Citat:
Ja wilma är ett skämt. De borde tagit med andreas istället, men gissar på att han va för dyr för projektet.
Wilma är falsk, man ser ju hir allt hon gör är fejk.. så dåligt.
Allt som söger emot att programmet är fejk är laxton, deras rykte hänger ju på att de dom gör är äkta
Ja wilma är ett skämt. De borde tagit med andreas istället, men gissar på att han va för dyr för projektet.
Wilma är falsk, man ser ju hir allt hon gör är fejk.. så dåligt.
Allt som söger emot att programmet är fejk är laxton, deras rykte hänger ju på att de dom gör är äkta
Jag ser inte det du ser men jag gillar hennes frustration över att dom inte vill utreda när det blir intressant. Då kan man ju fråga sig varför dom ens är där. Har velat ha haft längre utredningar i flera år på dom ställena dom har varit på men nu när dom äntligen stannar på ett ställe så ger dom upp precis varje gång.
Vanligtvis så gillar jag Andreas bättre men han är lite också en sådan som vill ge upp när det blir intressant. Men han går också dit och ställer sig mörkret själv det är ju mer än vad Wilma gör även om hon har visat sig vara modigare än både Johanna, Samir, Jonna och även Jocke.
Laxton får ju inte göra någonting hittils, dom är inte med nånstans förutom i bakgrunden. Jag gillar inte det då det blir för mycket trams. Dom hade inte tvekat att vara i källaren eller tornet själva. Men det är säkert som du säger, dom är där för att det ska bli mer legitimt och det är klart dom gör det oavsett då dom får säkert 10 mille per säsong utan den här spökjakt så blir det svårt att överleva på allt annat Laxton gör även om dom försöker sprida sina risker tills den dagen tv kanalerna ger upp spökjakt.