2026-04-15, 06:41
Medlem
Kleiners avatar
Hmmm, man får lite gay vibbar här? Varför skulle man annars vara avundsjuk?
Citera
2026-04-15, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SysterMorbid
Men för helvete. Hur gammal är du? 12? Who fucking cares? Låter ju mer som att du ska lägga en pizza bredvid sängkanten inna du bestiger henne.. låter ju som ett horäckel du har träffat?
Hahaha, inkännande kommentar.
Citera
2026-04-15, 07:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Connykrim
Om en tjej vill bli kallas hora i sängen.. då är det något fel.

Det tycker jag inte. I stundens hetta.
Att kalla kvinnor horor i andra sammanhang är fel däremot.
Citera
2026-04-15, 07:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Potatisodlarmannen
Ja precis, vad i helvete, jag fattar ingenting, varför känner jag en avundsjuka mot den fina kvinna som jag träffat. Vi har och har haft underbart sex, gjort allt möjligt, saker som jag bara drömt om. När vi nu kommit varandra närmre och pratar om våra liv innan vi träffade varandra, så visar det sig att hon varit mycket mer sexuellt aktiv än jag, många fler partners, tidigare start, allt det där.
Hon tycker att vi har det bästa sexet hon någonsin varit med om, så jag borde vara nöjd tycker jag... Men... asså vi har levt olika liv, jag träffade min förra fru när jag var väldigt ung och levt med henne tills för ett år sedan ungefär. Jag har knullat typ 4 innan min kvinna, hon har tappat räkningen efter typ 20... One night stands, vissa som hon ångrar att hon knullat med i efterhand, provat trekant, en del längre förhållanden, osv...

Vad fan ska jag göra, jag har pratat med henne om hur jag känner men, hon kan ju inte göra något åt det, det är som det är liksom, hon ät förtjust i att jag kallar henne hora i sängen, och att jag spottar henne i munnen, så det får jag väl fortsätta med...

Kan förstå dig lite. Jag har bara legat med en, och om jag skulle träffa en kvinna och plötsligt bli mer attraktiv för andra kvinnor då, så skulle jag säkert bli frestad att vilja prova andra också.
Men kanske ändå bäst att leva i nuet. Ni har ju underbar sex, och hon klagar inte direkt.
Citera
2026-04-15, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiskopBrask
Hej Potatisodlarmannen,
Ja vi har alla en historia men det som hände innan man träffades är just historia. Förstås kan det vara karaktärsbeskrivande men behöver inte vara det.

Personligen skulle jag inte ägna historien som mycket tankemöda, utan mer det ni gör tillsammans idag. Det är ju den personen du lever med. Allt hennes historiska sexerfarenheter är av ingen betydelse, däremot att hon vill att du ska kalla henne hora och spotta på henne. Bara du kan avgöra vad det ska ha för relevans för dig.
Ja precis, speciellt det sista, låter mer som ett kk än ett kärleksförhållande. Kanske det TS vill ha?

Om det är genuin kärlek så hade hennes historia sett helt annorlunda ut om hon träffat honom tidigare.
Citera
2026-04-15, 08:55
Medlem
Citat:
Ja precis, vad i helvete, jag fattar ingenting, varför känner jag en avundsjuka mot den fina kvinna som jag träffat. Vi har och har haft underbart sex, gjort allt möjligt, saker som jag bara drömt om. När vi nu kommit varandra närmre och pratar om våra liv innan vi träffade varandra, så visar det sig att hon varit mycket mer sexuellt aktiv än jag, många fler partners, tidigare start, allt det där.
Hon tycker att vi har det bästa sexet hon någonsin varit med om, så jag borde vara nöjd tycker jag... Men... asså vi har levt olika liv, jag träffade min förra fru när jag var väldigt ung och levt med henne tills för ett år sedan ungefär. Jag har knullat typ 4 innan min kvinna, hon har tappat räkningen efter typ 20... One night stands, vissa som hon ångrar att hon knullat med i efterhand, provat trekant, en del längre förhållanden, osv...

