2026-05-09, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minna29
Jag vet att RK är oskyldig, och det är fakta, jag tänker inte lägga tid och energi på att försöka att förklara för någon som redan har bestämt sig för att missförstå allt jag säger!
Om du har Koll som du påstår så borde du Veta att RK fått inställelse datum/beslut om inställelse till Skogomeanstalten.

Men du kanske inte handhar hens. post?

Oavsett om Du påstår att Räkan Roger är oskyldig så är det Inte DU som dömer, det är Domstolen.
Försök att inse fakta angående ditt skyddsobjekt!

Kan en missförstådd ta med sig kondomer in på anstalt till mysiga besöksrummet?
Det borde du fokusera på framöver...
Citera
2026-05-09, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bogggers
Om du har Koll som du påstår så borde du Veta att RK fått inställelse datum/beslut om inställelse till Skogomeanstalten.

Men du kanske inte handhar hens. post?

Oavsett om Du påstår att Räkan Roger är oskyldig så är det Inte DU som dömer, det är Domstolen.
Försök att inse fakta angående ditt skyddsobjekt!

Kan en missförstådd ta med sig kondomer in på anstalt till mysiga besöksrummet?
Det borde du fokusera på framöver...
Du är helt ute och cyklar!! RK har INTE fått någon inställelse datum/ beslut om inställelse till någon anstalt över huvud taget!!!! Håll dig till fakta!!!
Citera
2026-05-09, 18:11
Medlem
Citat:
Du är helt ute och cyklar!! RK har INTE fått någon inställelse datum/ beslut om inställelse till någon anstalt över huvud taget!!!! Håll dig till fakta!!!
Du kan ju fråga någon av hans söner angående Fakta... 😉
Citera
2026-05-09, 19:09
Medlem
Citat:
Om högsta domstolen inte kommer ta upp fallet varför ska då RK inte sitta inne än?
Citera
2026-05-09, 21:36
Medlem
Jag förstår att några tror att RK är oskyldig och någon tror inte på det. Men då har jag en fråga till er på Flashback. Tar polisen någon bakgrundsbild på vitten?? Jag har hört att vittnet Lixa Sandbxrg har varit en dramaqueen på tidigare arbetsplatser?? Att hon jobbade som barnmorska men inte klarar av det ?? Hon har en brokig bakgrund med kriminalitet och psykisk ohälsa inom familjen Hon jobbar inte kvar där hon anklagade RK , fick hon sparken?? Kan det vara så att hon fått information från sin granne och vän Anxa som med sin bakgrund och familjesituation påverkar Lixa som förstorat upp något som hon inte kan dra tillbaka. Hon har ju ändrat sig i polisförhör och under ed i rättegången??
Citera
2026-05-09, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuiVerumDicit
Jag förstår att några tror att RK är oskyldig och någon tror inte på det. Men då har jag en fråga till er på Flashback. Tar polisen någon bakgrundsbild på vitten?? Jag har hört att vittnet Lixa Sandbxrg har varit en dramaqueen på tidigare arbetsplatser?? Att hon jobbade som barnmorska men inte klarar av det ?? Hon har en brokig bakgrund med kriminalitet och psykisk ohälsa inom familjen Hon jobbar inte kvar där hon anklagade RK , fick hon sparken?? Kan det vara så att hon fått information från sin granne och vän Anxa som med sin bakgrund och familjesituation påverkar Lixa som förstorat upp något som hon inte kan dra tillbaka. Hon har ju ändrat sig i polisförhör och under ed i rättegången??
Tänker du på A Snövit?
Citera
2026-05-09, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckthapolice
Tänker du på A Snövit?
Exakt,, du vet vem jag menar !
Citera
2026-05-10, 08:38
Medlem
Citat:
Exakt,, du vet vem jag menar !
Kan du utveckla vad du menar med snövits bakgrund och familjesituation?
Citera
2026-05-10, 09:27
Medlem
Citat:
Kan du utveckla vad du menar med snövits bakgrund och familjesituation?
Det har hänt saker men det tänker inte jag gå in på här. Saker som skulle kunna påverka Lixa.
Citera
2026-05-10, 10:43
Medlem
Citat:
Det har hänt saker men det tänker inte jag gå in på här. Saker som skulle kunna påverka Lixa.
Så vad är syftet med att slänga ut gåtor med halvsanningar som så många gör här…..
Citera
2026-05-10, 15:05
Medlem
Citat:
Så vad är syftet med att slänga ut gåtor med halvsanningar som så många gör här…..
Ja det är många som kommer med halvsanningar och lögner här men det gör inte jag. Jag frågade om någon hade någon information om vittnet Lixa Sandbxrg och varför hon ändrar sin historia
Citera
2026-05-10, 16:48
Medlem
Citat:
Ja det är många som kommer med halvsanningar och lögner här men det gör inte jag. Jag frågade om någon hade någon information om vittnet Lixa Sandbxrg och varför hon ändrar sin historia
RK kommer sitta inne oavsett detta och högsta domstolen kommer inte göra något åt detta….
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in