2026-05-11, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Många tjejer lever i celibat, men de som INTE gör det utan har en sund och frigjord syn på sex, har haft sex med tusentals män. Så är det med tjejer, det är inget att vara svartsjuk på. Det är ett friskhetstecken. Skulle du inte ockå ha haft sex med tusentals personer ifall du hade den möjligheten? Men män har det som bekant svårare att hitta en villig partner, än vad tjejer har.
Jo helvete vad jag skulle knullat. Om det är en sak jag skulle berättat för mitt 20-åriga jag, så skulle det vara att inte söka trygghet, ut och knulla, våga vara lite mer gåpåig, drick mindre och var mer charmig.
Citera
2026-05-16, 23:44
Medlem
tarek90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Potatisodlarmannen
Nu är vi i den åldern att barn är inte så intressant, och vad som är sant eller inte, så finns det tecken... Jag måste byta lakan efter varje ligg, hon sprutar som en fontän, det är något som vi utforskat tillsammans, hon har förr kunnat känna att hon blivit våt när hon kommit, men detta som vi upplever är... jag brukar påminna henne att dricka ordentligt efter sex...
Fortfarande inget bevis på att du är bästa sexet. "Hon sprutade som en fontän" hon kanske sprutade som en vulkanutbrott med tidigare partners och dessutom fler gånger.
Citera
2026-05-19, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tarek90
Fortfarande inget bevis på att du är bästa sexet. "Hon sprutade som en fontän" hon kanske sprutade som en vulkanutbrott med tidigare partners och dessutom fler gånger.
Haha, det gäller att fokusera på det viktigaste. Du verkar vara en skön snubbe
Citera
2026-05-25, 18:20
Medlem
Citat:
Haha, det gäller att fokusera på det viktigaste. Du verkar vara en skön snubbe
Dessutom frågade jag henne en gång till, och då sa hon samma...

Jag menar...
Citera
2026-05-25, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Många tjejer lever i celibat, men de som INTE gör det utan har en sund och frigjord syn på sex, har haft sex med tusentals män. Så är det med tjejer, det är inget att vara svartsjuk på. Det är ett friskhetstecken. Skulle du inte ockå ha haft sex med tusentals personer ifall du hade den möjligheten? Men män har det som bekant svårare att hitta en villig partner, än vad tjejer har.
Men faktiskt, nu såhär efter lite eftertanke så får jag erkänna att jag tänkt helt fel, inte jätteimponerad av att en kvinna har knullat mycket, det är ju bara att be om att bli knullad, då står vi där beredda, män som vill knulla, vi är fler, utbud och efterfrågan är det som gäller...

Som att min tjej skulle bli imponerad av att jag varit i fler slagsmål än vad hon varit, vi är olika djur heltenkelt.

Gött att det är min kuk som får knulla hennes fitta, röv och mun nu... Det var ett tag sedan hon var i farten, så de gamla kukarna är rätt bra borttvättade nu.
Citera
2026-05-26, 14:13
Medlem
Citat:
Ja precis, vad i helvete, jag fattar ingenting, varför känner jag en avundsjuka mot den fina kvinna som jag träffat. Vi har och har haft underbart sex, gjort allt möjligt, saker som jag bara drömt om. När vi nu kommit varandra närmre och pratar om våra liv innan vi träffade varandra, så visar det sig att hon varit mycket mer sexuellt aktiv än jag, många fler partners, tidigare start, allt det där.
Hon tycker att vi har det bästa sexet hon någonsin varit med om, så jag borde vara nöjd tycker jag... Men... asså vi har levt olika liv, jag träffade min förra fru när jag var väldigt ung och levt med henne tills för ett år sedan ungefär. Jag har knullat typ 4 innan min kvinna, hon har tappat räkningen efter typ 20... One night stands, vissa som hon ångrar att hon knullat med i efterhand, provat trekant, en del längre förhållanden, osv...

Vad fan ska jag göra, jag har pratat med henne om hur jag känner men, hon kan ju inte göra något åt det, det är som det är liksom, hon ät förtjust i att jag kallar henne hora i sängen, och att jag spottar henne i munnen, så det får jag väl fortsätta med...
Varför ens bry dig om hennes sexuella historia?
Citera
2026-05-26, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Varför ens bry dig om hennes sexuella historia?
Ja det kan man ju undra, skevt självförtroende efter nästan 25 års äktenskap, de sista 15 mer tråkigt än roligt, en känsla av att slösat med min tid, funnit mig i det, istället för att söka nytt så tog jag det säkra före det osäkra, en önskan om en historia som var friare.. ...Kanske...

Men jag har börjat landa i insikten att inte är så viktigt som jag först föreställde mig, vi är olika djur hon o jag, men vi trivs tillsammans.
Citera
2026-05-26, 18:21
Medlem
Citat:
Ja det kan man ju undra, skevt självförtroende efter nästan 25 års äktenskap, de sista 15 mer tråkigt än roligt, en känsla av att slösat med min tid, funnit mig i det, istället för att söka nytt så tog jag det säkra före det osäkra, en önskan om en historia som var friare.. ...Kanske...

Men jag har börjat landa i insikten att inte är så viktigt som jag först föreställde mig, vi är olika djur hon o jag, men vi trivs tillsammans.

Bra, har själv haft brudar som legat med betydligt fler än jag så jag känner igen mig i problemet men bestämde mig för att inte bry mig och vi var tillsammans 3 år
Citera
2026-05-27, 00:51
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:
Ja precis, vad i helvete, jag fattar ingenting, varför känner jag en avundsjuka mot den fina kvinna som jag träffat. Vi har och har haft underbart sex, gjort allt möjligt, saker som jag bara drömt om. När vi nu kommit varandra närmre och pratar om våra liv innan vi träffade varandra, så visar det sig att hon varit mycket mer sexuellt aktiv än jag, många fler partners, tidigare start, allt det där.
Hon tycker att vi har det bästa sexet hon någonsin varit med om, så jag borde vara nöjd tycker jag... Men... asså vi har levt olika liv, jag träffade min förra fru när jag var väldigt ung och levt med henne tills för ett år sedan ungefär. Jag har knullat typ 4 innan min kvinna, hon har tappat räkningen efter typ 20... One night stands, vissa som hon ångrar att hon knullat med i efterhand, provat trekant, en del längre förhållanden, osv...

Vad fan ska jag göra, jag har pratat med henne om hur jag känner men, hon kan ju inte göra något åt det, det är som det är liksom, hon ät förtjust i att jag kallar henne hora i sängen, och att jag spottar henne i munnen, så det får jag väl fortsätta med...

Ärligt talat så du var dum nog att fråga något du inte ville veta (hoppas du lärt dig tills nästa förhållande)och du har att välja på att byta ut henne mot någon mindre erfaren om du inte kan få sinnesro av att hon har knullat runt
Alt så kan du ju ligga runt lite medans ni är ihop så du känner att du kommer ikapp... upp till dig!

Personligen hade jag bytt ut henne direkt om hon haft i närheten av så många partners som mig, skulle dock aldrig i helvete få för mig att fråga henne och om hon av någon lustig anledning skulle vilja prata om ämnet så hoppas jag hon är smart nog att ljuga
Senast redigerad av dirtysouth 2026-05-27 kl. 00:53.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in