2026-04-15, 13:37
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleiner
Hmmm, man får lite gay vibbar här? Varför skulle man annars vara avundsjuk?
Alltså, på att hon knullat mycket. Att hon haft olika sexuella erfarenheter. Inte att hon knullat med killar.
Citera
2026-04-15, 13:47
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Många kvinnor säger att de har bättre sex när de blir äldre. De är mer avslappnade då. När de var unga så hade de mycket nojor och var osäkra, vågade inte släppa loss.

Jo, det kan jag tänka mig. Nog inte många högstadieflickor som direkt njuter av att bli så att säga inridna av någon/några äldre killar, även om det naturligtvis även kan finnas en viss nyfikenhet.
Senast redigerad av halaltarzan 2026-04-15 kl. 13:49.
Citera
2026-04-15, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marageo
Ja precis, speciellt det sista, låter mer som ett kk än ett kärleksförhållande. Kanske det TS vill ha?

Om det är genuin kärlek så hade hennes historia sett helt annorlunda ut om hon träffat honom tidigare

Exakt, vad skulle jag inte gjort för en tidsmaskin

.
Citera
2026-04-16, 00:30
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Potatisodlarmannen
Exakt, vad skulle jag inte gjort för en tidsmaskin

Mm, men nu finns det inga sådana. Gilla läget.
Citera
2026-04-16, 13:30
Medlem
Tror inte det är så ovanligt det du känner. Men kanske vanligare i ung ålder. Var glad för att du hittat en rolig sexintresserad kvinna, det är ingen självklarhet…
Citera
2026-04-16, 13:36
Medlem
Citat:
Ja precis, vad i helvete, jag fattar ingenting, varför känner jag en avundsjuka mot den fina kvinna som jag träffat. Vi har och har haft underbart sex, gjort allt möjligt, saker som jag bara drömt om. När vi nu kommit varandra närmre och pratar om våra liv innan vi träffade varandra, så visar det sig att hon varit mycket mer sexuellt aktiv än jag, många fler partners, tidigare start, allt det där.
Hon tycker att vi har det bästa sexet hon någonsin varit med om, så jag borde vara nöjd tycker jag... Men... asså vi har levt olika liv, jag träffade min förra fru när jag var väldigt ung och levt med henne tills för ett år sedan ungefär. Jag har knullat typ 4 innan min kvinna, hon har tappat räkningen efter typ 20... One night stands, vissa som hon ångrar att hon knullat med i efterhand, provat trekant, en del längre förhållanden, osv...

Vad fan ska jag göra, jag har pratat med henne om hur jag känner men, hon kan ju inte göra något åt det, det är som det är liksom, hon ät förtjust i att jag kallar henne hora i sängen, och att jag spottar henne i munnen, så det får jag väl fortsätta med...

Var inte orolig, du kommer snart bytas ut mot en annan kuk när hon tröttnat på din kuk!
Citera
2026-04-16, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Var inte orolig, du kommer snart bytas ut mot en annan kuk när hon tröttnat på din kuk!
Den som lever får se...
Citera
2026-04-25, 09:24
Medlem
Låg självkänsla.
Citera
2026-04-30, 23:05
Medlem
tarek90s avatar
Tror du verkligen på att du är det bästa sexet hon haft efter så många partners? Tror jag knappt, gör ni slut så kommer hon säga samma sak till sin nästa partner. Mitt tips är att lämna hon, du kommer inte komma över detta. Eller vill du att dina barn ska gå ut och träffa folk som satt på deras mor?
Citera
2026-04-30, 23:30
Medlem
1. Ge fan i att prata gamla ligg!
2. Släpp det
3. Ge fan i att prata gamla ligg!
Citera
2026-05-10, 23:26
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
hon varit mycket mer sexuellt aktiv än jag, många fler partners, tidigare start, allt det där.

Många tjejer lever i celibat, men de som INTE gör det utan har en sund och frigjord syn på sex, har haft sex med tusentals män. Så är det med tjejer, det är inget att vara svartsjuk på. Det är ett friskhetstecken. Skulle du inte ockå ha haft sex med tusentals personer ifall du hade den möjligheten? Men män har det som bekant svårare att hitta en villig partner, än vad tjejer har.
Citera
2026-05-11, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tarek90
Tror du verkligen på att du är det bästa sexet hon haft efter så många partners? Tror jag knappt, gör ni slut så kommer hon säga samma sak till sin nästa partner. Mitt tips är att lämna hon, du kommer inte komma över detta. Eller vill du att dina barn ska gå ut och träffa folk som satt på deras mor?
Nu är vi i den åldern att barn är inte så intressant, och vad som är sant eller inte, så finns det tecken... Jag måste byta lakan efter varje ligg, hon sprutar som en fontän, det är något som vi utforskat tillsammans, hon har förr kunnat känna att hon blivit våt när hon kommit, men detta som vi upplever är... jag brukar påminna henne att dricka ordentligt efter sex...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in