Många homofober och sorgliga människor som inte har ett liv. Folket som är rädda för pride lider av mental ohälsa och förmodligen av problem med sin egna sexuella läggning, därav är man förbannad på folk som älskar sig själv trots dom är annorlunda.
Aldrig sett större degenerata debiler än homofoberna som är besatta av att bry sig om något man borde vara vuxen över och släppa. Som om man vore en osäker 14åring som lätt faller för grupptryck. Otroligt hur djävla omogna vuxna människor kan vara, det är skrämmande.
Glädjer mig att pride populärt bland majoriteten i Sverige och homofober är hatade av majoriteten, och sådana brukar främst vara skräpnazistsvin, omogna mobbare och folk som inte kan acceptera sin egna homosexualitet.
TheJesuit, acceptera dig själv, det är inget fel med att vara homosexuell. Alla vet att ni homofober har problem med er egna läggning och vetenskapen bekräftar detta. Eller är du verkligen en så vidrig skräpmänniska som älskar att mobba och sparka på folk som haft det kämpigt och föddes lite annorlunda? Då är du ett riktigt nazistsvin, en skam för mänskligheten, ditt primitiva vrak och ryggradslösa fjolla som gör allt nazistsvinen säger till dig att göra. Du vågar inte ha din egna åsikt ens din tölp.
Aldrig sett större degenerata debiler än homofoberna som är besatta av att bry sig om något man borde vara vuxen över och släppa. Som om man vore en osäker 14åring som lätt faller för grupptryck. Otroligt hur djävla omogna vuxna människor kan vara, det är skrämmande.
Citat:
Sök hjälp ditt miffo. Jag skäms att man tillhör samma ras som sådana här degenerater. Jävla tönt. Acceptera din egna läggning istället för att vara besatt av andras. Är inte normalt för fem öre. Ni som är homofober verkar ha genetiska defekter intellektuellt och mognadsmässigt. Är inte flashback från 18 år? Fan va omogen denna nazisite blivit numera, hjälper inte med högercancer trollen av pretentiösa fjollor med dåligt självförtroende som måste ta ut det på andra, try hard wannabe machotöntar. Skaffa ryggrad och stake era losers. Och acceptera er egna läggning, ni alla homofober är i garderoben.
Shit, jag har ju alltid föredragit GB's glassar framför andra. Inser nu att jag ätit min sista, att saker man stoppar i munnen skall förknippas med äckliga bögkukar är ju droppen. Tusan vet om jag inte tänker på det även om jag köper Triumf eller SIA i framtiden?
I alla fall värt ett försök att bojotta glasspenisar från GB. Detta har stora likheter med Bud Light's reklamkampanj med Dylan Mulvaney, som också fick folk att må dåligt.
I alla fall värt ett försök att bojotta glasspenisar från GB. Detta har stora likheter med Bud Light's reklamkampanj med Dylan Mulvaney, som också fick folk att må dåligt.
Glädjer mig att pride populärt bland majoriteten i Sverige och homofober är hatade av majoriteten, och sådana brukar främst vara skräpnazistsvin, omogna mobbare och folk som inte kan acceptera sin egna homosexualitet.
TheJesuit, acceptera dig själv, det är inget fel med att vara homosexuell. Alla vet att ni homofober har problem med er egna läggning och vetenskapen bekräftar detta. Eller är du verkligen en så vidrig skräpmänniska som älskar att mobba och sparka på folk som haft det kämpigt och föddes lite annorlunda? Då är du ett riktigt nazistsvin, en skam för mänskligheten, ditt primitiva vrak och ryggradslösa fjolla som gör allt nazistsvinen säger till dig att göra. Du vågar inte ha din egna åsikt ens din tölp.
Senast redigerad av EpicUsername 2026-05-10 kl. 19:15.
Senast redigerad av EpicUsername 2026-05-10 kl. 19:15.
Och jag sitter ner när jag kissar på order av min fru. Men jag är lycklig.