Citat:
Ursprungligen postat av
qqqqwwwweeee
Intellektuellt ohederlig?
Du börjar med att ställa frågan ”Varför finns ”Pride Kinky” ifall Pride inte har med sex att göra?” och så maler du på. Men jag ser inte i det inlägg du citerar att det påstås att Pride inte har med sex att göra.
"Det sjuka är att associera glass med analsex" var vad som stod i inlägget jag svarade på.
Glassen ifråga --> Pride --> Sex
Är det en för lång associationskedja för dig? Ifall glassen associeras med Pride så associeras den självklart även med sex - som du precis medgett, ifall du inte vill hävda att en associering i två led är för lång för dig att hantera.
Sedan var det inte jag som "associerat glass med analsex" till att börja med - för min del förknippar jag HBTQ-rörelsen med avsevärt värre saker än så - men jag svarade på någon som svarat till någon som gjort det. Och ja, självklart är glassen ifråga nu associerad med all skit som HBTQ-rörelsen håller på med. Ifall GB gjort en glass till stöd för Al-Qaeda hade den varit förknippad med terrordåd, ifall de gjort en glass till stöd för handikappade hade den varit förknippad med rullstolar. Nu har de gjort en glass till stöd för HBTQ-lobbyn och Pride, och då är den självfallet starkt förknippad med sex.
Jävla tramsinvändningar.