2026-05-10, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustTrolling
Vi ser bara ett par sekunder. BO kan ha blivit knivad innan eller efter vad vi ser på videon också. BO känns inte helt prima när han försöker fly GM, så kan mycket väl vara att han huggits innan också.

Det kan mycket väl vara så, eller så är han så chockad att motoriken inte fungerar riktigt. Eller så hade han en stukad fot sedan tidigare. Det är mycket vi ännu inte vet. Men visst kan han ha blivit skadad i momentet innan det började att filmas.
Citera
2026-05-10, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KoAnna
Ursäkta min fullkomliga inkompetens, men alla hackervarningar man får efter att ha klickat på bilderna.
Är dom på riktigt eller bara troll ??😖😖😖🙈

Troll
Citera
2026-05-10, 20:49
Medlem
Tjockisen sprang ändå ikapp honom. Men känns som att det måste hänt mer än det hugg som syns i videon?
Antingen före eller efter.

Oavsett vilket så får man nog glatt finna sig i livstid om man jagar någon för att hugga dem med kniv. Det är ju inte direkt självförsvar, oaktsamt eller i stridens hetta. Det är ju uppenbart att avsikten är att jaga ikapp personen och göra något som innebär en betydande risk för döden.

Tjockisen bör få livstid.
Citera
2026-05-10, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KFCnogger
Kvalificerad killgissning från din sida om du hade läst tråden.

Jag ser ju på videon vart den tar. Du får se sen när du läsa FUP att det kommer att stå att han har ett skärsår centralt i buken med sårkanal rätt igenom bukaortan och att det sticket var dödande.
Citera
2026-05-10, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R1D2
Jag ser ju på videon vart den tar. Du får se sen när du läsa FUP att det kommer att stå att han har ett skärsår centralt i buken med sårkanal rätt igenom bukaortan och att det sticket var dödande.
Som sagt läs tråden så vet du att han inte dog direkt utan först på sjukhuset.
Citera
2026-05-10, 21:01
Medlem
coolboyXds avatar
Har vi något namm på GM & BO? Mvh
Citera
2026-05-10, 21:03
Medlem
Har tagit ner filmen, lovade att ha den uppe några timmar o det har den varit. har ni inte laddat ner den så får ni skylla er själv för Oavsett vad det är för slödder det handlar om så har en familj blivit av med sin son.
Citera
2026-05-10, 21:03
Medlem
Citat:

Dom säger alltid det, ett noterande bara.
Citera
2026-05-10, 21:06
Medlem
Citat:

Är du efterbliven? Tror du hans anhöriga kan dödsförklara honom? De körde honom direkt till akuten där han dödsförklarades. Han var stendöd efter någon min. Inte ens om han legat på operationsbordet så hade det varit säkert att han överlevt...
Citera
2026-05-10, 21:06
Medlem
[quote=jagskagorakaos|94928844]
Shit. Riktigt grov film

Fyfan

Kan jag hitta videon någonstans? För just nu så kan man inte öppna den
Citera
2026-05-10, 21:12
Medlem
thebyebyemans avatar
[quote=Unknown2004|94935481]
Citat:
Ursprungligen postat av jagskagorakaos
Shit. Riktigt grov film

Fyfan

Kan jag hitta videon någonstans? För just nu så kan man inte öppna den

Inlägg #332
Citera
2026-05-10, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R1D2
Är du efterbliven? Tror du hans anhöriga kan dödsförklara honom? De körde honom direkt till akuten där han dödsförklarades. Han var stendöd efter någon min. Inte ens om han legat på operationsbordet så hade det varit säkert att han överlevt...

Frågan är vem som är sopslut, han ska ha svarat sista gången på akuten. Läs tråden från de som arbetade/var på plats istället för att sitta och killgissa. Det blir oseriöst av dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in