2026-05-08, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granasen
Det jag vet säkert är att hennes hjärna definitivt inte är ekologisk. Hennes hy och kropp påverkas säkert av all ultraprocessad mat hon smygäter.
Ja, när de var och handlade för ett tag sedan tog S bort en kasse innan haul 🤣🤣 den var full med snask och gotter.
Citera
2026-05-08, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granasen
Det jag vet säkert är att hennes hjärna definitivt inte är ekologisk. Hennes hy och kropp påverkas säkert av all ultraprocessad mat hon smygäter.

Jag har ingen aning om vad hon äter, men för att tidigare varit extremt ”ät bara ekologiskt” så är det lite roligt att hon ens gör en sån video.
Men hon äter ju inte allt ekologiskt längre har hon sagt, och det är väl okej men det är roligt hur snabbt saker ändras. När hon från början låter så säker på sin åsikt och typ förlöjligat andra i tex live om hur giftigt och dåligt det är att äta si eller så. Sen ändrar hon sig ändå sen
Citera
2026-05-09, 10:45
Medlem
Nån har skrivit en rak och ärlig kommentar på hennes youtube på hennes senaste video om eko produkter. Få se om den får vara kvar.
Citera
2026-05-09, 17:18
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Nån har skrivit en rak och ärlig kommentar på hennes youtube på hennes senaste video om eko produkter. Få se om den får vara kvar.
Det får den kanske. Men hon svarar ju inte på något om det inte är någon som peppar henne. Eller om något är oklart som någon hade skrivit att hon har blivit speldator...jag fattade inte heller vad personen menade med detta men
Citera
2026-05-09, 23:44
Medlem
Ellie tappar följare och hon är desperat. Hon försöker hitta på nya content och får nya sjukdomar och skyller ännu en gång på vården. Hon ändrar syn på saker hela tiden, ena sekunden är hon regid gällande bara ekologisk, ingen ultraprocessad mat, jag ska aldrig köpa läsk till mina barn, M ska inte få skärmtid, ingen citronsyra, bara närodlat MEN hon håller det aldrig. Bara proppar i alla att följa henne och lyssna på hennes mässande och allt hon googlat senast, jävla rappakalja.
Citera
2026-05-10, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Auntautismi
Ellie tappar följare och hon är desperat. Hon försöker hitta på nya content och får nya sjukdomar och skyller ännu en gång på vården. Hon ändrar syn på saker hela tiden, ena sekunden är hon regid gällande bara ekologisk, ingen ultraprocessad mat, jag ska aldrig köpa läsk till mina barn, M ska inte få skärmtid, ingen citronsyra, bara närodlat MEN hon håller det aldrig. Bara proppar i alla att följa henne och lyssna på hennes mässande och allt hon googlat senast, jävla rappakalja.

Har hon tappat följare?
Citera
2026-05-10, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mammi37
Har hon tappat följare?

Folk har tröttnat på hennes malande om hennes sjukdomar. Efter minst 100 vloggar där hon endast gnäller så är det inte kul länge.

Hon har nu börjat med jämförelser med priser, först med vilken butik som är billigast och nu med ekologisk och vanliga produkter. Men hon gör helt fel och hon förstår inte själv.

Hon lever inte som hon lär. Hon predikar en massa, men gir helt tvärtom själv..
Citera
2026-05-10, 18:53
Medlem
Såg i dagens vlogg att de var på tippen. Hon kunde ta med sin mammas skit och kasta också. Förstår INTE att hon tog med en hel lastbil med sin mammas SKIT. Hon har säkert inte öppnat förrådet och tittat på sin psykiskt sjuka mammas saker en enda utgång sen hon flyttade upp till Norrsundet för 2,5 år sen.

Förstår inte varför hon tog hem sin mammas saker efter det hon utsatt Ellie för under hela hennes uppväxt. Jag hade bränt allt. Är väl inget man vill minnas.
Citera
2026-05-10, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Såg i dagens vlogg att de var på tippen. Hon kunde ta med sin mammas skit och kasta också. Förstår INTE att hon tog med en hel lastbil med sin mammas SKIT. Hon har säkert inte öppnat förrådet och tittat på sin psykiskt sjuka mammas saker en enda utgång sen hon flyttade upp till Norrsundet för 2,5 år sen.

Förstår inte varför hon tog hem sin mammas saker efter det hon utsatt Ellie för under hela hennes uppväxt. Jag hade bränt allt. Är väl inget man vill minnas.

Men hon har väl sagt att de ”försonades” innan mammans död? Då klarar hon säkert inte att göra sig av med grejerna för de är kopplade till mamman och den komplexa relationen. Säkert är hon omedvetet rädd för att förlora sista fysiska länken till mamman, som hon säkert saknat i hela livet (eller saknaden av att deras relation skulle ha varit bra).

Någon gång måste hon ju ta itu med det dock. Gå i terapi också kanske.
Citera
2026-05-10, 19:07
Medlem
De äter ihjäl sig.
Herregud.
Helt besatta.

Och barnen får skitmat!!!!
Citera
2026-05-10, 19:57
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mammi37
De äter ihjäl sig.
Herregud.
Helt besatta.

Och barnen får skitmat!!!!

Hon har inte ens tid att först sätta sig ned ihop utan börjar gaffla in flera omgångar innan hon går till Stefan.
Och vad fick Mellon för middag?
Citera
2026-05-10, 20:00
Medlem
askungens avatar
Och Stefan får kakan serverad på ett svettigt matlock. Så nice
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem