Citat:
Ursprungligen postat av
Mixilla
Råkade läsa en tråd där folk var delvis ifrån sig över att en prideglass skulle säljas. Jag har aldrig riktigt förstått vad folk har emot hbtq-grejer...? Det "drabbar" ju liksom ingen, man är det man är helt enkelt? Eller? Vad är det jag inte fattar?
Det är en auktoritär ideologi som vill infiltrera samhället och tvinga andra att dela deras äckliga och anti-demokratiska åsikter.
De har infiltrerat vården delvis och många offentliga institutioner, hört om hbtg-certifiering ?
Folk vill i allmänhet bara äta glass, inte glass för vita personer, glass för heterosexuella, glass för muslimer eller kristna etc. Det är ett störande inslag för många helt enkelt.