Vad fan ska jag göra, jag har pratat med henne om hur jag känner men, hon kan ju inte göra något åt det, det är som det är liksom, hon ät förtjust i att jag kallar henne hora i sängen, och att jag spottar henne i munnen, så det får jag väl fortsätta med...
Apropå det fetade så är det något allvarligt fel på er båda två. Så här finns egentligen inget problem att lösa.
Citera
2026-04-15, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guldner.Spessart
Apropå det fetade så är det något allvarligt fel på er båda två. Så här finns egentligen inget problem att lösa.
Haha, sant... Ibland kör vi lite wet-sex också, en kul ställning är att hon står ovanför mig, med hjälp av mina fingrar i hennes fitta så kommer hon och stänker ner mitt ansikte med hennes squirt, får jag det i ögonen så svider det lite, när hon är klar så slickar hon rent mitt ansikte... Annars kan jag tvinga ner henne på golvet och så får hon krypa på alla fyra in till toaletten, där får hon sitta på knä så duschar jag henne med min kuk.

Jepp, det är nog något allvarligt fel på oss...
Citera
2026-04-15, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiskopBrask
Hej Potatisodlarmannen,
Ja vi har alla en historia men det som hände innan man träffades är just historia. Förstås kan det vara karaktärsbeskrivande men behöver inte vara det.

Personligen skulle jag inte ägna historien som mycket tankemöda, utan mer det ni gör tillsammans idag. Det är ju den personen du lever med. Allt hennes historiska sexerfarenheter är av ingen betydelse, däremot att hon vill att du ska kalla henne hora och spotta på henne. Bara du kan avgöra vad det ska ha för relevans för dig.

Så är det ju inte alls. Ju fler partners du haft innan du gifter dig, desto större risk för dåligt äktenskap och skilsmässa.

Till ts: det är därför mannen bör vara tydligt äldre, om inte båda är unga när dom gifter sig,.
Mannen har sin prime betydligt senare. Om en trettioårig man gifter sig med en trettioårig kvinna, har hon haft sin prime och har lekt av sig, mannen är i början av sin prime, medans hon faller.
En riktigt dålig deal för mannen.
Citera
2026-04-15, 11:53
Medlem
LuluBrooksies avatar
Att bli arg över en sån sak är ungefär som att bli arg över att ens kärnfria vindruvor inte har kärnor.

Hennes fd älskare har lärt upp henne i älskogens grunder och nu tar hon det vidare med dig, och du vill gå många år bakåt och radera hennes erfarenheter?

Weird.
Citera
2026-04-15, 12:22
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Haha, sant... Ibland kör vi lite wet-sex också, en kul ställning är att hon står ovanför mig, med hjälp av mina fingrar i hennes fitta så kommer hon och stänker ner mitt ansikte med hennes squirt, får jag det i ögonen så svider det lite, när hon är klar så slickar hon rent mitt ansikte... Annars kan jag tvinga ner henne på golvet och så får hon krypa på alla fyra in till toaletten, där får hon sitta på knä så duschar jag henne med min kuk.

Jepp, det är nog något allvarligt fel på oss...

Visst, du får sex nu som du aldrig fått tidigare verkar det som. Men den som verkligen drog det längsta strået här är väl han som lärde upp din flickvän, och oftast sker det när de är unga, söta, fasta i köttet och formbara, typ när de kommit upp i högstadiet.
Citera
2026-04-15, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Visst, du får sex nu som du aldrig fått tidigare verkar det som. Men den som verkligen drog det längsta strået här är väl han som lärde upp din flickvän, och oftast sker det när de är unga, söta, fasta i köttet och formbara, typ när de kommit upp i högstadiet.
Jojo, och det är kanske det som gör mig avundsjuk, att som 15 år prova analsex, som var helt uteslutet med min förra fru under hela äktenskapet, liksom 90% av vad jag hittar på med min nya när det kommer till det sexuella.

Jag är inte missnöjd med min situation, bara drygt att känna att jag missat en del, men det går ju inte att göra så mycket åt det. Samtidigt så har det format mig till den jag är idag, och som fick min nya att falla för mig, trygg, lojal, ansvarstagande, o sånt, men ändå rätt påhittig.
Citera
2026-04-15, 13:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan

Många kvinnor säger att de har bättre sex när de blir äldre. De är mer avslappnade då. När de var unga så hade de mycket nojor och var osäkra, vågade inte släppa loss.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in