Citat:
Ursprungligen postat av
mephedron
Nej, jag tror inte han är frisk mentalt. Du däremot, verkar tro att autism är den enda psykiska diagnos som existerar. Hört talas om kluster B-störningar?
Rask ville själv ha diagnosen autism och gick på utredning för det, där läkaren ifråga avslog det.
Men det är ju självklart att du vet mer än utbildade läkare, jag glömde det.
Jag ser det lite som samma sak bara.
Dom är sjuka i huvudet och ser en annan verklighet än alla vanlig människor. Deras tro är deras verklighet. Som Magmysmicke liksom, han har ju autism, och fattar därför inte när trollen skriver. Samma sak med Rask, han har också problem med att fatta sociala koder och sånt... Vilket ÄR autism. Rask har bara så mild autism att han kan manipulera folk som har värre autism, och komma undan faktumet att så gör at inte vanliga människor som inte har autism.
Det är bevisad fakta att autister har problem med att fatta skämt, eller när det är olämpligt att säga nått, eller när man skrämmer omgivningen genom att spöka ut sig klädmässigt... Eller varför nån skulle luras. Rask har visat exempel på att vara väldigt lättlurad. Han fattar inte skämt och har därför torraste humorn nånsin, men Rask har för mild autism för att vara befriad från autism faktumet i hans beteende?
Rask satt hemma isolerad så mycket efter att han sprutade spärma i ansiktet på polare och körde upp dildos i stjärten på dom som när dom sov, och hans sociala skills blev inte bättre av isoleringen. Han fick inte komma på fester mer. Folk skämdes över han, så han blev en internet nörd som pratade med kameran, för framför den var han nånting, och det var häftigt att vara sjuk i huvudet och skryta om det i videos framför ungarna.
Det är välkänt att mongos hänger med ungar och leker häftiga. Rask och Jockiboi och Skilleras ÄR dom största mongosarna som hänger med en miljon ungar genom skärmen där dom skryter om hur häftiga dom är, för att imponera på ungarna i kiss och bajs åldern.