2026-05-10, 20:48
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
lägger så klart 500 kr på Arsenal. 1.7 i odds är lite spelbart jag tror det förlorar och spurs vinner emot Leeds + Chelesa.
Grattis, men visst måste du ha varit lite skrynklig innan VAR slätade ut ditt anlete
Citera
2026-05-10, 20:51
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Grattis, men visst måste du ha varit lite skrynklig innan VAR slätade ut ditt anlete

Blev lite ångerfull i slutet där. Om jag skall vara ärlig så skall man inte säga grattis till saker under 1.8 odds.

För övrigt är det rätt spelbart att Spurs vinner imorgon. Leeds säkrade sig kvar IOM Westham förlust och Spurs med medvind.¨

EDIT: missade totalt att det blev bortdömtmål i slutet för jag räknade hem segern för arsenal.
Citera
2026-05-10, 20:57
Medlem
jontepsgs avatar
Alla som påstår att domarna hjälper Arsenal verkar ha "glömt" hur Bernardo Silva kommit undan med 1 rött och 1 straff senaste två matcherna lol.
Citera
2026-05-10, 20:58
Medlem
Så leeds är klara? Då kan dom lägga sig imorgon
Citera
2026-05-10, 20:59
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Ja det säger ju ganska mycket när inte ens United supportrar eller danskar klarar av honom. Jag älskar Ljungberg för den spelaren han var i Arsenal, men måste ändå säga att jag inte gillar honom som kommentator heller.

Målvakter är ju galna som folk säger, kanske därför det inte är så många som får jobb som experter. Ben Foster gillar jag iofs, han verkar väldigt vettig av det jag sett från hans egna podd.
Citera
2026-05-10, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Alla som påstår att domarna hjälper Arsenal verkar ha "glömt" hur Bernardo Silva kommit undan med 1 rött och 1 straff senaste två matcherna lol.
Lugna ner dig medgångsupportern du hejar på arsenal men heter psg
Endast city kan vinna tripplar fyrlingar, är det de som sticker i dina ögon?
Citera
2026-05-10, 21:08
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1

Måste vara jobbigt val för honom i CL finalen.

Undra vilket lag han väljer där!
Citera
2026-05-10, 21:09
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xowodim
Skumt att sätta en äckeldansk att kommentera en Arsenalmatch. men men

Avskyr United men tycker PS är ganska ok, har ni alla samma Viaplay-sändning som jag????
Citera
2026-05-10, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
Måste vara jobbigt val för honom i CL finalen.

Undra vilket lag han väljer där!
Precis de jag syftade på, båda lagen gör mål bör vara ganska enkla pengar
Citera
2026-05-10, 21:12
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Målvakter är ju galna som folk säger, kanske därför det inte är så många som får jobb som experter. Ben Foster gillar jag iofs, han verkar väldigt vettig av det jag sett från hans egna podd.

Har inte hört hans podd, men Ben Foster verkar vara härlig från det lilla jag sett iallafall
Citera
2026-05-10, 21:15
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1

Haha, vad får dig att tro att psg har något med laget att göra? Det är inte så att jag heter jonte heller.

En fyrling är enorm respekt, förstår inte vad det har med den här saken att göra dock? Ibland behöver man däremot påpeka för folk att det är fler lag som gynnas av domarnas beslut. Folk som kommer med sina påståenden dvs 🙃
Citera
2026-05-10, 21:50
Medlem
Nu jämför du med andra storklubbar. Jag tror att storklubbar har mer "tur" med domslut jämfört med mindre klubbar.
Citat:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in