkar "ochsådär" men har fått påbackning att han inte gör det tillräckligt bra
Jaja, han har några månader på sig att öva på att bli en Top G Dad. 2.0?
Senast redigerad av Sherlock6601 2026-05-12 kl. 18:29.
Citera
2026-05-12, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Lilla frun ska fly landet sen när chrippen har suttit av sitt straff ingen kommer sakna er ändå, tro mig. Vi är inte avundsjuka på er. Men kul ändå att dom lämnar landet o lämnar kvar chrippens förstfödde. Årets farsa

Så hon har bestämt då att Chrippa flyttar till ett annat land och ser sin förstfödda dotter nån gång per år?
Najs.
Citera
2026-05-12, 18:30
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Så hon har bestämt då att Chrippa flyttar till ett annat land och ser sin förstfödda dotter nån gång per år?
Najs.

Yupp, enligt hennes snap så ska dom lämna landet när han är fri. Ja förhoppningsvis så kommer dottern få träffa ”årets farsa” nångång per år. Men tydligt är det att lilla frun gör allt för att försämra relationen mellan chrippen o chloe. Alla ser det.
Citera
2026-05-12, 18:32
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
10 minuter in och jag tyar nog inte mer
Med den lätthet, flams och skratt i rösten en 25-åring, snart 26, berättar om att "första gången jag var gravid var C häktad så då gjorde jag abort, sen så tänkte vi att vi ska nog bli gravida igen och sen häktades han igen och när jag fick veta att jag var gravid så var han häktad och jag skickade stickan till häktet...." osv.
Inte ordagrant. Orkar inte.
Stackars William, han med blå ögon, som får ta del av denna misär om typ 12 år?

Sen betvivlar jag inte ett ögonblick att hon är gravid, hon är gravidplufsig i ansiktet, (inget negativt!) och ser äldre ut än poddtjejerna som är 30+ båda två tydligen.

Ändå frågar hon dem "vet ni vad manifestationer är? Vet ni vad tarotkort är?"

Sen bekräftar hon även att dokumentären Hatet först hade en inriktning men sen efter ett tag tog ett annat spår och började handla om annat. BGB - vad säger du om det? Kolla i taket så kanske du ser nån förklaring.

Tillägg ;-):
Chrippa är heller inte avdelningschef eller Top G i köket, han torkar bänkar "ochsådär" men har fått påbackning att han inte gör det tillräckligt bra
Jaja, han har några månader på sig att öva på att bli en Top G Dad. 2.0?

Hoppas det blir en Wilma med bruna ögon

Haha han skriver ett gråtbrev till Aftonbladet o ljuger i den texten. Han kan alltså inte sluta ljuga. Tragiska människa. Hela hans liv verkar vara uppbyggt med lögner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in