2026-05-10, 19:04
Medlem
Många homofober och sorgliga människor som inte har ett liv. Folket som är rädda för pride lider av mental ohälsa och förmodligen av problem med sin egna sexuella läggning, därav är man förbannad på folk som älskar sig själv trots dom är annorlunda.

Aldrig sett större degenerata debiler än homofoberna som är besatta av att bry sig om något man borde vara vuxen över och släppa. Som om man vore en osäker 14åring som lätt faller för grupptryck. Otroligt hur djävla omogna vuxna människor kan vara, det är skrämmande.

Citat:
Ursprungligen postat av TheJesuit
Shit, jag har ju alltid föredragit GB's glassar framför andra. Inser nu att jag ätit min sista, att saker man stoppar i munnen skall förknippas med äckliga bögkukar är ju droppen. Tusan vet om jag inte tänker på det även om jag köper Triumf eller SIA i framtiden?

I alla fall värt ett försök att bojotta glasspenisar från GB. Detta har stora likheter med Bud Light's reklamkampanj med Dylan Mulvaney, som också fick folk att må dåligt.
Sök hjälp ditt miffo. Jag skäms att man tillhör samma ras som sådana här degenerater. Jävla tönt. Acceptera din egna läggning istället för att vara besatt av andras. Är inte normalt för fem öre. Ni som är homofober verkar ha genetiska defekter intellektuellt och mognadsmässigt. Är inte flashback från 18 år? Fan va omogen denna nazisite blivit numera, hjälper inte med högercancer trollen av pretentiösa fjollor med dåligt självförtroende som måste ta ut det på andra, try hard wannabe machotöntar. Skaffa ryggrad och stake era losers. Och acceptera er egna läggning, ni alla homofober är i garderoben.

Glädjer mig att pride populärt bland majoriteten i Sverige och homofober är hatade av majoriteten, och sådana brukar främst vara skräpnazistsvin, omogna mobbare och folk som inte kan acceptera sin egna homosexualitet.

TheJesuit, acceptera dig själv, det är inget fel med att vara homosexuell. Alla vet att ni homofober har problem med er egna läggning och vetenskapen bekräftar detta. Eller är du verkligen en så vidrig skräpmänniska som älskar att mobba och sparka på folk som haft det kämpigt och föddes lite annorlunda? Då är du ett riktigt nazistsvin, en skam för mänskligheten, ditt primitiva vrak och ryggradslösa fjolla som gör allt nazistsvinen säger till dig att göra. Du vågar inte ha din egna åsikt ens din tölp.
Senast redigerad av EpicUsername 2026-05-10 kl. 19:15.
Citera
2026-05-10, 20:11
Medlem
Det är väl barn som köper glass? Och dom köper väl glass som är god? Och låter bli glass som är äcklig?

Vuxna köper väl för bövelen inte pinnglass eller strutar heller för den delen?
Citera
2026-05-10, 20:18
Medlem
StonedAssassins avatar
Just glass med, som barn älskar. Hur länge ska den här pedofilrörelsen göra hur dem vill? Först manipulerar man dem i skolor och nu glass.. ren pedofilrörelse
Citera
2026-05-10, 20:52
Medlem
Enzymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SyltaTarzan
Det är väl barn som köper glass? Och dom köper väl glass som är god? Och låter bli glass som är äcklig?

Vuxna köper väl för bövelen inte pinnglass eller strutar heller för den delen?

Nej inte jag i alla fall. Vuxna unnar sig andra onyttigheter för det mesta som en whisky eller en god dessert. Att slösa kalorier och pengar på billig skitglass är inget för mig
Citera
2026-05-10, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borasare1980
Varför ska man hålla på och politisera just glass? Ben & Jerry gjorde ju likadant.

För barn gillar glass. Då kan man vrida till huvudet på dem tidigt, det är en uttalad strategi eftersom barn är formbara. Precis som de blev formade av att bli tallade på av något pervo som barn som gjorde att man idag som vuxen LGBTQ-person förespråkar sådant här. Håll öronen öppna när homosexuella börjar prata om att de blev utsatta för övergrepp som barn, det är nämligen mer regel än undantag att ha en sådan historia att berätta oavsett hur man vill förklara bort det.

Citat:
Ursprungligen postat av EpicUsername
Många homofober och sorgliga människor som inte har ett liv. Folket som är rädda för pride lider av mental ohälsa och förmodligen av problem med sin egna sexuella läggning, därav är man förbannad på folk som älskar sig själv trots dom är annorlunda.

Vi vet båda två vilka som är mentalsjuka av de här två grupperna. Jag vet att du mår bättre av att påstå det motsatta men så ser inte verkligheten ut och det vet alla som inte är skadat gods. Vi har alla ögon att se med själva och befinner inte oss på reddit- och bluesky där den här typen av åsikter är normaliserade. Att det pågår en mental hälsokris i västvärlden och att LGBTQ-folket går i fronten på den är ett faktum, punkt.
Senast redigerad av Kayana 2026-05-10 kl. 21:02.
Citera
2026-05-10, 21:13
Medlem
Morgonrodnads avatar
Idag köpte jag en glass från en av GBs konkurrenter. Den var god och jag kommer fortsätta att välja bort GB.
Citera
2026-05-10, 21:48
Medlem
haha asbra nu vet jag vilken glass jag ska köpa med mig till polaren. Bögglass
Citera
2026-05-10, 22:47
Medlem
Pruttars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Många associerar pride med saker som htbq, trans och analsex medan glass associeras med t.ex. barn. Att göra en pride-glass är att associera barn med analsex. Men du tycker det är ok för att du är dum i huvudet och inte stannar upp och använder tillstymmelsen till hjärna.

Pride handlar om att alla har rätt att älska vem den vill och att få vara sig själv.
Citera
2026-05-10, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ginger
Precis.
Glassarna har både blivit mindre och dyrare. Ingen person med sans och reson köper dessa!

Samt är de inte goda utan bara sockerkladd.
Citera
2026-05-11, 08:21
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttar
Pride handlar om att alla har rätt att älska vem den vill och att få vara sig själv.

Det är inte så pride uppfattas av väldigt många.
Citera
2026-05-11, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rrpiper
Sorry men jag är byggd som en flaggstång. 1.95m och 75 kg. Och jag sitter ner när jag kissar på order av min fru. Men jag är lycklig.
Du är inte lycklig. Det har du inbillat dig.
Citera
2026-05-11, 15:29
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttar

Det där är ju bara en försköning av att du vill att någon pissar dig i ansiktet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in