Citat:
Ursprungligen postat av
Drickback
Huvuddomaren och VAR hade fel igår vilket är rätt uppenbart om man öppnar ögonen. Ja Raya situationen i sig är straffbart men det sker en fasthållning innan dess och ja hörnan är slagen och bollen är luften när det sker. Korrekt beslut är att det ska utdömas straffspark till West Ham då det sker före nästa incident.
För övrigt sjukt om någon kommer fram till att Raya är världens bästa för ett friläge när han inte är ens nr 1 i sitt land. Finns några före på listan inte minst när det gäller frilägen…
Haha. Tänk om det hade varit det motsatta och det var Arsenal som gjorde målet. Alla vet vad du hade skrivit då.
Sen får du gärna citera mig i rätt forum när du svarar på ett inlägg jag gjort. Du vet, det är så det fungerar på ett diskussionsforum. Jag gjorde en "hot take", svara mig gärna och utveckla vilka målvakter du anser är bättre. Jag säger vad jag tycker, det betyder inte att jag har rätt. Till skillnad mot dig som alltid har rätt.