2026-05-10, 19:21
Medlem
[quote=Bogggers|94926944]
Om du har Koll som du påstår så borde du Veta att RK fått inställelse datum/beslut om inställelse till Skogomeanstalten.

Men du kanske inte handhar hens. post?

Oavsett om Du påstår att Räkan Roger är oskyldig så är det Inte DU som dömer, det är Domstolen.
Försök att inse fakta angående ditt skyddsobjekt!

Kan en missförstådd ta med sig kondomer in på anstalt till mysiga besöksrummet?
Det borde du fokusera på framöver...
[/QUOTE Nej jag handhar inte RK:s post, men vi har kontakt varje dag. Så han borde ju veta om han har fått inställelse datum/ beslut om inställelse till Skogomeanstalten som han alltså inte har fått!!! Du verkar ju veta att besöksrummet är mysigt,, så då vet du väl om man får ta med sig kondomer! Varför borde jag fokusera på det framöver? Jag ska inte dit!
Citera
2026-05-10, 19:50
Medlem
[quote=Minna29|94934680]
Citat:
Ursprungligen postat av Bogggers
Om du har Koll som du påstår så borde du Veta att RK fått inställelse datum/beslut om inställelse till Skogomeanstalten.

Men du kanske inte handhar hens. post?

Oavsett om Du påstår att Räkan Roger är oskyldig så är det Inte DU som dömer, det är Domstolen.
Försök att inse fakta angående ditt skyddsobjekt!

Kan en missförstådd ta med sig kondomer in på anstalt till mysiga besöksrummet?
Det borde du fokusera på framöver...
[/QUOTE Nej jag handhar inte RK:s post, men vi har kontakt varje dag. Så han borde ju veta om han har fått inställelse datum/ beslut om inställelse till Skogomeanstalten som han alltså inte har fått!!! Du verkar ju veta att besöksrummet är mysigt,, så då vet du väl om man får ta med sig kondomer! Varför borde jag fokusera på det framöver? Jag ska inte dit!
Kan inte vara många dagar kvar innan Roger sitter inlåst över 2 år!
Citera
2026-05-11, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuiVerumDicit
Exakt,, du vet vem jag menar !

Utveckla lite mer om Snövit och hennes familjesituation som skulle kunna påverka Lixa i den riktningen som du säger. Vore det inte konstigt om Rogers best m8´s sambo (Snövit) skulle påverka Lixa så att hon skulle säga värre saker än vad hon har sett? Det är väl knappast så att Rogers best m8 berättar om Roger för Snövit.
Citera
2026-05-11, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minna29
Jag vet att RK är oskyldig, och det är fakta, jag tänker inte lägga tid och energi på att försöka att förklara för någon som redan har bestämt sig för att missförstå allt jag säger!

Du vet att det är "fakta" för att RK såklart gör allt i sin makt för att ni inom familjen ska tro på det han säger. Berätta mer om din "fakta" och dina dagliga kontakter med RK så kanske det är så att ingen missförstår dig.
Citera
2026-05-11, 16:45
Medlem
[quote=Fuckthapolice|94934934]
Citat:
Ursprungligen postat av Minna29

Kan inte vara många dagar kvar innan Roger sitter inlåst över 2 år!
Finns inte på kartan! Roger har inte fått något beslut från Kriminalvården ännu!!!
Citera
2026-05-11, 16:52
Medlem
[quote=Minna29|94940094]
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckthapolice

Finns inte på kartan! Roger har inte fått något beslut från Kriminalvården ännu!!!
Helt jävla otroligt….ingen vill ha honom!
Citera
2026-05-11, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpeedGlider
Utveckla lite mer om Snövit och hennes familjesituation som skulle kunna påverka Lixa i den riktningen som du säger. Vore det inte konstigt om Rogers best m8´s sambo (Snövit) skulle påverka Lixa så att hon skulle säga värre saker än vad hon har sett? Det är väl knappast så att Rogers best m8 berättar om Roger för Snövit.
Som jag skriver kommer jag inte lägga ut något smaskigt här som folk här kan gotta sig i. Det drabbar bara oskyldiga. Tycker du att det är konstigt att man pratar med varandra om man har ett förhållande ?? Lixa har blivit påverkad av något och säger något hon inte kan stå för under ed. Om man säger att man ser ett kön och senare glömmer bort det?? Det är väl det som är hela grejen med detta åtalet, hur kan man glömma bort det ?? Rk har stått vid sin berättelse hela tiden och i detta fallet tror jag mer på honom
Citera
2026-05-11, 21:11
Medlem
Citat:
Som jag skriver kommer jag inte lägga ut något smaskigt här som folk här kan gotta sig i. Det drabbar bara oskyldiga. Tycker du att det är konstigt att man pratar med varandra om man har ett förhållande ?? Lixa har blivit påverkad av något och säger något hon inte kan stå för under ed. Om man säger att man ser ett kön och senare glömmer bort det?? Det är väl det som är hela grejen med detta åtalet, hur kan man glömma bort det ?? Rk har stått vid sin berättelse hela tiden och i detta fallet tror jag mer på honom
Hur trovärdigt är det att RK’s byxor blev neddragna av den gamla damen och råkar stå vid huvudet med byxorna nere när NN kom in😴😴😴😴
Citera
2026-05-11, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckthapolice
Hur trovärdigt är det att RK’s byxor blev neddragna av den gamla damen och råkar stå vid huvudet med byxorna nere när NN kom in😴😴😴😴

Hur trovärdigt är det att Lixa kommer in i rummet och ser RK med nerdragna byxor och ser hans kön och sen glömma av det??? Man ser kanske det man tror sig se. Jag tycker inte det är ställt utan rimligt tvivel att det gick till så som RK säger. Det är bara RK som till 100% vet vad som händ eller var du där ???
Citera
2026-05-11, 22:50
Medlem
Citat:
Hur trovärdigt är det att Lixa kommer in i rummet och ser RK med nerdragna byxor och ser hans kön och sen glömma av det??? Man ser kanske det man tror sig se. Jag tycker inte det är ställt utan rimligt tvivel att det gick till så som RK säger. Det är bara RK som till 100% vet vad som händ eller var du där ???
Denna händelsen är väl inte den ända där RK fått problem men kanske bara otur hela tiden eller hur förklarar du att RK’s byxor ”trilla” ned….
Citera
2026-05-11, 22:56
Medlem
Citat:
Dubbelpost
Senast redigerad av Bogggers 2026-05-11 kl. 22:59. Anledning: Dubbel
Citera
2026-05-11, 22:58
Medlem
Citat:
Vilken otur för RK att det var HR./Domstolen som dömde...

Veritas te longissime ducet.
Veritas semper praevalebit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in