2026-05-10, 15:00
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Vet någon hur Katkinky #528 lever livet i stunden? Hans gråtande i hörnet får en alltid att känna sig mindre misslyckad med sig själv

Jag har för mig att han har en Youtubekanal där han lägger ut videos där han spelar gitarr. Jag tror att han har varit aktiv där efter lanseringen på Dumpen.
Citera
2026-05-10, 15:09
Medlem
Adelaides avatar
Gäddan som sa att han skulle dö snart, #362, lever han än?

Konfrontationen är från 2024, undrar hur länge "snart" är om han nu lever.

Edit: Dessutom ringde han sen upp Sara och låtsades vara sin chef. Vilken stolle!
Senast redigerad av Adelaide 2026-05-10 kl. 15:12.
Citera
2026-05-10, 15:42
Medlem
tassanpassadpistols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Vet någon hur Katkinky #528 lever livet i stunden? Hans gråtande i hörnet får en alltid att känna sig mindre misslyckad med sig själv

Vad hände med honom och hans jobb efter Dumpen?

Någon som vet?

Han verkar ha hållit på länge, före Dumpen, och sökt efter mammor med barn eftersom han tycks ha blivit utpressad tidigare..
Senast redigerad av tassanpassadpistol 2026-05-10 kl. 15:46.
Citera
2026-05-10, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tassanpassadpistol
Vad hände med honom och hans jobb efter Dumpen?

Någon som vet?

Han verkar ha hållit på länge, före Dumpen, och sökt efter mammor med barn eftersom han tycks ha blivit utpressad tidigare..

Han fick sparken.
Citera
2026-05-10, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Han fick sparken.

Bra.

Tack för infon.

Som de säger till honom: Han sökte sig till det absolut vidrigaste åldersspannet, barn under 10 år, medan många andra på Dumpen söker 13-14-åringar.

Det säger ju ändå rätt så mycket om en människas inre.
Citera
2026-05-10, 16:54
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Vad ser herrn fram emot för Gäddsläpp i kväll, kanske en 746 2.0
Själv skulle jag vilja se en riktig bondlurk i skördetröska med hölass.
Det är väl några gäddor som darrar nu vid tanken på vem det ska bli i kväll.
Citera
2026-05-10, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det är väl några gäddor som darrar nu vid tanken på vem det ska bli i kväll.

Pajas, dom vet när dom skall hängas ut på Dumpen då Sara meddelar detta. Undantag om gäddorna gjort sig icke anträffbara men det sitter inte 30 gamla snygga gubbar och darrar nu Hur fan kan inte tanten känna till detta? Sara har nämnt det vid ett flertal tillfällen. Du har hängt i flera år men iofs varit dum tidigare.

Jag hoppas på en skojig tjockis som bölar om sin mamma, var ett tag sedan.
Citera
2026-05-10, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa

Du får tänka på dom väldigt små barnen han säger sig ha förgripit sig på och vad han planerade att göra med pedofilmammans barn.

Då borde nog dina sympatier försvinna.

Jag känner mest skadeglädje åt peddot. Rättvisa kallas det!

Läser man loggen, 746:an, försvinner exakt all sympati man kan ha känt när man lyssnade på samtalet.

Det han berättar att han har gjort mot små barn (och djur) är rena mardrömmen. Mannen är definitivt en pedofil, en sjuk sådan, som har förflyttat gränserna utan skam. Rätt så detaljerat också och att samma berättelser om erfarenheter har återgetts till andra av Dumpens medarbetare.

Hans ångest blir också skönare att höra när man vet hur överlägsen han trodde sig vara Dumpen och dess medarbetare.
Senast redigerad av tassanpassadpistol 2026-05-10 kl. 18:06.
Citera
2026-05-10, 18:22
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Vad ser herrn fram emot för Gäddsläpp i kväll, kanske en 746 2.0
Själv skulle jag vilja se en riktig bondlurk i skördetröska med hölass.
Helst skulle man ju önska att det inte fanns några gäddor överhuvudtaget, men underhållningsvärdet hos en sådan som #746 är förstås svårt att bortse ifrån. Snart får vi veta vad dagens fångst består av.
Citera
2026-05-10, 18:25
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tassanpassadpistol
Läser man loggen, 746:an, försvinner exakt all sympati man kan ha känt när man lyssnade på samtalet.

Det han berättar att han har gjort mot små barn (och djur) är rena mardrömmen. Mannen är definitivt en pedofil, en sjuk sådan, som har förflyttat gränserna utan skam. Rätt så detaljerat också och att samma berättelser om erfarenheter har återgetts till andra av Dumpens medarbetare.

Hans ångest blir också skönare att höra när man vet hur överlägsen han trodde sig vara Dumpen och dess medarbetare.
Ja, #746 är en riktigt äcklig jävel som, utöver att vara både pedofil och zoofil, även ger uttrycket "högmod går före fall" ett ansikte.
Citera
2026-05-10, 18:31
Medlem
GeirHansens avatar
#776 https://dumpen.se/2026/05/10/idrottstranaren-trelleborg-776/
Citera
2026-05-10, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Finns nog ingen statistik på det, men det ryktas om att 677 klev framför tåget nyligen.

Även jag hörde detta. Den som minns han namn får gärna bekräfta via att se om status är ändrad på ratsit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in