2026-05-11, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snylt-off
Svårt - dråp tror jag inte är möjligt när offret fick sin mage (övre delen uppsprätt från ena sidan till den andra) läste jag i tråden , det är brutalare än att enbart knivsticka. Enbart knivstick hade kunnat gå att rädda pojken.

Kanske ”uppsprätt” hände eftersom BO rörde sig? 😥
Citera
2026-05-11, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dividedfeatures
Har tagit ner filmen, lovade att ha den uppe några timmar o det har den varit. har ni inte laddat ner den så får ni skylla er själv för Oavsett vad det är för slödder det handlar om så har en familj blivit av med sin son.

Kan du hitta någon annan länk eller något för har inte kunnat se?
Citera
2026-05-11, 15:39
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unknown2004
Kan du hitta någon annan länk eller något för har inte kunnat se?
Länk nr 2

(FB) Knivmord Kristianstad (2026-05-09)
Citera
2026-05-11, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedAssassin
världen är annorlunda idag tyvär! Individer är för fega att fightas 1 mot 1 tills den ena ligger ner!

Då var det verkligen fegt. 7 år äldre och kraftigare kroppsbyggand. Det hade räckt egentligen att bara kasta sig på den lillen med sin vikt.
Citera
2026-05-11, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
https://gofile.io/d/dVdugz

https://files.catbox.moe/jinwyw.mp4

Uch hur kan man göra så 🥺🥺🥺
Citera
2026-05-11, 17:17
Medlem
Är det någon som kan lägga upp bild på gm och bo?
Man ser inte så bra i videoklippen
Citera
2026-05-11, 17:24
Avstängd
Seriöst, nån måste sitta på längre video
Citera
2026-05-11, 17:53
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Seriöst, nån måste sitta på längre video

vad vill du se bror?
Citera
2026-05-11, 18:00
Medlem
KiteOnTiles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eniimsaJ
hoppa inte på mig nu, men gm är en snäll kille, ligger nog mycket bakom detta och uppenbart på videon är detta inget planerat utan verkar i stundens hetta ha urartat fullständigt.
tragiskt öde för bo och anhöriga och tragiskt öde för gm som förstört livet för sig själv och alla andra inblandade.
Jag hoppar inte på dig nu. Jag förstår nämligen precis vad du menar för de flesta är generellt bra människor men något går dessvärre snett som ger situationer man inte vill vara i.

Det som talar emot "stundens hetta" är att han var beväpnad. Kan alltså vara överlagt mord om det inte var slumpen som avgjorde att de möttes. Även om slumpen var inblandad så blir det vissa problem. Han jagade offret som ett rovdjur jagar sitt byte en avsevärd sträcka och när han precis hamnade inom räckhåll stötte han kniven klart medvetet i offrets buk. Rätten kommer sannolikt se detta som att det fanns tid till besinning och att det fanns ett likgiltighetsuppsåt när kniven träffar kroppen. Han siktar på störst träffyta vilket betyder att han inte bryr sig om utgången. Vem som helst förstår att det kan leda till dödlig utgång. Hade han synbart siktat på arm eller ben kunde man kanske resonerat annorlunda. Nu är jag ingen jurist på något sätt men hade jag varit nämndeman i rätten är det precis så jag skulle resonerat.

Snäll eller inte så bör han sitta minst 18 år.
Citera
2026-05-11, 18:16
Medlem
Precis, snäll eller inte han har visat vad han är kapabel till.

Citat:
Ursprungligen postat av KiteOnTile
Jag hoppar inte på dig nu. Jag förstår nämligen precis vad du menar för de flesta är generellt bra människor men något går dessvärre snett som ger situationer man inte vill vara i.

Det som talar emot "stundens hetta" är att han var beväpnad. Kan alltså vara överlagt mord om det inte var slumpen som avgjorde att de möttes. Även om slumpen var inblandad så blir det vissa problem. Han jagade offret som ett rovdjur jagar sitt byte en avsevärd sträcka och när han precis hamnade inom räckhåll stötte han kniven klart medvetet i offrets buk. Rätten kommer sannolikt se detta som att det fanns tid till besinning och att det fanns ett likgiltighetsuppsåt när kniven träffar kroppen. Han siktar på störst träffyta vilket betyder att han inte bryr sig om utgången. Vem som helst förstår att det kan leda till dödlig utgång. Hade han synbart siktat på arm eller ben kunde man kanske resonerat annorlunda. Nu är jag ingen jurist på något sätt men hade jag varit nämndeman i rätten är det precis så jag skulle resonerat.

Snäll eller inte så bör han sitta minst 18 år.
Citera
2026-05-11, 18:16
Medlem
Jag tror genuint han blev goat eller så, hur hinner man inte ta han till akuten
Citera
2026-05-11, 18:18
Medlem
Bör bli utvisning av GM också - det är för att rädda honom undan hämdbegäret dessa tattare har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in