Citat:
Ursprungligen postat av
xowodim
Arsenals offensiva hörnor är ett skolbokexempel på hur man gör utan att använda fulspel.
Hoppas du skämtar nu?! Det är det enda de gör är att knuffa, interfera och hålla fast de försvarande spelarna vid sina fasta situationer. Varsenal hade här tur - sedan tycker jag att det enskilda fallet med foulen på Raya är ett rätt beslut, men det har hela säsongen INTE blåsts för slika "övergrepp", men nu görs det.