746.
Jag har fastnat lite på denne gädda just för att han är så sjuk.
Från loggen med mamman och angående vad han anser om Dumpen:
Citat:
-Ja de förstör oerhört mycket
och tycker nog att de är jätteduktiga.
Citat:
-Är dom duktiga då? Aldrig läst nåt där
men bör väl göra det då.
Citat:
-De lyckas ju lura många män i alla fall.
Moralhysteri
Citat:
-Var ju mer öppet och fritt på 70-talet.
Nu är det moralpanik överallt
Vad exakt är det Dumpen förstör i den mening när män söker barn eller mammor med barn för att begå övergrepp på?
Han resonerar precis som en pedofil i klassisk mening, att män med en viss sexualitet ska göra som de känner för och att det symboliserar en frihet och sundhet mellan man och barn, eller att det skulle vara bra för främst barnet att introduceras in i det av en öppensinnad och lättsam man (jag har kommit att avsky ordet "öppensinnad") som vet vad han gör och kan ta för sig på rätt sätt. Eller att man kan ha sex med vilket objekt man känner för, att man då bejakar någonting inom sig själv vilket per automatik skulle tyda på sanning och liv.
70-talet måste ha varit underbart för pedofiler och för män som sexar med hundar. Moralpanik är jobbigt när man inte längre kan förgripa sig på sovande barn eller använda spädbarn som extra hand för runkande.
Det är strålande att Dumpen fick honom på kroken till slut och hans grav-samtal är redan legendariskt. Hans bönande när man har loggarna i huvudet känns extra bra då.
Han har till ett hundra procent gjort det som han skriver om i chattarna. Han är väldigt dedikerad åt det (sexuella handlingar och övergrepp på barn) och har redan många försvar för det redo och uttänkta. Det märks att det tar upp mycket av hans tankevärld och tid. Vilket är varför jag tror att hans ångest är så äkta i samtalet, han vet vad han är, har gjort och vad reaktionerna kommer att bli. Han har insett sin kontrast jämfört med andra för länge sedan och skapat en hårdhet runt det i egna mentala försvar och försiktighet på nätet.