2026-05-12, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpollon
Den här 2.3.4 är förmodligen lika funktionshindrad som sin idol melina.

Jag kan även se framför mig de har samma kroppsform, skillnaden är 1,2,3,4 klädstil ser ut som en felbeställning ifrån ali express

Ja, det är ett helvete att försöka ha en "diskussion" med någon som försöker försvara Robinsons mest värdelösa deltagare genom alla tider.
Citera
2026-05-12, 00:29
Medlem
fonders avatar
Det var helt fantastiskt att se Caroline köra hårt mot hårt mot ormen Sonja.
Citera
2026-05-12, 05:31
Medlem
plumba69s avatar
Den här tråden har blivit dålig. Jag bara scrollar
Citera
2026-05-12, 06:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saklartvarta
Det handlar inte om vad ngn av oss tycker om någon utan att vi vet hur casting och klippning i reality fungerar. Tråkigt att du inte förstår ord och uttryck och käftar emot ngt som ingen sagt eller tyckt.
Vilka vi? Du eller ni eller vilka du tror du representerar har ingen anning om hur det här är klippt är sanningen.

Sluta lek nu som du vet hur produktionen sspelat in detta för det vet du ochh de du säger du representerar inte ett skit om
Citera
2026-05-12, 06:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMarxx
AZA ÄÄÄR ett ÄCKEL! Usch!! Kan produktionen ta ut det äckel päcklet! Nu!! Nyss!!!

Citat:
Ursprungligen postat av MrsMarxx
Hej Rumpollon,
Jag vill bara understryka att Melina står som nr 2 på min kräkslista. På plats 1, -1, 0,1och 0,01 står….Aset Aza 😁 Ett riktigt praktarsle med mobbartendenser och tänder som om nån har kastat in dem i munnen på honom. Med ett ordförråd som en tre-åring och hög som en brevlåda. Usch…är han ens en människa?

Citat:
Ursprungligen postat av ronaldo77
Är det bara jag eller ser Azas ansikte ut som en myra?

Menar inte detta som en förolämpning. Menar att han bokstavligen ser ut som en Myra

Jag förstår inte varför så många på flashback vill ha ut alla som skapar lite drama. Hade ni någonsin tittat om alla hade haft lika död personlighet som Marie?.

Är det någon man ska ge sig på är det den skenheliga Sonja. Henne önskar jag alla olycka i livet
Citera
2026-05-12, 06:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Endel kanske får kicken dock för att jobbet inte kan acceptera att man är borta så länge enbart för trams/nöje.

Ja, du kan ju aldrig acceptera att Melina förstörde för sitt lag, vilket hon självfallet gjorde. Du ska snacka om hur dåliga andra är när hon var odiskutabelt värst.

Det är väl inte bara plankan som Melina inte skulle klara. Hon kunde som sagt knappt resa sig upp på egen hand även när hon var frisk i början av Robinson.
Är du seriös? Du tror att folk åker iväg utan att veta hur företaget ställer sig till en 5 veckor lång frånvaro? Vad de sedan gör när de är tjänstlediga eller har semester kan inte generera en uppsägning sålänge de inte begår brott och även då kan det vara svårt att ge någon kicken. Har du ett jobb?

Och du tjatar om att hon förstörde för sitt lag. Ändå är alla utom Mensur som blev sjuk, kvar. Och kan stå som vinnare om någon vecka.
Citera
2026-05-12, 07:05
Medlem
Flera med tvångsbeteenden här inne som förpestar tråden. De kan inte sluta svara på andra som också har tvångsbeteenden, och att till varje pris ha rätt. Tragiskt. Så själviska och patetiska. Snälla admin, få stopp på det här.
Citera
2026-05-12, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plumba69
Den här tråden har blivit dålig. Jag bara scrollar

Sämsta tråden ever har det blivit. Folk brukar sluta när andra säger till, men inte dessa puckon. Måste vara lika störda som de värsta puckona inne i Robinson.
Citera
2026-05-12, 08:03
Medlem
Carro verkar trevlig absolut. Men är det bara jag som fattar att hon är en gammal knarkare?
Pundartatueringar, stumpar till tänder, jobbar som schaman, tränar som fan vid äldre ålder vilket många före detta pundare gör.

Streetsmart men väldigt uträknande person och nu börjar hon visa sitt rätta jag i förhandlingen på Spabehandlingen.
Citera
2026-05-12, 08:08
Medlem
Botox-kärringen Marie från Ö-vik har Sveriges sämsta pokerface. Hur fan kan hon stirra osäkert på timglaset? Vilken nolla.

Jag tror att Halil vinner hela Robinson tyvärr.
Vill helst att Lasse ska vinna men han kommer aldrig kunna stå på plankan i mer än 10 sekunder.

Jonas blir utröstad direkt när dom andra får chansen.
Citera
2026-05-12, 08:45
Medlem
JohnClays avatar
Har nån koll på vad som är kvar i urnorna?

Hoppas på dödskalle vid nästa öråd.
Citera
2026-05-12, 09:57
Medlem
Alla deltagare är som folk i allmänhet och svåra omständigheter tar fram deras sämsta sidor. En del här älskar att ha ett/flera hatobjekt och överdriver när de fördömer en deltagare. Det kanske är bättre att hata någon här än att gå och sparka på pensionärer IRL. Någonstans måste väl hatet ta vägen när man inte kan hantera det bättre? När Robinson är slut har vi redan glömt alla deltagare och hittat andra hatobjekt på andra program.

Själv har jag inga favoriter i år och inga hatobjekt heller. Hade inte klarat en dag i Robinson själv så alla deltagare är bättre än jag själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in