Citat:
Ursprungligen postat av
danieldahlstrom369
Jag har varit clean från tjack i tre år men tog mig ett återfall, i början var det drag i grejerna och jag blev tjack kåt etc. Men nu, svettas jag ofta mycket och bli mest lugn. Alldeles för lugn, så jag känner mig tråkig och nästan osocial. Ibland vid högre doser har jag för kraftiga svettningar, mer än förr.
Jag blandar ofta tjacket med några blå, men inte alltid.
Och tjackballe som är omöjlig att väcka får jag också. Minns det var bara första rundan som jag kunde tjackrunka. Nu tvärtom, förutom att göra mig ofta svettig och för lugn, så känner jag mig inte sexuell heller.
Att dricka öl hjälper inte heller. Blir bara seg av det med.
Jag har provat två olika tjacksorter och allt verkar som det ska med det, båda hade liknande utseende lukt och tryck.
Vad är det som har hänt? Det enda som är positivt om jag använder det på rätt sätt är att jag kan vara kreativ på det, eller lära mig saker på internet som intresserar mig.
Känner mig även ibland lite svimfärdig i känslan i huvudet. All eufori och energi är borta, jag är bara trög och lugn som fan.
Skit har blivit piss sen
invandrarna kom in i bilden. Blanda med alkohol och kör lägre doser så kanske det löser sig.
Men tjack är en konstig drog. En djävul som alltid sitter på din axel från det ögonblicket du tar första linan, men aldrig har den något riktigt att ge. Man får mindre desto äldre man blir.
Har du kört md under ditt tjackuppehåll?